דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיפור הכושר הגופני - אין כמו בחדר כושר! 

מאת    [ 21/06/2012 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 3054 פעמים ]

מאימונים בסיסיים כמו הליכה, שחייה או ריצה, דרך השתתפות במשחקי כדור כמו כדורגל או כדורסל, ועד לאימונים במסגרת מועדוני ספורט וכושר. למי שאינו רגיל בפעילות ספורטיבית סדירה מזה שנים, כניסה לסוגי פעילות אלה יכולה להיות מהנה בתחילה, אך לאחר זמן קצר חוזרים מרבית המתאמנים לשגרה המנוונת (והמשמינה...) אליה היו רגילים קודם לכן. למי שרוצה להיכנס ברצינות לנושא האימונים, תוך השגת יעדים כמו שיפור כושר גופני ובריאות והורדת משקל לטווח ארוך, מומלץ להירשםבהקדם למכון הכושר הקרוב לביתו או למקום עבודתו.

שינוי סדרי העדיפויות

הבעיה הראשונה במעבר לעיסוק מסודר וקבוע בספורט ואימוני כושר גופני במכון כושר, היא בעיה של זמן. באורח החיים המודרני והלחוץ בו כולנו נמצאים, הוספה של מספר שעות אימון בשבוע מחייבת שינוי בסדרי העדיפויות שלנו. מי שרוצה להגיע להישגים לטווח ארוך, חייב לארגן לעצמו לוח זמנים של אימוני כושר גופני וספורט בחדר כושר, ולהחליט על מה הוא מוותר בשעות הפנאי שלו (או לשנות מעט את שעות העבודה). מחקרים מראים כי פעילות גופנית סדירה למשך חצי שעה עד ארבעים וחמש דקות ביום, 4-6 פעמים בשבוע (הליכה, ריצה או רכיבה על אופניים), יכולים לחולל שינוי מהותי במצבינו הבריאותי ולהגעה מהירה יחסית למצב של כושר גופני משופר.

בריאות עולה כסף? לא בהכרח!

התפיסה הרווחת כי אימוני כושר גופני וספורט מחייבים גם השקעה כספית גדולה, היא בפירוש מוטעית. רכישת מנוי משפחתי (שהוא בדרך כלל זול ומשתלם יותר) לחדר הכושר הקרוב לביתכם, לא תעלה בדרך כלל יותר מכמה מאות שקלים לחודש (ולעיתים קרובות עלות זו גם כוללת השתתפות בחוגי ספורט ייעודיים לילדים). חדרי כושר ניתן למצוא כיום בכל שכונה ובכל יישוב, וכן במרבית מקומות העבודה ומוסדות החינוך, כך שזמן ההגעה למקום האימון הוא של מספר דקות נסיעה, או, עדיף- זמן לא רב של הליכה ברגל או ריצה.

נוחות, פינוק ויוקרה

למי שלא ביקר בחדר כושר מודרני בשנים האחרונות, מחכה אולי הפתעה עם הגעתו לאחד ממכוני הכושר האולטרה מודרניים שנפתחים ומתחדשים ללא הפסקה ברחבי הארץ. אולמות גדולים וחדישים, ציוד אימונים מודרני משולב במסכים דיגיטאליים, מוסיקה ממריצה ומסכי LCD מול כל עמדת אימון, גרמו לשינוי בתדמיתם הישנה של מכוני הכושר, המאפשרים כיום אימון בטוח, סימפטי ויעיל בסביבה יוקרתית ומהנה, מבלי לפספס את ייעודו המרכזי של המקום – השגת כושר גופני טוב יותר ובריאות משופרת.

מאמן כושר אישי – עזרה צמודה באימון

למי שלא התאמן באופן סדיר תקופה ארוכה מומלץ לבנות תכנית אימונים בסיועו של מאמן כושר אישי מוסמך, שילווה אותו בבניית תכנית האימונים ובעבודה בחדר הכושר. אימון בהדרכת מדריך כושר אישי לא רק יעילה ומביאה לתוצאות מהירות יותר, אלא בעיקר בטוחה יותר (בעיקר לחסרי הניסיון). במידה ואנו הולכים לחדר הכושר יחד עם הדור הצעיר, ניתן לשלב גם מאמן כושר אישי לילדים, אשר יעביר להם תכנית ספציפית בהשגחה מיוחדת- יש לזכור כי במרבית חדרי הכושר קיימת הגבלת גיל, ומתאמנים צעירים מחויבים בהדרכה צמודה. בסופו של דבר, האימון בחדר הכושר הינו חלק משינוי באורח החיים, שיפור בריאותינו והגעה לרמת כושר גופני טובה יותר לאורך שנים.

Gofitness - מאמן חודר כושר אישי בפריצה ארצית


הצרך להצלחה מתחילה כאו לאתר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב