דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לקיחת משכנתא 

מאת    [ 18/06/2012 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 1784 פעמים ]

המונח משכנתא הוא מונח כולל, משכנתא היא הלוואה שניתן לקחת אותה לפרק זמן קצר או ארוך, בדר"כ לוקחים משכנתא בכדי לאפשר לקנות בית, ברגע שלקחתם על עצמכם לקיחת משכנתא אתם יכולים להינות מידית מהבית החדש שלכם כלומר לא צריך קודם לשלם ורק לאחר מכן להכנס לבית פה ניתנת האפשרות לקחת משכנתא וכבר לגור בבית החלומות שלכם. לקיחת משכנתא משתנה מאחד לשני , לא כל מה שמתאים לאחד גם מתאים לאחר הרי לא כולם גרים בבית דומה יש כאלה שיש ברשותכם בית קטן והם לוקחים משכנתא קטנה יחסית לעומת אנשים שרכשו בית גדול והם צריכים לשלם מחיר גבוה יותר וההחזר החודשי במשכנתא הוא מן הסתם גדול יותר.

כיצד אנו יודעים איזה סוג של לקיחת משכנתא מתאימה לנו?  לשם כך יש אנשי מקצוע ויועצי משכנתאות שיכולים להדריך אתכם מתחילת התהליך ועד סופו הם יושבים איתכם ובודקים לפי מסמכים שאתם מתבקשים להביא איזה סוג משכנתא אתם יכולים לקחת.

יש שלבים מסוימים של לקיחת משכנתא- ראשית צריך לדעת ולאמוד את הסכום הרצוי שאתם מעוניינים לקחת , צריך לבדוק מהם ההכנסות של אחד מבני הזוג בכדי להתאים את המשכנתא , לדעת מהם ההוצאות השוטפות בחיי היומיום ועוד. לאחר מכן מתאימים לכם את סוג המשכנתא ויש כמה כאלו : משכנתא בריבית קבועה, משכנתא בריבית משתנה ,משכנתא לפי מט"ח ועוד.

לקיחת משכנתא היא הוצאה לא קטנה וצריך לבדוק היטב את המהלכים השונים שאתם מבצעים אם אינכם בטוחים במה שאתם עושים מומלץ ללכת ליועצים שיוכלו לעזור לכם בעניין, לעיתים יש סוג משכנתא שלא חשבתם עליה והיא המתאימה לכם בדיוק.

חשוב בעת לקיחת משכנתא לא לקפוץ גבוהה מידי כלומר לקחת משכנתא מתאימה בכדי שתוכלו לעמוד בהחזרים החודשיים שלכם, ולא להגיע למצב כזה שאין לכם אפשרות לשלם את המשכנתא שלקחתם. לקיחת משכנתא נעשית אך ורק אם יש לכם הון התחלתי משלכם כלומר אתם צריכים להראות לחברה בהם אתם רוצים לקחת את המשכנתא שיש לכם סכום התחלתי בו תוכלו להשתמש בעת לקיחת משכנתא.

לסיכום.

מבין כל ההוצאות שיש לנו גם לקיחת משכנתא היא הוצאה וצריך לבדוק היכן מבצעים את המשכנתא , יש את הבנקים ששם ניתן לקחת משכנתא ויש חברות פרטיות שעושות זאת, הבחירה היא בידיים שלכם וצריך לעשות זאת בזהירות רבה ובמחשבה גדולה.לפעמים אנו רואים בית שחלמנו עליו אך אנו לא יכולים לעמוד בהוצאות שלו ואת זה צריך לשקול היטב בכדי לא להכנס לתסבוכת שממנה לא ניתן לחזור.

 

בהצלחה.

מיקי מיכאלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב