דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברים הקטנים שעושים לנו טוב 

מאת    [ 09/01/2008 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 2349 פעמים ]

בעידן של היום השואף לשוויוניות, לפעמים אנו, הנשים, שוכחות את הדברים הקטנים שעושים לנו טוב. המירוץ אחרי ניהול הקריירה, גידול הילדים, תפעול הבית , טיפוח הגוף... לא משאיר תמיד זמן לעצור ולחשוב כמה כיף לקבל תשומת לב.
אך כמו שאמרו כבר חז"ל: "עליה וקוץ בה"... אכן אנו נשים חזקות, אך עקב כך אנו עלולות לשדר לבני זוגינו שלקבל מחוות קטנות של תשומת לב כמו קפה למיטה, זר פרחים או קופסאת שוקולד כבר לא עושה לנו את זה... שזה "קיטש" ו"פסה", בייחוד בעידן הציני שבו אנו חיים..
אני באה כאן בקריאה נרגשת בפניכם הגברים, על מנת לתקן את הנזק לפני שיהיה מאוחר מדי! גם אם אנו נשות קריירה אסרטיביות, המנהלות את המשרד ביד רמה או עקרות בית לא נואשות המנהלות את ביתינו בזרוע נטויה, לכולנו מכנה משותף. אנו אוהבות לקבל אהבה, ואת המחוות הקטנות שהן תולדה של אותה האהבה. מכך נובע, שאנו אוהבות לקבל מתנות ! אני לא מתיימרת לנסות ולהסביר למה אנו כאלה. לשם כך קיימות תיאוריות, ספרים ומערכונים המנסים להסביר ולגשר על ההבדל התהומי שבין גברים לנשים. כל מה שאני מציעה הם טיפים קטנים ובדוקים, לשיפור ושימור מערכת היחסים. אלו יעזרו לכם, הגברים, לעשות לנו טוב באמת, כפי שאנו מגדירות את המושג "טוב"...
מה שה"מין החזק" לפעמים לא מבין, זה שעצם תשומת הלב, הוא הדבר החשוב. כלומר אנו, בניגוד לכם, לא מפנטזות לקבל אוטו חדש, משחק מחשב משוכלל או כרטיס חבר להום סנטר... גם אם גברים חושבים שמדובר בקלישאה, נשים רוצות פרחים! האם ראיתם פעם אישה שקיבלה זר פרחים משליח - שיא האושר. סמוקה וקורנת כמו ילד בחנות צעצועים... וכאן אני אחשוף סוד כמוס, זהו המפתח שלכם לכמעט כל דבר שתרצו! בעזרת זר פרחים, שיהיה מושקע או פשוט אבל העיקר מלא כוונה, תזכו ביציאה לפגישה שניה, גם אם הראשונה היתה ממש קטסטרופה, או למחילה על משהו ממש, ממש, טיפשי שעשיתם. זאת מבלי אפילו להזכיר אירועים כמו ימי הולדת, חגי אהבה, ימי נישואין, שנה חדשה... ודרך אגב, לפרחים אין חוק התישנות, לא אכפת לנו לקבל פרחים שוב ושוב. תבינו, אנו שוכחות את הפעם הקודמת שקיבלנו ושוב קורנות מאושר, כל פעם מחדש. lucky you.
אם הבנתם את הקטע שיש לנו עם פרחים, כבר אתם ביתרון אדיר. כעת אתם בשלים לדעת מה אנו עוד אוהבות לקבל... מתוק, חושני, מלטף...אכן, זהו שוקולד! גם את התופעה הזאת אנו לא יודעות להסביר באופן משכנע מידי, פשוט יש בו משהו מאוד רומנטי. אם אתם לא מאמינים תראו את ג'וני דפ וג'ולייט בינוש בסרט "שוקולד".... חובה לכל זוג בעת כירבול רומנטי עם סלסלת שוקולד.
מכאן, הזיווג השמיימי בין השניים פשוט מתבקש, ומי לדעתכם הגאון שחשב על זרים משוקולד ?? אני לא יודעת, אבל זאת בטוח אישה ...
ישראזר - חנות הפרחים שלך ברשת
http://www.israzer.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב