דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שידות מיוחדות מאסיה 

מאת    [ 18/06/2012 ]

מילים במאמר: 602   [ נצפה 4234 פעמים ]

 

כאשר מרהטים בית שלם נוטים לרכז את הקניות ככל האפשר ולמרות שיש בכך נוחות מסוימת, יש גם חסרון - הרהיטים היותר קטנים, נרכשים כלאחר יד ולא מוקדשת להם תשומת לב הראויה לרהיטים חשובים אלו - כוונתנו בעיקר לשידות מעוצבות!  שידות אחסון, שידות מגרות, שידות טואלט ושידות לילה, וכן הלאה שידות יוקרתיות - רהיטים מעוצבים אלו, יתנו את האופי לביתכם ויכולים להוסיף צבע ועניין בכל הבית כולו. צריך אם כן, לבחור היטב את השידות המעוצבות אותן תקנו, גם אם יידרש לכך זמן נוסף ומחשבה יצירתית.

מהן השידות המעוצבות אותן נחפש?

שידת מטבח - ביחד עם תכנון של מטבח מודרני ומשוכלל, כדאי להשאיר מקום לשידת מטבח בסגנון כפרי העשויה מעץ מלא. לשידות מטבח אלו - גם העתיקות שבהן - בדרך כלל מקום אחסון נוח והן מוסיפות מגע אקלקטי למטבח מודרני. שידת מטבח מעץ מלא אשר תשולב במקום מתאים - תתן אופי לעיצוב המטבח.

שידת טואלט- כל שידת עץ מעוצבת בגובה הנכון יכולה להיות שידת טואלט - גם אם אין מקום רב בחדר השינה, ניתן למקם בה שידה מעוצבת או קונסולה מעץ לפי המקום הקיים ואף להוסיף מראה יפה מעליה. פינה זו יכולה לשמש כפינת איפור וגם כפינת עבודה קטנה בחדר השינה. העיצוב של שידת הטואלט שתבחרו אינו חייב להיות זהה לעיצוב החדר כולו - להיפך, שידה עתיקה או שידה יוקרתית מעץ מלא, מיוחדת או בצבע בולט, תשלים יפה עיצוב של חדר שגווניו מתונים.

שידות מיטה - דווקא שידות מיטה מעוצבות כהלכה יכולות לשנות ולשפר להפליא את עיצוב חדר השינה כולו! יפה במיוחד למצוא זוג של שידות לחדר שינה מיוחדות מעץ מלא. שידות לחדר שינה גם אינן חייבות להיות זהות - להיפך, שידות מעץ מלא בגודל המתאים, ניתן לשלב כזוג של שידות מעוצבות המשלימות אחת את השנייה, ובכך לתת מראה יוקרתי לחדר השינה.

שידת טלוויזיה - בעוד שפעם חיפשנו שידה פתוחה לטלוויזיה על מנת למקם בה חלקים רבים ככל האפשר כווידיאו, רמקולים ועוד- היום ניתן למקם שידה לטלוויזיה בעיצוב מינימלי ועדין מתחת לטלוויזיה התלויה ולהניח עליה ממיר וכן הלאה שגודלם הולך ומצטמצם. כמו כן, אם יש יותר צרכים שקשורים לאחסון, ניתן כיום לקנות שידה יוקרתית לטלוויזיה שתהיה גדולה וסגורה, כאשר באחת מהדלתות משלבים עינית אלקטרונית המאפשרת להפעיל מכשירי חשמל ללא פתיחת דלתות השידה המעוצבת. משמעות הדברים האלו היא שכאשר קונים שידה לטלוויזיה, ניתן לתת עדיפות למראה של השידה מעץ מלא, ולהתאמתה לעיצוב ולגודל חדר המגורים, ולבחור שידה יוקרתית ומיוחדת לטלוויזיה כמו למשל קונסולה מעוצבת או שידה עתיקה ומעניינת מעץ מלא שתוסיף אופי לחדר המגורים.

שידות אמבטיה - אין יותר יפה ומיוחד מאשר למקם שידה עתיקה מעץ מלא כשידה יוקרתית לכיור באמבטיה מושקעת ומעוצבת! שידת אמבטיה מעוצבת כזו, יכולה, כמובן, להיות נוחה ושימושית ככל שידת אמבטיה אחרת, אך יתרונה בייחודה - חדר האמבטיה יהיה שונה מכל חדר אמבטיה אחר בזכות שידת כיור מיוחדת זו.

שידות מגירות - שידות מגירות הן המצאה נהדרת, הן בוודאי חשובות כדי לשמור על סדר ואירגון בבתינו ובחיינו - ובכל בית צריכות להיות אי אלו שידות מגירה - נדמה שאין חדר בבית שאינו זקוק לפחות לשידת מגירות מעוצבת אחת! שידות מגירה מעץ מלא הן נוחות, שימושיות וכמובן, כאשר אלו שידות מעוצבות שנעשו בעבודת יד של אומן שהקפיד על מלאכתו, הן גם יוקרתיות ויפות מאוד!

היכן נמצא שידות מיוחדות, יוקרתיות ומעוצבות?

שידות מעוצבות יש כמובן במקומות רבים, לעיתים יכולות להיות אלו שידות מעץ מלא הנמצאות בביתכם וזקוקות רק לשיפוץ קל או צביעה - זה יתרונו של העץ המלא - שקל להחזיר לו מראה מצויין.

שידות מיוחדות רבות, שידות יוקרתיות מעץ מלא, תמצאו בחנויות קונספט המביאות אוספים של שידות מעוצבות, עתיקות ועכשוויות בכלל האוספים של רהיטים מעץ מלא ורהיטים עתיקים מאסיה. בחנויות אלו יש מגוון של שידות מעוצבות, שידות יוקרתיות מעץ מלא, בכל הגדלים והעיצובים, המתאימות  לכל דרישה ולכל מקום בבית.

 


מרקופולו | marcopolo                                                                                   הצטרפו אלינו לפייסבוק  - https://www.facebook.com/marcopolo.design    מרקופולו ? בית קונספט לעיצוב וריהוט, מציע ללקוחותיו גישה חדשה המשלבת סגנונות ריהוט שונים, מגוון אלמנטים ארכיטקטוניים ופריטים משלימים. הפריטים במרקופולו הם בעיקרם יחידים - רהיטים עתיקים הנאספים באסיה וריהוט עכשווי המיוצר בעבודת יד ובהזמנה מיוחדת. מרכיבים אלה יוצרים סגנון אקלקטי,מיוחד ומעניקים אפשרות לעצב בית מסוגנן ומעודכן בו שולט הביטוי האישי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב