דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך משפעים רעלים בגוף על צלילות המחשבה, ואיך מרחיקים אותם מהגוף 

מאת    [ 16/06/2012 ]

מילים במאמר: 710   [ נצפה 4143 פעמים ]

במאמר זה רק השמות בדויים...

אבי היה משתמש קבוע בקוקאין . הוא ניסה הרבה פעמים להפסיק- כל פעם שהשתמש הייתה " רק הפעם האחרונה וזהו".

הוא היה מודאג שהסם גורם לנזק מצטבר ומתמשך שיישאר בסופו של דבר תמידי. לפעמים, כאשר עבודתו כצלם הרחיקה אותו מהסמים לתקופה של ששה שבועות הוא חשב שיוכל בכל פעם מחדש להפסיק, אולם הוא עדיין הרגיש מיואש ולא בשליטה על העניין. בזמן שהיה נוהג הוא היה מפספס פניות, מאבד כיוון, ונכנס ללחץ אטומי בניסיון למצוא היכן הוא נמצא.

 

התעשייה הגדולה ביותר בכדור- הארץ )כסף)

לרוע-המזל, הסיפור של אבי הוא אינו בלתי רגיל. סמים לא-חוקיים הם עתה תעשייה של 500 מליון$ לשנה - התעשייה הרחבה ביותר בכדור הארץ, המבוגר הממוצע ניסה אותם יותר מפעם אחת. הנזק השכלי הרס מיליוני חיים.

וזה לא רק משתמש הקוקאין או המכור להרואין שהם כבר בדרך לאבדון. אנשים מגלים- בדרך הקשה- שאפילו סמים "רק פה ושם" הם בעלי השפעות מנוונות של שכל והחיים.

שרי היא  בוגרת מבטיחה של החוג  לאומנות - ציפו ממנה לגדולות והאמת שהיא כבר הספיקה למכור מספר ציורים. אולם עם קצת עידוד מצד החברים היא הייתה מעשנת "גראס"- ככה מידי פעם, לא קבוע, כדי לקבל את ה"מוזה"-ההשראה.

 ההשפעה הייתה לגמרי הפוכה היא החלה להרגיש כבדה ואדישה. אפילו לבחור צבע הפך להיות דבר מאומץ והיה יכול להזניק שרשרת של אסוציאציות לא מבוקרת. היא מצאה עצמה לעיתים קרובות בוהה בבד הריק מוכן לציור. היא הפסיקה לעשן "גראס", אולם ההשפעות המשיכו והמשיכו. הקריירה שלה נעצרה.

האם היא הצליחה להרוס לצמיתות את היצירתיות שלה?

 

הרוצחים הסמויים

אפילו אנשים שאף פעם לא היו

"משתמשי סמים לא חוקיים" מגלים שהתפיסות החושיות והמודעות שלהם לגבי העולם הסובב אותם ירדו במשך השנים "ללא סיבה", הם פשוט לא חושבים בצורה נקייה כמו בעבר. דנה אף פעם לא לקחה "סמים לא חוקיים" אולם היא גילתה שתשומת הלב שלה התחילה לנדוד במיוחד כאשר היא ניסתה לקרוא או ללמוד.

הקימה בכל בוקר הפכה להיות יותר ויותר קשה, ובסוף היום היא הייתה מותשת- ועדיין לא הספיקה לעשות חצי מהדברים שהתכוונה לעשות.

כאשר חברים הציעו לה לעשות את "תהליך הטיהור", היא הייתה מאוד סקפטית. הרי מעולם לא לקחה שום סם!

אך היא עשתה את התוכנית וגילתה מה חסם את חייה. התוכנית מתוארת בספר גוף נקי ראש נקי

 

"סמים חוקיים"-נובוקאין 

ביקור אחד ויחיד אצל רופא שיניים גרם לחוסר תחושה בתפיסות החושיות של דנה וגם ביכולת שלה לחשוב.

הסיפור של דנה הוא סיפור רגיל. אפילו אדם שלא לקח "סמים לא-חוקיים" מפוצץ בכימיקלים מהסביבה- חומרי הדברה, זיהום-אפילו קרינה-מספיק על מנת להקהות את המודעות השכלית שלו ולחסום את התקדמותו בחיים.

 

האם הנזק הוא לתמיד?

האם נזק שנגרם ע"י סמים וכימיקלים הינו תמידי? למזלם של אבי שרי ודנה ועוד אלפים אחרים שעשו את "תהליך הטיהור"" התשובה היא-לא.

"בתהליך הטיהור" אבי השיג מחדש את בהירות המחשבה והיכולת להחליט החלטות. הוא הפסיק אחת ולתמיד להשתמש בקוקאין כמוכן נפטר מהנזק המנטאלי שנגרם מהסמים. החיים הרבה יותר קלים והוא מצליח בדרכו.

 שרי עשתה את "תהליך הטיהור" והחזירה לחיים את הקרירה שלה, "זה הרבה יותר קל ללמוד מאז שעשיתי את 'תהליך הטיהור', היא אומרת, דברים יותר בהירים, הרפלקסים שלי יותר טובים ומבחינה שכלית אני יותר מהירה משהייתי . אבל מה שהכי מדהים אותי הוא הבהירות של התפיסות החושיות שלי במיוחד אלו של הצבעים והצורות. זה היה שינוי מיידי ומוחלט". דנה גילתה את המקור לקהות חושים שלה בחיים. יום אחד שישבה בסאונה תוך כדי "תהליך הטיהור" חוסר התחושה הפיזיקאלית שנבעה מחומרי הרדמה של רופא השיניים חזרה שוב באופן קצר ואח"כ נעלמה לחלוטין. כמו כן נעלמה בעיית הריכוז שלה.

 

מסקנה  

סמים וכימיקלים הינם הרסניים. הם הורסים בהירות שכלית, ערנות ותפיסות חושיות, הם הורסים חיי אנשים. הנזק נשאר בגוף וממשיך להרוס את חיי האדם בהמשך. עד ל-"תהליך הטיהור" לא הייתה כל תקווה נראית לעתיד. הנזק היה תמידי. אבי דנה ושרי מצאו את הדרך לשיקום מלא לפוטנציאל הרוחני שלהם. הדרך פתוחה למיליונים אחרים לחוות הישגים דומים - ב"תהליך הטיהור" של ל. רון האברד.   את תהליך הטיהור ניתן לעבור בכל מרכזי הסיינטולוגיה בעולם מאז 1978, ההישגים והתוצאות המדהימות הן כבר עיניין של שגרה. אפשר לקבל חינם את המדריך: תכנית ניקוי הגוף רעלים לטווח ארוך - תהליך הטיהור 

מורדי בוקאי סיינטולוג מקצועי יועץ אישי להתקדמות בחיים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב