דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק בגוגל+ יתרונות ומגבלות 

מאת    [ 20/06/2012 ]

מילים במאמר: 716   [ נצפה 1936 פעמים ]

גוגל+ היא הרשת החברתית המגניבה והחדשה בשכונה. גוגל+ משמש כממשק חברתי ופיתוחים אחרונים כגון פתיחת האפשרות להוספת דף עסקי ממצבת אותה כרשת חברתית מתקדמת עם יד על הדופק הווירטואלי. למרות זאת, ישנם מגבלות מסוימות בגוגל+, כמו גם יתרונות ייחודיים.

במאמר זה נעמוד על ההבדלים בין גוגל+ לפייסבוק, ונבחן את היתרונות החברתיים, האישיים, והשיווקיים בגוגל+. בסוף, מדריך קצרצר ופשוט לפתיחת דף עסקי בגוגל+.

 תוכן תוכן תוכן

חשוב לזכור שבניגוד לפייסבוק למודת הניסיון, גוגל+ היא מוצר ראשוני הנמצא בשלב התפתחות. אולי בעתיד צפויים שינויים בהגבלות שהוטלו על שייווק ופרסום דף העסקי (כגון איסור פרסום מבצעים, מחירים, וכיו"ב)  אך ייתכן שהן יוחמרו ויוטלו הגבלות נוספות דווקא כחלק מתפיסת עולם שונה. שיווק בגוגל+ עולה בקנה אחד עם השקפת עולמה הכללית של גוגל שבה תוכן, תוכן, ועוד תוכן, איכותי, הוא פרמטר בעל משקל סגולי גבוהה בהרבה מ'פרסום ופרסים' בהם משתמשים אותם דפים עסקיים/מסחריים על מנת לשלהב את קהל האוהדים שלהם.

 גוגל+? פייסבוק? מה ההבדל?

במבט ראשון הם נראים זהים.אך גוגל + ופייסבוק רק דומים, ממש לא זהים.
כמו פייסבוק, גם גוגל+ מציעה לנו חברים. אך בגוגל+ כאשר אנו רואים תמונה של אדם (כרגע השמות כולם באנגלית) לא ניתן להיכנס לפרופיל שלו כפי שניתן בפייסבוק (אלא אם קבענו באפשרויות הפרטיות שלנו, שלא להציג את המידע בפרופיל). בגוגל + עולה מיד רובריקה המציעה לנו אפשרויות – האדם בתמונה הוא חבר או בן משפחה, מכר או מישהו שאנו רוצים לעקוב אחריו – כמו בטוויטר.אופציית המעגלים של גוגל+ מאפשרת לנו להגדיר את מעגלי החברה שלנו ולהוסיף מעגל חברים מהעבודה, חברים מביה"ס, משפחה קרובה לעומת משפחה מורחבת וכיו"ב.

כחלק מתפיסת העולם של השונה של גוגל+, בגוגל + יודעים שבחיים האמיתיים אנו לא מתייחסים לחברים מהעבודה כפי שאנו מתייחסים לבוס, ולא מתייחסים לקולגות מהעבודה ככפי שאנו מתייחסים לחברים מהצבא, מהתיכון ולבני משפחה קרובים. לכל קבוצה כזו נרצה להציג את עצמנו בדרך שונה. נפרסם תמונות אחרות שלנו, נכתוב פוסטים אחרים וכו'. גוגל+ מאפשר לנו להציג צדדים שונים שלנו אך ורק למעגלי החברה הרלוונטיים אותם אנו רוצים לשתף.

פרטיות

עקב אכילס של פייסבוק היה מאז ומתמיד נושא הפרטיות והעובדה שכמעט אף אחד לא הצליח להגיד, מי בדיוק רואה את הפוסטים שמתפרסמים. מסתבר שאפילו פוסטים שנכתבים בקבוצות סגורות (שאינן סודיות) בפייסבוק, הופצו לעיתים לרשת החברים שלנו, ואילו פוסטים אחרים, לא. הסבר לתופעה המוזרה? גם זקני פייסבוק לא הצליחו לתת. בדיוק למקום הזה נכנסה גוגל+. מעגלים בגוגל + מציגים גישה בה אנו שולטים במעגלי היכרות שלנו ברשת חברתית שבה פרטיות ושליטה על המידע היא בידי בעל הפרופיל בלבד.

 שיווק בגוגל+  - יתרונות

על אף שגוגל+ נמצאת בשלבי הטירונות שלה, אם אתם בעלי עסק, ארגון, מותג, או חברה, יש מספר סיבות למה לכם להקים גם דף עסקי בגוגל+. גם אם יש לכם דף עסקי בפייסבוק שמביא לכם תנועה יפה לאתר ומסייע בקידום, לינקדאין ושאר ערוצי קידום, ישנן סיבות ברורות לכדאיות בעלי עסק בהקמת דף בגוגל+.

 1) פופולריות ופרקטיקה גוגל הינו מנוע החיפוש מס' 1 באינטרנט. נצא מנקודת הנחה כי מוצר חדש מבית גוגל המיועד לעסקים (דפים עסקיים) בוודאי מיועד למשיכת קהל עצום בכך שהימצאות ופעילות בדפי גוגל+ יעזרו לעסק בקידומו. כך שאם אתה עסק שרוצה לקדם עצמו, סביר שכדאי שתייצר נוכחות גם בדפים הללו.

2) קידום אתרים  חיבור ישיר של גוגל+ מאפשר לנווט במהירות אל דפים עסקיים מתוך החיפוש של גוגל באמצעות הוספת סימן + בתחילת שם החברה. עסקים שנבחרו על ידי גוגל  לחיפוש הישיר נהנים מכך שהתוצאה הראשונה שתתקבל בתוצאות החיפוש תהיה קישור ישיר לדף העסקי שלהם בגוגל+ . עם זאת לא כל חברה זכאית לחיבור ישיר שכזה והזכאות נקבעת לפי שני פרמטרים: מידת הפופולאריות והרלוונטיות של הדף העסקי שלכם והשני, יצירת קשר בין דף גוגל+ עסקי והאתר שלך.

פתיחת דף עסקי בגוגל+  איך עושים את זה?

לאחר שפתחתם פרופיל אישי בגוגל+, יש להגיע ל"צור דף". הכלי הזה יאפשר לך ליצור דף עסק בגוגל+ בצורה מידית ופשוטה.
לאחר מכן בחרו את הקטגוריה אליה משתייך העסק שלכם. במידה והעסק שלכם כבר מאונדקס בגוגל יש להכניס את מספר הטלפון שלכם, וללחוץ "אתר". גוגל יזהה את האתר שלכם לפי מספר הטלפון שלכם. במידה ולא מצאתם את העסק שלך ניתן להוסיף אותו באמצעות  לחיצה על הקישור "הוסף את העסק שלך ל Google" .  בדף זה ניתן לערוך פרטים כגון מספר הטלפון והכתובת, שם העסק, שעות פעילות, להציג מפה, ועוד. 

אם גם אתה בוחר להתמקד בעסק שלך ומעדיף לתת למקצוענים לטפל בהקמה תפעול וקידום דף גוגל+ העסקי שלך, תוכל למצוא חברות מצוינות לקידום ושיוק בגוגל+ שיאפשרו לך התמקדות בעסק ובמקביל יגדילו את מספר הפונים לעסק שלך בערוצי השיווק האונליין.

 

חדווה גבאי, מומחית לשיווק באינטרנט ולפעילות שיווקית ברשתות חברתיות הקימה את "נטפוקוס" במטרה לתת לחברות ובעלי עסקים פיתרון כולל לשיווק וקידום עסקיהם באינטרנט. ערוצי השיווק באינטרנט כוללים: ייעוץ והדרכה בשיווק באינטרנט, בניית אתרים אפקטיביים ומעוצבים, הקמת דפי עסק בפייסבוק, פרסום בפייסבוק, קידום אתרים מקצועי, פרסום בגוגל, שיווק בלינקדאין, כתיבה שיווקית ועוד. נטפוקוס - חבילת פתרונות מקיפים לשיווק וקידום אתרים באינטרנט 050-4042021




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב