דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק באינטרנט בחול- Global Internet Marketing מה זה, למי זה טוב ומה יוצא לכם מזה? 

מאת    [ 27/06/2012 ]

מילים במאמר: 592   [ נצפה 1843 פעמים ]

בעשור האחרון, שיווק באינטרנט הפך למושג מרכזי וחשוב בעולמנו. מאז כניסת שיווק האונליין לעולם הפרסום והשיווק נדמה כי  ללא שיווק אפקטיבי ויעיל ברשת האינטרנט,לכל עסק, כולל עסקים בעלי קנה מידה עולמי, קשה מאוד להגיע לפרסום והצלחה כלכלית ללא שיווק באינטרנט. 

שיווק באינטרנט הוא מושג המכיל בתוכו עולם אינסופי, אך במאמר זה ננסה להתמקד בשאלה מה הוא שיווק באינטרנט ויותר מכך – מהו שיווק באינטרנט בחו"ל? האם יש הבדל בין שיווק באינטרנט בארץ לבין שיווק באינטרנט בחו"ל ובמה הוא בא לידי ביטוי?

ראשית, נענה על השאלה - מהו שיווק באינטרנט?

עד לפני כ-2 עשורים, שיווק 'אופליין' הייתה שיטת שיווק פשוטה יחסית – סוכנים מדלת לדלת, לדלת", דיוור ישיר, פלאיירים, מודעות, פרסומות במדיה – טלוויזיה, רדיו ועיתונות.
כניסת האינטרנט לעולמנו היא עימו את מהפכת שיווק ה'אונליין' וכיום חלק גדול משיטות שיווק 'אופליין', נחשבות למיושנות במקצת, וכיום, עסק שרוצה לפרסם את עצמו ומוצריו עושה זאת דרך שיווק באינטרנט, ויותר מכך – הוא חייב לשווק באינטרנט ולשם כך, להתמצא בעולם השיווק באינטרנט. שיווק נכון באינטרנט אפקטיבי וזול משמעותית מפרסומת בעיתון או בטלוויזיה ונראה כי במאה ה - 21, שיטת השיווק באינטרנט, שיווק ה'אונליין', היא שיטת שיווק הנמצאת בצמיחה מהירה ביותר.

 דרכים לשיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט נותן את היכולת להגיע לכמה שיותר אנשים ולהפיק יחס גבוה מאוד  של עלות מול תועלת ,בדרכים רבות: בניית אתר אינטרנט, קידום אורגני, קמפיין פרסומי מומן בגוגל, שיווק ברשתות חברתיות, ועוד.
ערוצי שיווק  אלו באינטרנט כוללים פעילות באתרי אינטרנט שהינם במה מרכזית להעברת מסרים, לקידום מכירות ולמכירה עצמה, וכן למגוון ערוצי שיווק חברתיים. שיווק באינטרנט שינה ללא הכר את עולם השיווק ובאינטרנט, כמו באינטרנט, השינויים מתרחשים חדשות לבקרים, וחייבים היות מעודכנים בעדכונים האחרונים מבית מנועי החיפוש הגדולים בעולם.

מהו שיווק באינטרנט בחו"ל

שיווק באינטרנט  בחו"ל טומן בחובו חשיפה נרחבת בהרבה ביחס לשיווק בארץ, אך אינו נדרש לכל עסק. עסקים וחברות היוצרות קשרים עסקיים בחו"ל או עם שאיפות התרחבות לחול, כמו גם עסקים שמוצריהם רלוונטיים לישראלים בחו"ל, ימצאו אופציה זו כמתאימה.

שיווק באינטרנט בחו"ל - מה זה אומר בפועל?

שיווק באינטרנט בחו"ל בפועל, הינו שיווק עסק/אתר עסק בשפה זרה במנועי חיפוש זרים או כלל עולמיים. שיווק באינטרנט לחו"ל צריך להתאים לחברה ולתקציב שלה כדי להגיע לקהלי היעד ולפנות אליהם באופן ממוקד. כיום, האינטרנט ומנועי החיפוש מאפשרים שיווק למדינת יעד מסוימת ולפעמים גם לאזורים נקודתיים ביותר באותה מדינה. לדוגמה, ניתן לשווק ולפרסם בארה"ב כולה, וניתן לפנות למדינות ספציפיות או למדינה מסוימת בארה"ב ולמקד את המאמצים השיווקיים והתקציב הפרסומי אליה בלבד.

גם פייסבוק, טוויטר, יוטיוב, לינקדאין ורשתות חברתיות אחרות פונות לחו"ל ולעיתים בדרך מאוד יעילה. ניתן היום לפתח רשת קשרים עסקיים במדינות שונות בעולם בעזרת הרשתות החברתיות וכדאי מאוד לפתח תמהיל שיווקי שכולל גם ערוצי שיווק אלו.

שיווק באינטרנט בחו"ל מורכב יותר משיווק באינטרנט בארץ מכמה סיבות:

1: מחסום שפה.

2: חוסר היכרות 'בשטח' עם השוק – הן מתחרים והן קהל היעד -  מעבר לים.

2: התחרות העסקית גדולה בעשרות מונים.באמריקה לבדה יש עשרות מיליוני עסקים המתחרים ביניהם על אותו פלח שוק.

3: תהליך השיווק מביא תוצאות לאחר זמן ממושך יותר ודורש אורך רוח.

לסיכום:  שיווק באינטרנט בחו"ל הוא מורכב בהרבה משיווק באינטרנט בישראל. הוא כדאי לחברות מסוימות, ומצריך הערכות מוקדמת והכנת תוכנית עסקית רחבה ומסועפת יותר, על מנת למקסם את התוצאות הסופיות.
עם זאת  הצלחתו של קמפיין שיווק באינטרנט בחו"ל יכול להביא עימו הטבות כגון יצירת קשריים עסקיים מעבר לים, מוניטין גלובלי, ובשורה התחתונה, רווחים נאים לעסק.

 שייוק באינטנרט בחו"ל מצריך התמצאות וכלים אינטרנטיים ושיווקיים  על מנת לעדות אותו נכון. כיום ישנן המון לא מעט חברות מעולות עם ניסיון שיווק באינטרנט בחו"ל, ורצוי מאוד לעבוד עם הטובות ביותר שבהן.

 

 

חדווה גבאי, מומחית לשיווק באינטרנט ולפעילות שיווקית ברשתות חברתיות הקימה את "נטפוקוס" במטרה לתת לחברות ובעלי עסקים פיתרון כולל לשיווק וקידום עסקיהם באינטרנט. ערוצי השיווק באינטרנט כוללים: ייעוץ והדרכה בשיווק באינטרנט, בניית אתרים אפקטיביים ומעוצבים, הקמת דפי עסק בפייסבוק, פרסום בפייסבוק, קידום אתרים מקצועי, פרסום בגוגל, שיווק בלינקדאין, כתיבה שיווקית ועוד. נטפוקוס - חבילת פתרונות מקיפה לקידום ושיווק אתרים באינטרנט. 050-4042021




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב