דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חולמים על בית פרטי? תכירו את הקראוון למגורים. 

מאת    [ 26/06/2012 ]

מילים במאמר: 521   [ נצפה 7052 פעמים ]

לגור בקראוון זו אופציה יותר טובה ממה שאתם אולי חושבים. במיוחד לאור העובדה שבכל הסיפור הזה מעורבת שיטת הבניה הקלה.

קראוון נייד לרוב נתפס כמתאים למגורים בשטח כמו בעת טיולים ארוכים וכדומה או כמתאים למגורים זמניים בלבד. עם זאת, הקראוונים של שנות האלפיים מתאימים גם לשמש כבית מגורים קבוע לכל דבר.

קראוון? למגורים? קראוון למגורים!

כיום נחשבים קראוונים כפתרון מגורים ההופך יותר ויותר מקובל בקרב ציבורים וקהלים שונים. הקראוון או בשמותיו הנוספים מבנה יביל או מבנה נייד, מתאים לאלו המחפשים להרחיב את ביתם, לאלו המעוניינים בתוספת יחידת דיור למגורים או להשכרה, לאלו המעוניינים להשכיר צימרים ולאלו שפשוט מחפשים מקום לגור בו.

ההתאמה הגבוהה נובעת בעיקר בשל יתרונות שיטת הבניה המשמשת לבניית הקראוונים, בניה קלה. שיטה זו מעניקה תוצר איכותי ובגימור גבוה תוך זמן קצר ותמורת עלות נמוכה יחסית.

הבית הולך איתכם

קראוון למגורים הינו מבנה קל הניתן לשינוע וניוד מצד אחד, אך מנגד ניתן גם לקיבוע תוך סיפוק כל פתרונות הדיור הנחוצים. בכלל זה, קראוונים למגורים ניתנים לחיבור מלא לקו חשמל, צנרת מים ומערכת ביוב. בנוסף לצרכים הבסיסיים הללו, כיום קראוונים למגורים ניתנים לחיבור גם לקו טלפון נייח, תשתית אינטרנט וכל דבר העולה על רוחכם.

גם אם תרצו לשנע את הקראוון לאחר הקיבוע לא קיימת כל בעיה, מאחר ובעת הקיבוע אין צורך בחפירה או יציקה שתחבר את הקראוון אל הקרקע, בניגוד למשל לדרך הקיבוע של מבנים נייחים מבטון.

זה רק נראה יקר

קראוון למכירה המשמש למגורים מעוצב כיום בסטנדרט גבוה ביותר, הן מבחינת רמת הגימור הפנימי והחיצוני והן מבחינת האבזור הפנימי. כמה גבוה? היום ניתן לרכוש 'קראווילות' המשמשות כוילות מגורים לכל דבר.

מבנים אלו משלבים, כפי שמרמז שמם, את היוקרתיות של וילה עם שיטת הבניה של קראוון. הם כוללים רצפות פרקט, מטבחים מפוארים, דלתות כניסה מעוצבות, ג'קוזי וכל אבזור נוסף בו תחפצו.

הבניה של הקראווילות בשיטת הבניה הקלה מאפשרת לרכוש וילה יוקרתית בעלות נמוכה יותר. עלות חומרי הגלם האיכותיים שעומדים בבסיס השיטה והיקרים יותר מהבטון הקלאסי מתקזזת עם העלות הנמוכה של העבודה, הנחשבת לקצרה יותר משיטת הבניה הקלאסית ואף אינה מצריכה תהליכים יקרים כמו חפירות, יציקות וכדומה.

הגודל כן קובע

בניה קלה מציעה פתרון מתאים לכל צורך, בין אם מדובר בבניית תוספות בניה או יחידות עצמאיות. כך או כך, בשיטה זו רוב תהליך הבניה מתבצע הרחק מכם, בשטח המפעל. כך נחסכים מכם מרבית הלכלוך והרעש המאפיינים את תהליך הבניה, בכל שיטה שהיא.

בנוסף, בדרך זו תוכלו לבנות בית בגודל המתאים לצרכיכם הנוכחיים, כמו גם לתקציב שבידכם. בהמשך, מאחר ומדובר בבניה מודולארית תוכלו להרחיב את הבית הנייד אם יעלה הצורך או שימצא התקציב הנדרש לעניין.

יותר מבטוח

חשוב לציין כי הבתים הניידים בטוחים במיוחד, בעלי עמידות גבוהה בפני כל תנאי מזג האוויר, בעלי בידוד גבוה אשר אף מאפשר לכם חיסכון ניכר בהוצאות החימום והקירור של הבית. כיום, קיימים גם מבנים ניידים הנבנים מפלדה ומשמשים כממ"ד המתאים לשהות בזמן מצב חרום.

תסמכו על המומחים

קראוונים למגורים הינם אם כן פתרון אידיאלי ולא בכדי הם הופכים יותר ויותר פופולאריים. על מנת להבטיח כי כל מה שתואר מעלה יקרה גם בבית שלכם, חשוב לפנות אל אנשי המקצוע. זאת על מנת להבטיח את עמידותו ובטיחותו המירבית של המבנה, כמו גם של חיבורי החשמל בו, הצנרת והביוב.

עלית אלומיניום




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב