דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לנהל הוצאה לפועל בצורה יעילה 

מאת    [ 24/06/2012 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 2457 פעמים ]

חובות כספיים ובעיות כלכליות בלתי צפויות עשויים לדרדר כל אדם למצב של פשיטת רגל והתמודדות עם הליכי הוצאה לפועל. התנהלות אל מול משרדי ההוצאה דורשת הגשת תצהירים, מכירת רכוש והגשת צווים ובקשות לבית המשפט. את הטפסים המתאימים אפשר למצוא באתר האינטרנט של ההוצאה לפועל תחת הקטגוריה הוצאה לפועל טפסים. הסבר אודות הטפסים שיש להגיש ומסמכים נלווים אפשר למצוא גם כן באתר.

קטגוריית הוצאה לפועל טפסים
אתר האינטרנט של ההוצאה לפועל מציע לגולשים אפשרות להוריד טפסים שימושיים היישר מהאתר. בלחיצת כפתור פשוטה אפשר להדפיס את הטפסים בצורה עצמאית בבית. באתר אפשר למצוא טופס בקשת זוכה, טופס בקשת חייב, טופס שאלון לפי סעיף, טופס כתב ויתור על סודיות, טופס תגובה והודעה ועוד. האתר של ההוצאה לפועל הוקם בכדי להפוך את תהליך ההוצאה לפועל לנעים וברור יותר בעבור החייבים. 

ניהול הליכי הוצאה לפועל
חוק ההוצאה לפועל מאזן בין הגנה על הנושים והחייבים. במקרים בהם החייבים אינם משתפים פעולה ומסתירים נכסים מגיבים פקידי ההוצאה לפועל בחומרה. במצבים בהם החייבים נקלעים למצב כספי קשה ניתן להעניק להם תמיכה וזכויות של חייב מוגבל באמצעים. 

ייעוץ משפטי של עורך דין הוצאה לפועל מבטיח לחייב מיצוי של זכויותיו אל מול משרדי ההוצאה. עורכי הדין מסייעים בהתמודדות עם צווי עיכוב יציאה מהארץ, עיקול רכוש והטלת הגבלות על חשבון הבנק. עורך הדין מסייע בהגשת התצהירים המתאימים והמסמכים הדרושים לקבלת אישורים והקלות בהתאם לחוק. 
קשיים בהבנת חוקי ההוצאה לפועל עלולים להסתיים באבדן רכוש ותשלום של קנסות כספיים. בכל התנהלות אל מול משרד הוצאה לפועל כדאי לקבל ייעוץ משפטי מקצועי. כיוון שכל עורך דין מטפל בכמה סוגים של תיקים הוצאה לפועל היא כבר עניין מוכר עבורו והוא יכול בהחלט לפעול לטובת הלקוח ולהשיג בעבורו הקלות והתקדמות בטיפול במקרה. 

עורכי הדין מלווים את החייבים והנושים החל מהפנייה הראשונה אל משרדי ההוצאה לפועל ועד תום ההליך וסגירת התיק. את המסמכים הדרושים לתהליך מוצא גם העו"ד באתר תחת אותה קטגוריה של הוצאה לפועל טפסים, ממלא אותם ומגיש למשרדי ההוצאה. 

עיקולים ותשלומים של החייב
פקידי ההוצאה לפועל קובעים לחייב תכנית של מכירת נכסים ותשלומים למטרת כיסוי החובות. במקרים בהם החייב מחזיק ברכבים, תכשיטים ושאר נכסים יש למכור אותם לטובת כיסוי החובות. את גובה ההחזר החודשי שמשלם החייב קובעים בהתאם למצבו הכלכלי. התהליך כולו מתבצע תוך התחשבות במצבו הכלכלי והמשפחתי של החייב. 

ההוצאה לפועל אינה מעקלת מוצרי חשמל נחוצים לשימוש בסיסי של בני הבית. עורכי הדין של הנושים פונים לפעמים אל החייבים ומציעים להם להגיע להסדר כספי פרטי מחוץ למשרדי ההוצאה לפועל. הסכמים אלו אינם משרתים את טובת החייב וכדאי להימנע מהם. 

שיתוף פעולה עם פקידי ההוצאה לפועל ועורכי הדין יסייע לחייב לסיים את התהליך במהרה תוך שמירה על זכויותיו. אם יש בקשות מיוחדות או שינוי במצב הכלכלי של החייב יוגשו אל משרדי הוצאה לפועל טפסים מתאימים שיצהירו על כך.

המאמר ביוזמת אתר עורכי דין ברשת המנהל כם פורום בתחום פשיטות הרגל ותיקי הוצאה לפועל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב