דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב הבית בעזרת חלונות אלומיניום 

מאת    [ 20/06/2012 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 2352 פעמים ]

כל אחד בימינו שואף לבית מעוצב, חדשני ומודרני. אדריכלי פנים ומעצבי פנים בארץ עשו תהפוכה רצינית בתחום העיצוב בארץ ואין ספק שהמקצוע מוערך כיום יותר מאי פעם.

עיצוב הבית הנו אישי ומותאם לכל בית וסגנון האנשים הגרים בו, סביבת המגורים, היכולת הכספית לעיצוב והוספת אביזרים, בחירת דלתות כניסה מעוצבות, בחירת חלונות איכותיים, בחירת ריצוף/פרקט, מטבח אפנתי, רהיטים בסגנונות שונים ועוד. תפקידו של מעצב שממליץ על חומרים מסוימים ומכתיב קו עיצובי כלשהו הוא זה שמתווה את אופי הבית בהתאם לחלום המתגורר בו ולכן תפקידו חשוב ביותר.

בחירת חלונות אלומיניום בבתים מודרניים הפך להיות לחלק אינטגרלי מעיצוב הבית. אין ספק שדירה אשר נרכשת ישירות מקבלן כבר תכלול חלונות אלומיניום בעלי תקן וריצוף מינימליסטי כלשהו. בתים חדשים אשר נבנים באופן פרטי מאפשרים לאדריכל ולמעצב להיסחף לעולמות אין ספור של עיצוב, ריצופים יוקרתיים, דלתות כניסה רחבות ומרהיבות ביופיין, עיצוב גינה ע"י צמחיה בשילוב של דק, שימוש בחלונות אלומיניום יוקרתיים ועוד.

פעם השימוש בחלונות בבתים היה לרוב חלונות מעץ, לאט לאט ותוך כדי התפתחות הטכנולוגיה השימוש בחלונות אלומיניום הפך להיות נפוץ יותר ויותר. השימוש בעץ עדיין קיים, בייחוד בעץ מלא בדלתות כניסה אך העלות של דלתות העשויות עץ מלא מאוד יקר, לכן אלטרנטיבה בעלות נמוכה יותר ואיכותית לא פחות אלו דלתות כניסה מעוצבות עשויות פלדה.  

למה לבחור בחלונות אלומיניום?

האלומיניום הוא קל משקל וקל לעיצוב, דבר המאפשר חופש עיצובי לפרופיל החלון ומסגרת ;  חלונות אלומיניום ניתנים לצביעה איכותית מכיוון שהחומר חלק ואיכותי ואינו מתקלף בקלות ; חלונות אלומיניום עמידים בפני כל מזג אוויר להביל מעץ שמתנפח או מתכווץ לפי עונות השנה ; אפשרות להתקנת תריסים חשמליים בצורה נוחה יותר בחלונות אלומיניום ; חלונות אלומיניום נמכרים במחירים סבירים בהחלט בשוק עקב היותם נפוצים ועקב הביקוש הרב ; עיצוב חדשני ; חלונות אלומיניום קלים לניקוי ; יכולת תמיכת זכוכיות כבדות במיוחד לפי צורך המפתח הרצוי ;חלונות אלומיניום עם אפשרויות פתיחה שונות. 

נסכם ונאמר שבחירת חלונות אלומיניום בבית יכולה ואף צריכה להיעשות גם בבתים ישנים אשר עוברים שיפוץ ואין ספק שהם יהוו חלק בלתי נפרד מבתים חדשים אשר נבנים וקמים בכל יום. בעזרת בחירה נכונה של אנשי מקצוע כמו אדריכל פנים / מעצב פנים ובעזרת הכוונת החלום של המתגורר בבית ניתן להגיע לשלווה ומקום חמים, נעים ויפה בעיני המתבונן הנקרא בית. חשוב שבעל המקצוע ייקח בחשבון לא רק את פן היופי והאסתטיקה אלא גם את נוחות המשתמשים והרגשתם האישית. חשוב לא פחות להגדיר את התקציב לפני תחילת העבודה על מנת לאפשר לבעל המקצוע לכוון ישירות לאלמנטים עיצוביים המתאימים לכיסינו ולדאוג לכך שלא נחרוג במה שהוקצב מלכתחילה.

 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב