דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהי תוכנית האימון הטובה ביותר עבורך ? 

מאת    [ 24/06/2012 ]

מילים במאמר: 351   [ נצפה 1871 פעמים ]

במסגרת האימונים הרבים שאני מעביר, אני נתקל הרבה בשאלות כמו מה התרגיל הכי טוב להקטין את הירכיים, או אולי לעצב את הישבן או לעשות קוביות בבטן, ואני תמיד עונה אותו הדבר, התרגיל הכי טוב כדי לעשות את _____ , הוא להקפיד על שינוי, מאחר והגוף שלנו הוא בעל יכולת הסתגלות מדהימה, לאחר תקופת אימונים קצרה הגוף כבר מסתגל לאימון והשרירים כבר לא מגיבים, לכן אם אנו נשנה מדי פעם את תוכנית האימון שלנו נצליח יותר.

אני מאמין שכדי להצליח באימוניו על המתאמן לשנות את תוכנית העבודה שלו מדי מספר אימונים, בערך כל 4-5 אימונים, ושמתי לב שזה כמעט ולא קורה. לרוב המתאמנים מותאמת תוכנית עם כניסתם לחדר הכושר והם ממשיכים בה וממשיכים בה אפילו כמה חודשים, ואפילו כמה שנים, תמיד אותה רוטינה ואותו משקל.

זה לא מביא תועלת, זה משעמם למתאמן, ולא עושה כלום לשריר עצמו, השריר כבר מזמן הסתגל.

הקפידו לגוון, לשנות, התאימו עצמכם כל הזמן לשינויים שחלים בגופכם, זוהי התוכנית הטובה ביותר עבורכם, היא זאת שתביא אותכם לתוצאות.

הקפידו לשנות את תוכנית האימונים שלכם כל 4-5 אימונים, החליפו את מספר הסטים, אולי גם את המשקל, נסו לשחק עם קצב האימון, מהיר יותר, איטי יותר, העיקר לשמור שגם לגוף יהיה מעניין.

כמו כן, שימו לב שהתוכנית שאתם עובדים עליה היא במגמת התקדמות, יש הגברה של הפעילות, ושוב אולי זה משקל, אולי זה מספר חזרות, אולי יותר סטים, אולי יותר מהר.

אז איך עושים את זה ? אפשר למשל לעשות את אותו האימון אבל לצמצם בזמן הסטים את זמן ההמתנה בין סט לסט ב כ 5 שניות, והתוצאה תהיה אימון שבפעם הראשונה שביצעתם אותו לקח לכם שעה, לוקח לכם עכשיו חצי שעה, זה יותר קשה, יותר מאתגר והרבה יותר יעיל.

רוב האנשים שיקראו את זה, יחזרו לחדר הכושר ויעשו בדיוק מה שעשו עד עכשיו, ויהיו מעט שיקחו את זה לתשומת לבם, יפעלו לפי העצה, ויגיעו לתוצאות ללא תסכול ושעמום.

וכמה מילים לסיום: נרשמת כבר לחדר כושר, וואו עשית את הצעד הראשון! רוב הנרשמים מפסיקים להגיע לאחר 3 חודשים, אז אם אתה באמת רוצה להתמיד ולהגיע לתוצאות, זכור לגוון את תוכנית האימונים שלך, כי כמה פעמים אפשר לעשות את אותו הדבר ולא להשתעמם.

אז תנסו לשנות ולגוון כדי שיהיה לכם פחות משעמם

 

יווזף אדמונד – מומחה לכושר גופני ועיצוב הגוף מנכ"ל ובעלים של מועדון הכושר"PUNCH " ברחובות מיסד מועדון הכושר האינטרנטי שלך - בכל זמן ,בכל מקום פיטנס און ליין


עכשיו במתנה: כיצד להתאמן נכון בחדר הכושר? 20 סרטוני ווידאו המדגימים צעד אחר צעד, כיצד לבצע תרגילים בחדר הכושר בצורה נכונה ,בטוחה ופשוטה 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב