דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד תשרוד בהליך הוצאה לפועל בצורה עצמאית? 

מאת    [ 24/06/2012 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 2597 פעמים ]

תיקי הוצאה לפועל נפתחים במצבים בהם החייב אינו מסוגל עוד לשאת בהתחייבותו הכספית, את התיקים פותחים אנשים פרטיים וגופים עסקיים. התנהלות אל מול משרדי ההוצאה לפועל היא חוויה לא נעימה.

פעמים רבות הסיטואציה מתדרדרת למצבים של אלימות, קשיים נפשיים, מריבות בין בני משפחה, הסתרת נכסים והתנגדויות. הקשיים והבלבול נובעים ברוב המקרים מחוסר הבנה של תהליכי ההוצאה לפועל. שיתוף פעולה מלא עם פקידי ההוצאה, הגשת טפסי הוצאה לפועל בזמן ומעורבות של עורכי דין בתהליך מבטיחים לחייב הגנה על זכויותיו.

אנשי ההוצאה מבקשים לסגור את התיק ולשלם את החוב בהקדם האפשרי, אך החוק מחייב את פקידי ההוצאה לאפשר לחייב ולבני משפחתו קיום בסיסי. צעדים של עיקול, מאסר והגבלות ננקטים במקרים בהם החייב מסתיר נכסים ומסרב לשתף פעולה.

התמודדות עם עיקול והגבלות

הליכי הוצאה לפועל כוללים ברוב המקרים עיקול של חפצים והטלת הגבלות על שימוש בכרטיסי אשראי, חשבון הבנק ויציאה מהארץ. התנהלות נכונה אל מול משרדי ההוצאה לפועל תוכל למנוע את עיקול הרכב ולהסיר באופן חלקי את ההגבלות על חשבון הבנק. מעורבות של עורכי דין הוצאה לפועל בתהליך תמנע עיקול ופגיעה בקרנות של השתלמות וקופות גמל.

הגשת תצהירים מפורטים של גודל הנזק הכלכלי שייגרם בעקבות עיקול של קרנות וקופות גמל מסייע לביטול הגזרה. חשוב להדגיש כי החוק אינו מאשר עיקול של פריטים לשימוש קיומי כמו מקרר, שולחנות אוכל, מיטות, תנורי בישול ומכונות כביסה. טלוויזיות ופריטי ריהוט יוקרתיים ניתן לעקל ולמכור לכיסוי החובות. הפריטים שעוקלו צפויים להימכר במכירות פומביות של ההוצאה לפועל לכל המרבה במחיר.

פתרונות יצירתיים לניהול התיק ותשלום החובות

עורכי דין הוצאה לפועל מציעים ללקוחות פתרונות יצירתיים לפתירת תסבוכות משפטיות וכלכליות. אנשי המקצוע בתחום מתמחים במתן מענה מהיר ויעיל לחייבים ולנושים בתהליך. משרדי ההוצאה לפועל מעניקים לחייבים הקלות והטבות בהתאם להגשת בקשות ותצהירים ובכפוף למצבם הכלכלי.

בכל תיק של הוצאה לפועל אפשר להסיר עיקולים, לבטל הגבלות ולאחד תיקים. עורך דין מיומן ומנוסה יוכל להפעיל קשרים מקצועיים לטובת הלקוח ולייעל בעבורו את התהליך. משרדי ההוצאה לפועל מעניקים לחייב בעל בעיות כלכליות מעמד של חייב מוגבל באמצעים.

המעמד המיוחד מספק לחייבים המוגבלים הטבות ותכנית מיוחדת של פריסה לתשלומים. קבלת ההטבות מותנית בעריכת חקירת יכולת יסודית לחייב. בחקירה בוחנים פקידי ההוצאה לפועל את רשימת הנכסים של החייב, רמת ההכנסה הנוכחית ומקורות נוספים של הכנסה.

מעורבות של עורכי דין בתהליך מסייעת לחייב בבחינת היתרונות והחסרונות הטמונים בכל צעד וקבלת החלטות נכונות שיסייעו לסיים את התהליך במהרה ולהתחיל בשיקום כלכלי וחזרה לחיים רגילים. הליכי ההוצאה לפועל כרוכים במתח נפשי רב לחייב ולבני משפחתו. סיום מהיר של התהליך יאפשר למשפחה כולה לחזור לתפקד בצורה סדירה.

מדריך הוצאה לפועל של חברת דורה כהן ויצמן - כל המידע הנחוץ על מנת לעבור הליך הוצאה לפועל בשלום




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב