דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תרומה של קידום מכירות לעסק שלך 

מאת    [ 28/06/2012 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 1589 פעמים ]

בית עסק המעוניין להביא את העסק לכדי רווחיות, צריך להשקיע במערכת של קידום מכירות אשר צריכה להיות מגוונות ויעילה ככל האפשר. מערכת של קידום מכירות יכולה להיות מגוונת ולהתפרס על גבי מספר מדיות, כך למשל ניתן לעשות מסע פרסום בטלוויזיה במהלך תכניות עם רייטינג גבוה, או לחילופין בעולם הדיגיטאלי של היום להפעיל דף פייסבוק של בית העסק ואף לפתוח פורום באתר שבו העסק נותן מידע ועצות בתחומו, פעולות אלו, במידה ויעשו נכון, יתרמו להגברת נאמנות הלקוח ולגידול במכירות.

קידום מכירות אפקטיבי בא לידי ביטוי בתוצאות של ההכנסות, כאשר כל בית עסק צריך למצוא דרכים יצירתיות לקדם את עצמו שכן, התחרות בין בתי העסקים השונים גבוהה ביותר ועסק אשר אינו משקיע בהליך של קידום מכירות יעיל, עשוי להימצא תוך זמן קצר בקשיים כלכליים ואי יכולת להמשיך את הפעלת העסק. אין כמעט ענף היום שלא קיימת בו תחרות, השוק הישראלי הוא שוק קטן ומצומצם, לכן צריך לפעול בפעולות של קידום מכירות יצירתיות, אשר יגרמו לעסק שלך לבלוט מבין המתחרים שלך.

שיטה אחת לעשות זאת היא להעביר לעובדים של העסק הדרכות בכל הנוגע למתן שירות ומכירה ללקוחות שכן, הרעיון הוא להיות קשובים למשובים שניתנים מצד הלקוחות ולשפר את השירות בהתאם שכן, ידוע כי לקוח מרוצה ישוב לבית העסק שנית ולהפך באם העובד השאיר רושם שלילי אזי הלקוח יפנה לעסק מתחרה. מה שמבדיל בין חברה לחברה זו חוויית השירות שהלקוח מקבל.

אפקטיביות קידום המכירות

לעתים נדמה לעסקים כי יש להשקיע בקידום המכירות של בית העסק רק בתחילתו לשם חשיפה מקסימאלית, בית העסק שאינו מוכר עדיין יפעל להביא את דבר קיומו ללקוחות רבים ככל האפשר, אך הנחה זו מוטעית מיסודה עקב כך שבעולם של היום הכל דינאמי, עסק בעל מוניטין מצליח ככל שיהיה במידה ולא ימשיך לשווק את עצמו להזכיר ללקוחות שלו שהוא כאן והוא קיים, עשוי להפסיד את הלקוחות שלו למתחרים שלו.

מרבית העסקים, שוכרים את שירותיו של איש מקצוע לקידום מכירות ושיווק שילווה את בית העסק בכל שלביו ולעתים אף משרד פרסום שמכוון אסטרטגית, הכל לפי גודל העסק והתקציב העומד לרשות בית העסק. מצד אחד נכון הוא להשקיע בתהליך השיווק לבית העסק, אך יש לעשות זאת באופן בו העלות של השיווק תהיה גבוהה מהתועלת. 

איך מקדמים מכירות?

לא כל בית עסק יכול לקדם את מכירותיו בצורה השווה לבית עסק אחר, יש הבדל בין עסק המציע שירות מסוים לעסק המוכר מוצרים של ממש ולכן יש ליצור התאמה בין סוג העסק לדרך שבה הוא מפרסם את עצמו, אחרת זה עלול ליצור לבית העסק תדמית שלילית ולפגוע במוניטין שלו.

תקציב של קידום מכירות ופרסום משתנה מעת לעת, במידה ואנו רוצים לחשוף לעולם את העסק שלנו או להציג מבצעים שונים, התקציב יהיה גבוה, כל עוד אנחנו רוצים לשמר את מה שהשגנו עד כה אזי שהתקציב יהיה נמוך יותר. יש לבחון את תקציב הפרסום לאורך שנה ולאחר מכן להסיק מסקנות לשנה הבאה.

Brand - itחברת מוצרי פרסום - קידום מכירות. טלפון: 077-4000926




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב