דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אתר מותאם אישית - מקפצה לעסק 

מאת    [ 15/06/2012 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 1555 פעמים ]

בניית אתרים בהתאמה אישית

הדרך הטובה ביותר לבנות אתר, לא משנה מאיזה סוג - אתר תדמית, פורטל, אתר לבעלי תחביבים משותפים, אתר נישה, אתר הכרויות, בלוג, וכו' - היא בניית אתרים בהתאמה אישית. הדבר אף מקבל חשיבות מיוחדת באתרי תדמית, שהם בעצם אתרים שיווקים שנועדו כדי להגדיל את המכירות ואת הרווחים, כך שעליהם להיות מותאמים לקהל היעד, אופיו של העסק וסוג המוצרים שהוא מעוניין למכור או לפרסם באמצעותו. למרות שיש כיום אתרים רבים שמציעים בניית אתרים חינמית בתבניות מוכנות, לרוב התוצאה הסופית בבנייה כזו תהיה אתר שאינו ייחודי ולא משרת באופן המיטבי את צרכי בעליו. כדי לענות על היעדים שהוצבו בטרם הקמת האתר, יש לבחור בבניית אתרים בהתאמה אישית שתיעשה בידי חברה מקצועית לבניית אתרים, שהיא בעלת ניסיון וידע כדי ליצור את האתר המושלם עבורכם. התוצר הסופי יהיה אתר איכותי שימתג אתכם כעסק מקצועי ואמין, ויקל עליכם ליצור קשר עם הלקוחות ולעדכן על מוצרים חדשים ומבצעים בתדירות גבוהה.

בניית אתרים בהתאמה אישית מבחינת תכנות

ראשית כל עלינו לאפיין את צרכי האתר ואת היעדים שעלינו להשיג באמצעותו. בהתאם לכך, יש לבחור את הקטגוריות, התת-קטגוריות, מבנה העמודים וסוג החנות הוירטואלית בה יוצגו המוצרים. הדרך שבה נציג את המוצרים תשפיע באופן ניכר על הצלחת השיווק באתר, ולכן מומלץ להציג עמודים דינאמיים בהם יהיה פירוט של מאפייני המוצרים, ובאופן שיקל על הגלישה ולא יכביד על עין הגולש. בניית אתרים בהתאמה אישית מעניקה את הגמישות הגדולה ביותר למנהלי האתר, ומאפשרת להתאים את האתר באופן אידיאלי לתחום שבו הוא עוסק. לעומת זאת, בניית אתרים עצמאית תגביל אתכם במיוחד במבנה האתר, מספר העמודים והוספת אלמנטים מיוחדים.

בניית אתרים בהתאמה אישית מבחינת העיצוב

אחד המרכיבים המשפיעים ביותר על האתר ועל הצלחתו הוא העיצוב שלו. העיצוב הוא זה שאחראי על יצירת הרושם הראשוני, ובכך בעצם קובע אם הגולשים יישארו באתר או יעברו לאתר המתחרים. בעוד שבתוכנות שמציעות בניית אתרים עצמאית תזכו למראה חדגוני ומשעמם שלרוב יוצר רושם לא מקצועי ולא איכותי, בבניית אתרים בהתאמה אישית העיצוב יותאם לקהל היעד שלכם וישרה את האווירה הרצויה באתר. איש המקצוע בחברה לבניית אתרים יברר עמכם את מאפייני העסק ובהתאם לכך יבחר את הצבעים הגרפיקה והאלמנטים העיצוביים שיוטמעו באתר. אתר מושך לעין ובעל עיצוב מיוחד יוביל לכך שהמבקרים ימשיכו בגלישתם ושאתרכם ייחקק בזיכרונם.

ביזנס דיזיין הוקמה כדי לספק מענה מקצועי לנושא בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט. מה שמייחד אותנו הוא מקצוענות ושימת הדגש על הפרטים הקטנים. אנו מאמינים ביחס אישי ללקוח והגעה לתוצאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב