דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך קונים שמלות ערב? 

מאת    [ 24/06/2012 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 2665 פעמים ]

אחד הדברים עליהם שמים דגש גדול ביותר באירועים בישראל הן פרטי הלבוש של בעלי השמחה וקרובותיהם. קנייה של אותן פרטי אופנה יכולה להפוך להיות  סיוט אם לא משכילים לתכנן את המבצע כמו שצריך. למעשה הכנה לאירוע שכזה מבחינה אופנתית גם לאורחים  היא כמו מבצע צבאי – מצריכה תוכנית.

יש לקבוע זמן לקניית השמלה

כאשר מדובר בקניית שמלות ערב המושג מוקדם מידי לא משחק תפקיד, לעומת זאת המושג מאוחר מידי הוא ממש קריטי. חשוב לקנות מספיק זמן מראש על מנת שיהיה זמן להזמין, לתפור ולתקן את השמלה בהתאם לצרכים שלכן. אם אתן צריכות לקנות שמלת ערב רצוי להתחיל מספר חודשים לפני האירוע אם אתם בעלי השמחה, ומספר שבועות לאורחים. מצד שני לא קונים שמלת ערב בלחץ קחו לכן מרווח נשימה ותבחרו את השמלה המתאימה לכן ביותר.

מקום הקנייה

ההחלטה על מקום הקנייה קשורה לטעם האישי שלכן בשמלות ובתקציב שאתם מוכנות להשיק בכך. יש שיעדיפו לקנות שמלת ערב בבוטיק קטן, אחרות יעדיפו רשתות אופנה ויש שילכו על חנויות וינטג'. כדאי להחליט מראש עד כמה אתן מוכנות להוציא על השמלה וכמה רחוק אתן מוכנות לנסוע.

אם יש לכם העדפה למעצבת מסוימת תאלצו לנסוע יותר רחוק ממקרה בו אתן מעדיפות לגשת לחנות הרשת הגדולה הקרובה לביתכם.

כדאי לברר איפה נמצאת כל חנות ולתכנן את המסלול בצורה חכמה כדי שתלכו לכל החנויות הקרובות ביחד ולא תאלצו לנסוע הלוך ושוב. נסו לתכנן נסיעות רחוקות בניצול מקסימאלי – אולי לבקר אצל מספר מעצבות באותו אזור ביום אחד. אצל מעצבות כדאי להזמין תור מראש למדידות על מנת שהן יהיו פנויות אליכן.

שימו לב למטרה

כשאתן הולכות לבחור שמלות עליכן לחשוב על המקום אליו אתן הולכת שכן לא דומה שמלות המותאמות לאירוע של חברות בנות קופצניות במקום למסיבת רווקות לאירוע עסקי בתוך אולם כנסים מפואר או חתונה של אחות. הלבוש תמיד חייב להיות בהתאם, נועז או מופנם, צבעוני או שקט ורגוע.

מה לקחת לקניה של שמלת ערב?

כאשר אתן הולכות לקנות שמלת ערב כדאי לקחת אתכן חברה שאפשר לסמוך על דעתה על מנת לקבל חוות דעת שנייה. אם החלטתן לענוד תכשיט מסוים, לנעול נעליים ספציפיות או אקססוריז כלשהו כדאי להביא אותו אתכן למדידות, וודאו ששמלת הערב שאתן קונות מתאימה לפריט או לנעליים. תנסו להתגמש ולוותר על הפריט במידה ולא מצאתם שמלה שמתאימה לו ומוצאת חן בעיניכם.

כדאי גם לקחת אתכן מצלמה דיגיטלית על מנת לצלם את השמלות שמדדת והכי אהבת (כדאי לבקש רשות מבעלי החנות לכך) בצורה כזו תוכלי לזכור את על השמלות שמדדת ואיך הן נראו עליך.

קחו את הדברים בקלות והחליטו ליהנות!

זה הדבר החשוב ביותר, יום של אירוע, חתונה בר מצווה או בת מצווה של מישהו קרוב בוא שמן מיוחד מדובר ביום כמעט חד פעמי שבו אתן יכולות למדוד שמלות שנראות כאילו יצאו מהאגדות או מהפנטזיות שלכן לכן כדאי לקחת זאת כמו האחות הקטנה שמודדת את השמלה של האחות הגדולה (או של אמא) – כלומר ליהנות!

חברת GoText הינה חברה מובילה בתחום כתיבת תוכן וכן כתיבת מאמרים, המספקת מעל ל350 מאמרים מידיי חודש לעסקים רבים בארץ ממגוון קשת העיסוק.חברתנו מספקת שירותי תוכן מתקדמים המאפשרים ללקוחותינו להפוך את האתר שלהם לאופטימלי למנועי חיפוש.נשמח לספק שירותי כתיבת תוכן ללקוחות חדשים נוספים ולהמשיך ולספק תוכן מקורי, שיווקי ואיכותי ללקוחות קיימים. GoText - תוכן שמוביל אותך לפיסגה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב