דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


SQLink רכשה את תבונה מילניום תמורת 6 - 8 מיליוני שקלים 

מאת    [ 21/06/2012 ]

מילים במאמר: 705   [ נצפה 2371 פעמים ]

קבוצת SQLink , המתמחה באספקת שירותי IT מקצה לקצה, משלימה בימים אלה את רכישתה של חברת תבונה מילניום. חברה מובילה בשוק הישראלי בתחום של ניהול מידע וידע המתמחה באפיון, יישום ופיתוח אתרי אינטרנט, פורטלים ארגוניים, עמדות מידע לשירות עצמי, אפליקציות מובייל, יישומים בפייסבוק, ערוצים ביוטיוב ועוד. היקף העסקה מוערך בסכום הנע בין 6 ל- 8  מיליוני שקלים.

תבונה מילניום מעסיקה כ- 140 מומחים, היא שותף מנוהל של מיקרוסופט ותשתיות הפיתוח שלה מתבססות על מיקרוסופט. בין לקוחותיה נמנים ארגונים מכל המגזרים במשק, כדוגמת: בנק הפועלים, בנק מזרחי-טפחות,  הבנק הבינלאומי, בנק איגוד, כלל ביטוח,  שירותי בריאות כללית, בי"ח רמב"ם, מיקרוסופט, סלקום, פרטנר, שופרסל,  רשת מלונות קיסר, הבורסה ליהלומים, מפעל הפיס, ביטוח לאומי, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, הרכבת הקלה בירושלים, רשות האוכלוסין, נמל אשדוד, נתיבי אילון, תאטרון הבימה, השב"ס,  צה"ל, משרדי הממשלה השונים, רשויות מקומיות, אוניברסיטאות ומכללות, מוזיאונים, עמותות ועוד.

עוד מתמחה תבונה מילניום בפיתוח יישומים ומערכות לניהול תהליכים ארגוניים לרבות ניהול החלטות ומשימות, ניהול מסמכים, ניהול נהלים וטפסים ממחושבים, תוך כדי התבססות על טכנולוגיות ותשתיות מתקדמות של מיקרוסופט ((SharePoint 2010, פיתוח מוצרי תוכנה ייעודיים ויישום כלים משלימים לפיתוח ולניהול תוכן בסביבת האינטרנט והאינטראנט, מתן שירותי יעוץ, שירותי  תוכן ומידענות, הקמת נכסים דיגיטליים ברשתות החברתיות,  הכשרה והדרכה בתחומי המחשוב בסביבת מיקרוסופט ועוד.

תבונה מילניום פעילה גם בנישה ייחודית - הנצחת חללי צה"ל, המשטרה, המחתרות ופעולות האיבה, וכן תיעוד המורשת של יחידות צה"ל, קרבות, התיישבות, מחתרות, שואה והעפלה, עדות וקהילות ישראל וכו'. במסגרת זו מתמחה תבונה מילניום ומיישמת, מזה כ-20 שנה, מערכות מידע ממוחשבות -  "גלעד לזכרם" ו"שורשים" - ואלה פזורות באינסוף נקודות ואתרים בארץ.

תמיר גורן, מנכ"ל SQLink: "SQLink נמצאת בשנים האחרונות בתהליך של צמיחה  מואצת  בכל הפרמטרים: במספר העובדים, במספר הפרוייקטים, במחזור השנתי ועוד. רכישת תבונה מילניום היא חלק אינטגרלי מאסטרטגיה זו של צמיחה והתפתחות, ונולדה על רקע ההבנה כי הסינרגיה הרבה בין תבונה מילניום לשאר החברות בקבוצה תאפשר לכל הצדדים לשתף פעולה על בסיס יומיומי, ליזום הזדמנויות הדדיות ולהגדיל את סל השירותים והפתרונות של קבוצת SQLink ללקוחותיה, ולהעניק להם מענה מקיף ומושלם, מקצה לקצה".

"תבונה מילניום צברה מוניטין של חברה מובילה בתחום ניהול מידע וידע וכך היא מצטרפת בזרועות פתוחות לקבוצה SQLink המבוססת, רובה ככולה, על מומחים ומובילים בתחומם. תבונה מילניום תמשיך להתנהל מול לקוחותיה תחת אותו מותג ובניהולם המצויין של אליעזר (לייזי) אגסי, יוסי פלר, אבי רוגובסקי ואבי שרון".

אבי רוגובסקי, מנכ"ל משותף, תבונה מילניום: "תבונה מילניום מובילה מזה 20 שנה את תחום ניהול המידע והידע בישראל, תחום שתפס יותר ויותר תאוצה בשנים האחרונות. היום בעידן של 'ביג דאטה' ודיגיטל הפכו מערכות המידע הממוחשבות ומערכות התקשוב והתקשורת להיות הכרחיות ומובנות מאליו בכל ארגון וארגון, ללא קשר לגודלו ולתחום פעילותו. מזה שנים אנו מפתחים ביחד עם לקוחותינו המגוונים את הפתרונות המתקדמים, החווייתיים והיעילים ביותר, המשרתים את עסקיהם   בצורה הטובה ביותר ומהווים חלק בלתי נפרד מן האסטרטגיה העסקית והשיווקית שלהם. אנו רואים בהצטרפות לקבוצת SQLink הזדמנות פז להמשיך ולהצטיין בפעילותינו ולהנות מן הגב, התמיכה, והגיבוי של קבוצה גדולה, לשתף פעולה עם החברות האחרות בקבוצה לשם ניצול הזדמנויות הדדיות והרחבת סל השירותים והפתרונות של כל חברה בקבוצה". 

 

אודות SQLink

קבוצת SQLink, המעסיקה כ- 1,000 מומחי IT, מספקת שירותי IT, מקצה לקצה, תחת קורת גג אחת. הקבוצה מבצעת פרוייקטי אינטגרציה ומתמחה בכל מגוון שירותי ה- IT, לרבות: תשתיות, תקשורת, אבטחת מידע, בסיסי נתונים, פיתוח, אבטחת איכות, בניית ממשקים, ניהול מידע וידע ועוד.

הקבוצה מונה היום 6 חברות: SQLink עצמה, זרוע ה-IT  של הקבוצה הפעילה משנת 1994, DataSec המתמחה במתן שירותי יעוץ ופרוייקטים בתחום אבטחת המידע, Yside המתמחה בתחום של תשתיות מיקרוסופט לארגונים גדולים, ובמיוחד בתחום ה- System Center, תבונה מילניום המתמחה בעולמות של ניהול מידע וידע,  Wintex המעניקה שירותי תמיכת IT  למגזר ה- SMB ו- חברת GotFriends המתמחה בשירותי השמה למקצועות ההייטק ומהווה את זרוע הגיוס של הקבוצה כולה.

חטיבת המוצרים של SQLink מייצגת בישראל חברות תוכנה בינלאומיות ומעניקה ללקוחות בארץ שירותי שיווק, יישום ותמיכה. בין המוצרים שמייצגת החטיבה: מוצרים לאבטחת בסיסי נתונים כמו  Sentrigo של מקאפי, מוצרים לניטור אירועי אבטחת מידע כמו  SIEM-SOC של חברת LogRyhthemd, מוצרים לניהול זהויות (IDM) של אורקל, מוצריBI   ועוד.

SQLink הוקמה בשנת 1994  ובין לקוחותיה נמנים בנק לאומי, בנק דיסקונט, בנק הפועלים, מגדל, הפניקס, אינטל, אמדוקס, מיקרוסופט, קומברס, סיסקו, צה"ל, משרד המשפטים, משרד האוצר, בזק, חברת חשמל, טבע ועוד.

 

לפרטים נוספים: ענת מסינג, אולמדיה – דורן תקשורת,

anat@allmedia.co.il, 03-9235383, 052-6867272

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב