דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


וילה בטוסקנה - אגם גרדה 

מאת    [ 27/06/2012 ]

מילים במאמר: 530   [ נצפה 2381 פעמים ]

איטליה היא אחת המדינות המתויירות ביותר בעולם, היא ביתו של האפיפיור הרומאי, של אינספור מבנים היסטוריים ואטרקציות רבות. מזג האוויר באיטליה דומה מאוד לזה שבארץ אם כי בחלקיה הצפוניים וההרריים, מזג האוויר יכול להיות קר מאוד בחורף. העונה המומלצת לטיול באיטליה תלויה באזור אליו אתם נוסעים ומטרת הטיול. לחופשה בחופי המדינה מומלץ להגיע בקיץ בו מזג האוויר חם ומתאים לנופש "בטן גב" וים.

לחובבי הסיורים והטיולים, העונות המומלצות הן האביבי והסתיו בהן מזג האוויר מאפשר לטייל בנוחות מרבית. המטבע המקומי הוא היורו, הפרשי השעות בין ישראל לאיטליה הן -1. באיטליה ניתן להתנייד בקלות בעזרת מערכת הרכבות, עם זאת, מי שנוסע לאזור טוסקנה או גרדה מומלץ לו לשכור רכב שכן אוטובוסים לא מגיעים לכל המקומות התיירותיים.

וילה בטוסקנה – חוויה משפחתית אוטנטית

לכל מי שמחפש חוויה איטלקית אוטנטית, חופשה שונה ומעניינת ועם זאת מרגיעה ומשחררת, וילה בטוסקנה היפיפייה היא בהחלט האופציה המומלצת. בטוסקנה ניתן להתארח בוילה מדהימה, עתיקה ומרשימה מאוד ולצאת לטיולים וסיורים באזור.

וילה בטוסקנה היא למעשה בית אצולה לשעבר שהוסב לבית הארחה. קחו בחשבון שלא מדובר בבית מלון, כך למשל, ברוב הווילות לא מוגשת ארוחת בוקר ולא מתנהלת החלפת מגבות כל יום. עם זאת, הווילות מאפשרות להתארח באווירה איטלקית אמתית, ליהנות מגנים, נופים וטבע ואטרקציות אינספור באזור טוסקנה. וילה בטוסקנה נהוג להזמין לשבוע ויותר, ישנם גם בעלי בתי הארחה שמשכירים חדרים על בסיסי יומי. למזמינים וילה בטוסקנה מומלץ לחפש חבילות נופש כולל רכב, שכן תחבורה ציבורית לא תאפשר לכם להתנייד בקלות.

אגם גרדה – מידע שימושי

אגם גרדה זוכן בצפונה של איטליה ומוקף עיירות דייג, כפרים, טבע, פארקים וכפרי נופש. המגיעים אל האגם יכולים ליהנות ממגרשי גולף, פעילויות כמו מצנחי רחיפה, צלילה, גלישה, טיפוס הרים באזור וטיולי אופניים. לנופשים באגם מומלץ לשכור רכב, אמנם יש מערכת אוטובוסים ורכת באזור האגם אך אלו לא מגיעים לכל המקומות התיירותיים והפסטוראליים בסביבה. ניתן לקחת סיורים מודרכים של יום שלם באזור אגם גרדה וההרים הסובבים אותו, מומלץ לתכנן מראש את הסיור ולשריים מקומות. לסיור יש להגיע עם נעליים נוחות ולבוש חם.

אגם גרדה – אטרקציות באזור האגם

אם אתם מגיעים אל אגם גרדה עם ילדים, וודאי תרצו לבקר בפארק גארדלנד, פארק שעשועים ענק בו מתקנים ואטרקציות רבות. מומלץ לבדוק את שעות הפתיחה של הפארק שמשתנות בהתאם לעונה. פארק שעשועים נוסף שמומלץ מאוד לחובבי המים הוא עולם השעשועים. בפארק מפלים, איים, נהרות מים, מגלשות מים ובריכות רבות. סמוך לפארק ממוקמצת עיר הסרטים, אטרקציה אהובה מאוד על ילדים ומבוגרים כאחד.

לאוהבי הטיולים הרגליים, מומלץ להגיע אל מסלול הקניונינג בו ניתן לערוך טיול בין מפלים טבעיים, שחייה, סנפלינג ומסלולים שונים. אוהבי החיות ייהנו מאוד מפארק החיות נטורה ויוה בו גן זואולוגי גדול, שימו לב, הכניסה אל הפארק המלא היא עם כלי רכב בלבד.

חובבי ההיסטוריה והארכיטקטורה חייבים לשלב ביקור בעיירה ברדולינו בה אתרי כנסיות מן המאה התשיעית לספירה והעיר ארקו היפיפייה. בארקו מבצר מדהים וטירה ענקית מתקופת ימי הביניים בו ציור קיר  מרשים מאוד. חובבי הספורט האתגרי גם הם ייהנו מאוד בארקו, באזור ניתן לעשות טיפוס הרים, רכיבת סוסים, רכיבת אופניים בהרים ועוד. עיירה נוספת באזר אגם גרדה בה מבנים מרשימים היא דסנזאנו השוכנת בחלקו הדרומי של האגם. העיירה תוכלו להתרשם מן המוזיאון הארכיאולוגי המקומי, ממבצר העיירה ומבנים רבים אחרים.

שלום, שמי אבנר כהן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב