דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגיע הזמן לסיוד גגות 

מאת    [ 27/06/2012 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 2239 פעמים ]

סיוד גגות הוא לא דבר שמרבית האנשים חושבים עליו ביום יום. מדובר בפעולה שעושים לרוב פעם, פעמיים ולרוב לא יותר- במהלך החיים כולם. אולם, על אף על פי כן מדובר בפעולה חשובה למדי.

סיוד גגות מלבד תרומתו למראה הבית ולפן האסטטי והעיצובי תורם לבידוד הבית מפני קור וחדירה של חום בחודשי הקיץ הלוהטים של ישראל. כמו כן, סיוד גגות והלבנתם  תורמים לחיסכון בחשמל ואנרגיה וזאת בשל העובדה שהם מבודדים טוב יותר מפני החום ומפחיתים את הצורך במזגנים שעלות החשמל שלהם גבוה.

איך מסיידים גגות

על מנת לבצע סיוד איכותי של הגג, רצוי לפנות לחברה המתמחה בתחום זה של סיוד, איטום, ובינוי גגות. כאשר אתם מחפשים חברה לביצוע עבודה זו, רצוי לבחור חברה ולה ניסיון רב שנים בתחום. ראשית ביצוע העבודה הוא בניקיון הגג והמרזבים. על הגג להיות נקי לחלוטין לפי ביצוע הסיוד- עבודה זו בפני עצמה היא מתישה ומייגעת ולכן טוב שבחרתם בחברה מקצועית שתעשה זאת במקומכם. לאחר ניקיון הגג, מתבצע שלב הסיוד. החברה המבצעת את העבודה תדע באילו חומרים מיוחדים להשתמש על מנת לאטום את הגג שלכם ולהכין אותו לעונת החורף אות הקיץ הקרובה.

על מנת להגיע לחסכון חשמל מרבי, למנוע בעיות עתידיות ולתחזק באופן מיטבי את הגג- המומחים ממליצים להזמין סיוד גגות מדי שנה, לפני תחילת עונת הקיץ, משמע באביב.

ניקיונות הפסח

 בשל החשיבות של איטום הגגות וסיודם, ניתן להכליל פעולה זו כחלק מסדר פעולות הניקיון והסידור הרבות הנעשות בחג הפסח. במרבית הבתים לפני חג הפסח מתבצעת פעולת ניקיון וצחצוח של הבית על מנת להוציא את כל דברי החמץ מהבית. כחלק מפעולה זו מוצאים את הזמן לעשות סדר, לתקן את כל מה שזקוק לתיקון והוזנח במשך זמן רב, לנקות במקומות שטיפת מים או סמרטוט לא הגיעו אליהם כל השנה, ולעצב את הבית.

על מנת לשמור על טיב הגגות, על הבידוד ולחסוך בחשמל מזגנים בעונת הקיץ, רצוי להוסיף לסדר פעולות הפסח גם סיוד גגות. חג הפסח המתקיים בעונת האביב הוא הזמן המושלם לפעולה זו. עונת החורף הסתיימה, הגשמים סיימו לעשות את נזקיהם לגגות וכעת הגיע הזמן שיגיע איש מקצוע ינקה את הגג, יסייד אותו ויכין אותו לעונת הקיץ הקרבה ובאה. סיוד הגגות כאמור תורם לבידוד כניסת החום ועל ידי כך לחיסכון בחשמל. אם הגג אינו ניזוק במהלך החורף והבידוד עדיין נשמר אין צורך בסיוד מחדש, אולם שווה לבדוק האם הגשמים לא פגעו באיכות הבידוד.

בלו חברת בניית אתרים וקידום באינטרנט


ייעוץ עסקי ופתרונות מימון  8980*




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב