דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכן הוא המפתח לקידום אתרים ! 

מאת    [ 24/06/2012 ]

מילים במאמר: 711   [ נצפה 1783 פעמים ]

תוכן הוא המפתח לקידום אתרים !

הרבה אנשים אשר מאמינים כי תהליך של קידום אתרים הוא תהליך מסובך ומורכב מאוד. יש בזה מן האמת אולם גם אתה, כן אתה! יכול לקדם את האתר שלך במנועי החיפוש.

זה שאתה לא "מאסטר שף" לא אומר שאתה לא יכול לבשל ארוחה. שאתה כבר מכין ארוחה אז כמעט תמיד אתה מרוצה ובכל מקרה בסופו של תהליך ההכנה יש לך מה לאכול. מאותה סיבה אתה יכול וצריך לשלוט ביסודות של קידום אתרים במנועי חיפוש וכך לשלוט בגורל הנוכחות המקוונת שלך. במאמר זה נשים דגש מיוחד על חשיבות התוכן לתהליך קידום אתרים. ננסה להסביר מה הדגשים שצריך לשים לב אליהם כאשר כותבים תוכן לאתר אינטרנט.  

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בקידום אתרים הוא הוספת תכנים וטקסטים לאתר האינטרנט שלך ומחוצה לו. גוגל ומנועי החיפוש האחרים פשוט אוהבים טקסטים. את כל הדירוג שלהם הם מבססים על סריקה של תכנים ברחבי הרשת ועל פי זה מדרגים אתרים. כמובן שתוכן וטקסטים טובים ככל שהיו לא מספיקים לקידום אתרים אך תוכן הוא הבסיס לקידום אתרים אורגני.

מנועי החיפוש חושבים כמו אנשים

כדי לשפר את תוצאות החיפוש של אתרכם בגוגל, אתר האינטרנט שלך צריך לשקף במדויק אותך ואת נושא האתר שלך. אם תלמד לחשוב כמו אדם פשוט גם תהליך של קידום אתרים באופן עצמאי יספק תוצאות. אתה בטח שואל את עצמך למה הכוונה "לחשוב פשוט" - אז התשובה פשוטה, רוב האנשים מגיבים הכי טוב לשפה פשוטה, לכותרות ראשיות ומשניות פשוטות וברורות ,משפטים מודגשים וכו'. אנשים גם נהנים מסיפורים מקוריים, במיוחד אם הם לא ארוכים, אשר ערוכים בצורה בפשוטה כך שניתן היה לסקור בקלות את המאמר או הסיפור. אנשים גם מאוד אוהבים תמונות וסרטוני וידיאו אשר יכולים להעביר את המסר תוך שניות. כל הדוגמאות הללו נכונות גם לשאלה מה מנוע החיפוש של גוגל אוהב. כן זה באמת פשוט ! ישום טיפים אלו באתרך יגרמו לגוגל לאהוב את אתרך. ובכך לשפר את הנוכחות המקוונת של אתרך.

איכות זה לא מילה גסה

מומחי SEO ממקדים את תשומת הלב שלהם לפיתוח צורות עבודה שונות ומדויקות מכיוון שעבורם קידום אתרים הוא לא משחק ואין מקום לטעויות. בשנה שעברה גוגל עשתה עדכון לאלגוריתם של מנוע החיפוש אשר נקרא פנדה. זה לא המקום להסביר בדיוק את מהות עדכון זה, אך בגדול עדכון פנדה מחק מתוצאות החיפוש אתרים אשר כל מטרתם הייתה לספק קישורים לאתרים אחרים. למעשה עדכון פנדה גילה אתרים שהיו 'חוות תוכן' ושכל מטרתם הייתה לעזור לאתרים אחרים להתקדם בתוצאות החיפוש בעזרת הצפה של תוכן באתרים אלו. עדכון זה יצר הזדמנות חדשה עבור בעלי אתרים קטנים להתקדם בתוצאות החיפוש. בעזרת יישום עקבי של כתיבת תוכן שיווקי רלוונטי לאורך זמן והפצתו במקומות שונים ברשת ניתן לקדם את אתר האינטרנט ביעילות. תוכן איכותי ורלוונטי הוא מידע אשר תמיד היה רלוונטי לתחום שלך,לענף שלך והכי חשוב ללקוחות שלך. מידע אשר לא משנה אם הקורא יתקל בו היום או בעוד כמה שנים עדיין המידע אשר יועבר לו יענה על הצורך שלו ועל שאילתת החיפוש שלו בגוגל. ככותב תוכן אשר כותב למעלה מ 100 מאמרים בחודש ,המסרים המרכזיים שאני מספק בתוכן שאני כותב, הם מסרים אשר נכונים עכשיו בשנת 2012 כמו שהם היו נכונים בשנים שעברו. נכון ישנם שינויים והתפתחויות בכל תחום אך הבסיס נשאר איתן וקבוע. מה שהופך את התכנים השיווקים לתכנים מקוריים ואיכותיים היא הכנה מראש והתאמה של הטקסטים לתחום ולקהל היעד.

מקוריות היא חובה

אחד הפרמטרים החשובים ביותר אם לא החשוב מכולם הוא כתיבת תוכן מקורי. כל מה שרשמתי עד עכשיו הוא כאין וכאפס לעומת חשיבות המקוריות. אחד הטעויות הנפוצות של בעלי אתרים היא להעתיק תכנים מאתרים אחרים או לכתוב טקסט אחד ולפרסם אותו במספר רב של מקומות. רוב האנשים לא מאמינים או לא מודעים לכוחו של גוגל. הרובוט של גוגל אשר סורק את האתרים ברשת, זוכר את הכל. לא ניתן לרמות אותו בכל הקשור למקוריות הטקסט. גוגל יודעת לזהות כל משפט מעותק ומהיכן הוא מעותק. תוכן מקורי הוא חשוב ולא יסולא בפז בכל הקשור לקידום אתרים. אתרים בעלי טקסט משוכפל או מעותק ,אפילו בחלקו, יורדים בתוצאות החיפוש וישנם מקרים קיצוניים אשר אתרים אלו נדחקים החוצה מתוצאות החיפוש של גוגל. לכן חשוב מאוד להקפיד על כתיבת תוכן מקורי. במידה וקשה או אין זמן ,לך כבעל עסק, לכתוב תוכן מקורי עדיף לך לפנות לכותב מקצועי אשר מתמחה בכתיבת תכנים שיווקיים מקוריים שיכתוב עבורך כמה תכנים אשר בעזרתם תוכל לקדם את אתרך.  

לסיכום, תוכן איכותי,ממוקד,רלוונטי,פשוט ומקורי הוא המפתח להצלחת קידום אתר. 

רמי גבני,


B-first שיווק באינטרנט - כי מגיע לך להיות ראשון.


www.b-first.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב