דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית דף נחיתה - טיפים ודרכי ייעול לבניית דף נחיתה יעיל ומוכר! 

מאת    [ 28/06/2012 ]

מילים במאמר: 474   [ נצפה 1607 פעמים ]

 מהו דף נחיתה?

רבים חושבים שדף נחיתה קשור לקמפיינים ממונים בגוגל או ברשתות החברתיות, אך לא כך הדבר. ההגדרה הכי פשוטה לעמוד נחיתה היא: העמוד הראשון אליו מגיע המשתמש באתר שלך ללא קשר למקור התנועה ממנו הוא הגיע.

דף נחיתה, אם כן כשמו כן הוא. המקום שאליו "נוחת" הגולש לאחר לחיצה על  קישור במודעה או בהפניה ברשת. דף נחיתה הינו כלי שיווקי מרכזי ויעיל ביותר לעסק או לחברה, ולכן בניית דף נחיתה חשוב מאוד לחברות ועסקים רבים בתחילת דרכם בשיווק ופרסום באינטרנט.

 מי צריך דף נחיתה?

בהגדרה פשוטה - עמוד נחיתה מחבר בין מה שהגולש מחפש לבין הפעולה אותה בעל האתר רוצה שהגולש עשה. לכן, אם אין פעולה מסוימת שיש ברצונך שיעשו אין צורך בעמוד נחיתה.  די כי לקוח שהגיע אל דף הנחיתה שלך, כבר מוכן לקנות את מה שהאתר שלך מציע לו. לכן, תן לו את מה שהוא מחפש.

מה הופך דף נחיתה למנצח?

8 שניות! 8 שניות, זה הזמן שבו לוקח לגולש לקבל רושם ראשוניי אם ברצוננו להישאר בעמוד בו הוא נמצא. לכן, חשוב מאוד שדף הנחיתה יהיה פשוט וקל להתמצאות והבנה, כך שהגולש ידע תוך מספר שניות, במה עוסק דף הנחיתה, מה הוא מפרסם ומה עליו לעשות.
על מנת ליצור דף נחיתה מנצח לכן, חשוב להשקיע זמן מחשבה בתכנון ובאפיון, כדי שהדף יהיה מעניין, ימשוך את הגולש וגם יגרום לו למלא פרטי קשר, או ליצור עימנו קשר.
יש להמעיט במלל ככל האפשר, והמידע יהיה בחלקו הנראה של הדף (בד"כ למעלה משמאל) וללא צורך בגלילה. 
בחלק העליון של הדף יש להציב כותרת זהה למילת החיפוש שהוזנה על ידי הגולש. עסקים שבנו עשרות דפי נחיתה תואמים למילות החיפוש הגדילו באופן משמעותי ביותר את המכירות. 

זכרו שדף הנחיתה אינו נועד למכירת המוצר אלא דף קישור אטרקטיבי למדף מכירת המוצר. דף הנחיתה נועד לבנות בונה עניין וסקרנות אצל הגולש. 


מילת המפתח - הנעה לפעולה!

הנעה לפעולה היא מסר ברור לגולש שעליו לבצע משהו בדף. לכן, רצוי שיהיה מסר אחד בלבד הקורא לפעולה.כל מסר נוסף מבלבל את הגולשים ולכן  בדרך כלל רואים פחות תוצאות או המרות מדף נחיתה שבהן יותר מקריאה אחת לפעולה.
הדבר נכון על אחת כמה וכמה כשיש מספר מוצרים או שירותים לאותה חברה. במקרה כזה, עדיף שכל שירות או מוצר יקבלו דף נחיתה בודד המותאם למוצר ולקהל היעד אליו החברה פונה.

בשורה התחתונה, הכוונה היא להיות ממוקדים ולא לתת לגולש הזדמנות להשהות את ההחלטה לפעם אחרת, שב99 אחוז מהמקרים, לעולם לא תגיע שוב.

 הסוד הגדול בבניית דפי נחיתה אם כן, הוא להבין מה הגולש רוצה- ולתת לו את זה!

 אם גם את מעוניינים בבניית דף נחיתה עבור העסק או החברה שלכם בדף נחיתה ישנם בשוק משווקי אינטרנט מקצועיים שבודקים את היעילות של גרסאות שונות של דפי נחיתה –על מנת ליצור את דף הנחיתה האופטימאלי בכל הפרמטרים. הנתונים מראים שניתן להגדיל מכירות באמצעות דף נחיתה שעבר התאמה בתהליכי ניסוי וטעייה מבוקרים, עד פי חמישה!

 

חדווה גבאי, מומחית לשיווק באינטרנט ולפעילות שיווקית ברשתות חברתיות הקימה את "נטפוקוס" במטרה לתת לחברות ובעלי עסקים פיתרון כולל לשיווק וקידום עסקיהם באינטרנט. ערוצי השיווק באינטרנט כוללים: ייעוץ והדרכה בשיווק באינטרנט, בניית אתרים אפקטיביים ומעוצבים, הקמת דפי עסק בפייסבוק, פרסום בפייסבוק, קידום אתרים מקצועי, פרסום בגוגל, שיווק בלינקדאין, כתיבה שיווקית ועוד. נטפוקוס - חבילת פתרונות מקיפים לשייוק וקידום אתרי באינטרנט 050-4042021




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב