דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסיבת בריכה לבת מצווה - אטרקציות וטיפים למסיבת בת מצווה מקורית ומרעננת 

מאת    [ 28/06/2012 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 3831 פעמים ]

בלי לשים לב איך השנים חלפו להן, הילדה שלכם כבר חוגגת בת מצווה. זה זמן לחגוג לה -  ולחגוג לה בגדול. אז ממש לפני שאתם מתחילים לגשש  בגני אירועים ואולמות לקראת בת המצווה של הבת שלכם, מומלץ לשקול אופציה נוספת, גם  משתלמת, גם יוקרתית וגם מהנה במיוחד. האופציה של מסיבת בריכה לבת מצווה.  

למה לבחור באירוע  שגרתי כשאפשר לחגוג את בת המצווה בחוויה בלתי שגרתית, שונה,  המשפחה, לחברים, ובעיקר  - לבת שלכם כשאפשר להנות במסיבת ריקודים וגם מסיבת בריכה שמשאירה זיכרון כיפי ונעים שנמשך לעד.

כשמדברים על מסיבת בריכה, ולא סתם מסיבת בריכה, אלא מסיבת בריכה לבת מצווה, אין הכוונה  לחגיגה סתמית של מסיבת בת מצווה בתוך בריכה. הכוונה למסיבת קונספט שלמה שבה כל המוטיב המרכזי היא הבריכה, כמו גם אטרקציות שונות שיש בתוך הבריכה. 

מסיבת בריכה לבת מצווה מכילה מעצם טיבה מגוון אטרקציות שאף פעם לא תמצאו במקומות שגרתיים כמו אולמות וכו'.

כדאי לכם לחלק את מסיבת הבריכה לבת מצווה לשני חלקים, כיפיים במידה זהה:
ניתן לארגן בשולי הבריכה מתחם נפרד ולקשט אותו עם בלוני הליום ועוד המון אטרקציות שם תקיימו קבלת פנים חגיגית.  שם תוכלו להציב בר שתייה, שולחן חטיפים,  מסכי ענק עם סרטונים של כלת הבת מצווה מילדותה ועד היום, מוזיקת רקע ומתקנים מאתגרים כמו מתנפחי ענק , תותחים ואומגות.

 לאחר מכן, אפשר לעבור לטקס פתיחת הערב, בו Dj מזמין את כלת בת המצווה לצעוד למתחם  על גבי שטיח אדום והוליוודי, מלווה בזיקוקים בשיר פתיחה מרגש או מקפיץ . ברחבת הריקודים תוכלו להגיש אוכל שיטריף את כל הילדים כגון פיצה, חטיפים, צמר גפן מתוק וסוכריות גומי על שיפודים.

 לבסוף, הרגע החגיגי שלשמו כולם התכנסו. מסיבת הבריכה.

מומלץ לארגן כניסה חגיגית נוספת של כלת הבת מצווה על אבוב ענק ומיד לאחר מכן כל החוגגים קופצים ומשתוללים במים.תוכלו לעשות הרקדות במים, או לבצע הפעלות ומשחקים שונים.

 אז  מי שרוצה לחגוג בת מצווה יוצאת דופן –צריך פעם אחת בחיים לחגוג בקונספט של מסיבת בריכה לבת מצווה. ניתן לחגוג בבריכה תחת כיפת השמיים, ואפשר לחגוג בבריכת שחייה מקורה מחוממת כל השנה כך שלא משנה באיזו עונה תחגגו, מסיבת בריכה היא תמיד פתרון רעיון מהנה, מקורי וייחודי.

בהתאם ליכולות ולקונספט אותו בחרתם לחגוג ניתן לשלב במסיבת בריכה לבת מצווה שלכם,מקומות ישיבה מהודרים, קייטרינג,  מערכת הגברה ומוסיקה מקפיצה ומלהיבה, משחקי שולחן ומחשב ועוד המון אטרקציות לפי מה שאתם (או הכלה) תרצו, שרק יוסיפו לאווירה הנהדרת.

ניתן לארגן מסיבת בת מצווה בכל קונספט אותו תבחרו - והכל עם אטרקציות מיוחדות מאד.

 אז אם ברצונכם לחגוג אירוע מיוחד  - מסיבת בת מצווה מיוחדת שהיא גם מסיבת בריכה - המסיבה שכל הילדים יזכרו ידברו עליה בבית הספר הרבה אחרי שהיא תיגמר.

 אז תתכוננו למסיבת בת מצווה כמו שלא חגגתם מימיכם. ורציתי רק להזכיר ... בגד ים חובה!

אלון רוזלמן הינו מדריך שחייה ותיק בתחום הייחודי של לימוד ואימון שחייה ובעליו של "מרכז אלון"- מרכז מקצועי ללימודי שחיה ופעילויות מים ייחודיות. בנוסף, מרכז אלון הינו מרכז אירועים ומסיבות ייחודי עם בריכה מחוממת ומקורה ומעליה גלריה מרווחת ומפנקת המאפשרת לערוך במקום מגוון אירועים מסוגים שונים עד 200 משתתפים. במרכז אלון מקיימים אירועים ומסיבות למבוגרים, מסיבות רווקות, מסיבות רווקים, ימי הולדת,מסיבות פרטיות, מסיבות בת מצווה ובר מצווה אירועי קיץ מיוחדים כמסיבות בריכה, מסיבות נשף סיום ועוד. מרכז אלון  - לחגוג במקום הנכון 09-8945520  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב