דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דברים שרואים משם 

מאת    [ 25/06/2012 ]

מילים במאמר: 506   [ נצפה 2748 פעמים ]

מה נכלל תחת הקשת הרחבה של עיצוב חוץ ואיך כל זה קשור לקירות הבית? כל זאת ועוד במאמר שלפניכם.

עיצוב חוץ לא מתייחס רק לעיצוב הגינה או המרפסת, אלא לכל מה שנמצא בחלקו החיצוני של הבית, בכלל זה כמובן גם הקירות.

לא חסר מה לעצב

אין ספק כי לאלו מאיתנו החיים בבית עם גינה יש קצת יותר שטח חיצוני לעצב, אך אין זה אומר שלאחרים אין בכלל. גם בתים בעלי רחבת כניסה, בתי עסק ודירות רגילות יכולות ליהנות מעיצוב הצד החיצוני של הבית כראות עיניהם.

עולם שלם של אומנויות ויצירה גויס לתחום עיצוב החוץ. החל מעיצובים ואומנויות מקובלות יותר כגון עיצוב מזרקות, ספסלים, שבילי גישה ופיסול סביבתי. ועד לעיצובים יוצאי דופן ופחות שגרתיים התורמים לעיצוב החוץ של הבית או המשרד.

הכתובת הינה על הקיר

למראה החיצוני של אדם יש השפעה גדולה על הרושם שנוצר לגביו בקרב אנשים הרואים אותו לראשונה. בהקבלה לכך, גם החזות החיצונית של בית יוצרת רושם ראשוני לגבי כיצד יראה הבית מבפנים, כמו גם על האנשים שגרים בו. חיפוי קירות החוץ של הבית עוזר להקנות לבית עיצוב ייחודי, התואם את האנשים המיוחדים שגרים בתוכו.

ניתן לחפות קירות חיצוניים במגוון רחב של חומרים, כמו אבנים ירושלמיות, קרמיקה, שיש, לבנים ואפילו עץ. הודות לחיפוי בחומרים שונים, זוכה הבית במראה ייחודי, התואם את האנשים הייחודים שחיים בתוכו. תוכלו לבחור לחפות קיר שלם או את חלקו ואפילו להיעזר בחומרי החיפוי כדי לצייר על הקיר.

משרדים ובתי עסק שונים מבינים גם הם את תרומת העיצוב החיצוני. בחירת העיצוב המתאים תסייע בעיצוב וחיזוק התדמית הרצויה לו. חיפוי הקירות בצבעים מטאליים וחומרי מתכת יעניקו לחברת היי- טק את המראה העתידני והמתקדם המתאים לה, לעומת חיפוי באבנים ירושלמיות חנות למכירת תשמישי קדושה.

צאו אל החלון

עיצובי זכוכית אינם מוגבלים לכלי מטבח וחפצי נוי. נהפוך הוא. זכוכית היא החומר העיקרי המשמש להכנת חלונות, ואלו כאמור לנראים א רק מתוך הבית אלא גם מחוצה לו ולכן תורמים גם לעיצוב החיצוני של הבית. טכניקת פיוזינג מאפשרת ליצור עיצובים מרהיבים, בכלל זה חלונות, והכל בצבעים.

הטכניקה מאפשרת להחליף את חלונות הזכוכית שנמצאים במרבית הבית, בחלונות ויטראז' צבעוניים הנראים למרחקים. בנוסף, ניתן בשיטה זו לעצב גופי תאורה לגינה, לשביל הכניסה או לחזית הבית.

גם אתם יכולים

את הפתרונות המוצעים במאמר זה תוכלו להוציא אל הפועל בעצמכם. אם יש בכם את הרוח והרצון, כל מה שנדרש זה קצת הדרכה וגם אתם תוכלו לעצב במו ידיכם את החזות החיצונית של הבית או של העסק.

כיום, כמעט כל טכניקת עיצוב ניתן ללמוד בסדנה המיועדת בדיוק בשביל כך. אם כן, תוכלו לבחור סדנה המתאימה בדיוק למה שברצונכם לעצב. עם זאת חשוב לבחור סדנה שגם תתאים ליכולתכם. כיום, הסדנאות מותאמות למגוון רחב של מתעניינים, החל מסדנאות לבוגרים, דרך סדנאות לילדים ונוער ועד לסדנאות לגיל השלישי. ישנן סדנאות למתחילים וסדנאות למתקדמים. סדנאות רבות משתתפים וסדנאות בקבוצות קטנות. ישנן אפילו סדנאות סגורות לקבוצות, סדנאות לימי הולדת ועוד ועוד.

לא משנה מהו טעמכם האישי ואיזה עיצוב ברצונכם להוציא אל הפועל, זכרו כי הכל אפשרי. רק צריך למצוא את המקום המתאים שיקנה לכם את הידע הנחוץ והעידוד הלא פחות חשוב לעשות זאת.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב