דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק בלינקדאין - LinkedIn רשת חברתית עסקית- יתרונות ודרכי שיווק 

מאת    [ 14/06/2012 ]

מילים במאמר: 556   [ נצפה 2721 פעמים ]

      שיווק בלינקדאין -  LinkedIn רשת חברתית עסקית- יתרונות ודרכי שיווק

שיווק בלינקדאין  LinkedIn – רשת חברתית לעסקים הינה פלטפורמת שיווק מצוינת לעסקים וחברות שתופסת תאוצה במרוצת הזמן. לפניכם מאמר המסביר את היתרונות בשימוש בלינקדאין - מה זה ובשביל מי זה טוב.

 עד לפני מספר שנים, מי שרצה לזכות בחשיפה באינטרנט, הקים אתר אינטרנט, הכניס קצת תוכן, קצת תמונות ויצא לדרכו. לאחר מכן  התגלה הצורך בקידום האתר – קידום אורגני ובפרסום האתר – פרסום ממומן. ואז הגיע השינוי  - הופעתן של הרשתות החברתיות -  ששינו את פני השיווק באינטרנט ובכלל.

כולם מכירים את פייסבוק. רשת חברתית שבה מקימים פרופיל, מעלים תמונות ומעדכנים ומתעדכנים בסטטוסים. לינקדאין היא רשת חברתית נוספת, אולם זוהי רשת חברתית המשרתת מטרות אחרות לחלוטין והיא צוברת אוהדים בארץ ובעולם במרוצת הזמן. נכון להיום, ישנם בלינקדאין כ-90 מליון חברים בעולם ומעל לחצי מליון בישראל.

לינקדאין הינה רשת עסקית מקצועית המשמשת ליצירת קשרים עסקיים.היא משרתת בעלי עסקים בצורה מעולה מאוד ליצירת מוניטין חיובי ויחסי ציבור טובים לעסק /חברה או ארגון וגם לאנשים העובדים בהם.

אם כבעל עסק או חברה יש לך מוצר מסוים או שירות, חשוב מאוד שיתפרסם כדי שכמה שיותר אנשים ידעו על קיומו. שיווק בלינקדאין LinkedIn-  הוא די פשוט - המשתמשים מפרסמים את עצמם בדרך של יצירת ערך לגולש. מעבר לפתיחת פרופיל וכתיבת מידע אישי הדומה לכתיבת רזומה, יש אפשרות להוסיף המלצות מקולגות או מעסיקים כמו גם מלקוחות שרכשו ממך מוצר או שירות.

בנוסף, משתמש שמעוניין לייצר לעצמו נוכחות ומוניטין, מצטרף לקבוצות בתחום העיסוק שלו ולקבוצות בהן נמצא קהל היעד שלו וכאן מתחילה העבודה החשובה:
חשוב ליצור תכנים שיקנו ידע רב לגולש בתחום העיסוק. ככל שהתוכן יהיה מדויק, מעמיק ומפרה, הוא ייקרא על ידי יותר אנשים, שיבקשו להימנות על רשת הקשרים של אותו אדם.

 היתרונות בחלוקת הידע שלכם לאחרים
משתמשים להם תחום עיסוק זהה יחשפו אליכם או לחברה שלכם או לחברה שאתם עובדים בה.

משתמשים אלו יכירו בכך שיש בידיכם ידע רב ומומחיות בתחום ויגידו בקשת חברות על מנת כדאי להצטרף למעגלי הקשרים שלכם.

הפעילות ליצירת מוניטין חיובי לכם ולחברה שלכם בטווח הארוך, בסופו של דבר לפניות אליכם לשיתופי פעולה וקבלת פניות ולידים עסקיים.

 כמו בפייסבוק, הפעילות השיווקית בלינקדאין הינה בחינם. לאחר הקמת הפרופיל, תוכלו לחפש אנשים מוכרים מהעבר וההווה, קולגות בתחומכם, חברים ועוד; תוכלו להצטרף לקבוצות, להתעדכן ולדכן בעצמכם הצעות עבודה; תוכלו להגיב על מאמרים שאחרים כותבים ותוכלו לכתוב מאמרים בעצמכם; והדבר החשוב ביותר להישאר פעילים ולהרחיב את רשת הקשרים העסקיים שלכם. 

יתרונות נוספים בלינקדאין:

* לינקדאין מאפשרת לחברות ולעסקים בארץ לפתח קשרים עסקיים גם בעולם. ישנן קבוצות גדולות הפעילות בתחומים מקצועיים מגוונים, בארץ ובחו"ל, שבהן ניתן לפעול, לכתוב ולשתף בידע שלכם.

* כמו בגוגל ופייסבוק, גם בלינקדאין ישנה אפשרות לקמפיין פרסומי ממומן. מקימים קמפיין פרסום, מעלים מודעות ומשלמים עבור הקלקות.

* לינקדאין מאפשרת איתור אנשים לפי תפקידם, חברות איתן אתם מעוניינים לפתח קשרים עסקיים וכמובן לפי השמות שלהם במידה ויודעים לכם.

 * חברות או עסקים נעזרים בלינקדאין לגיוס עובדים, משקיעים לפרויקטים ולגיוס מימון.

 מומלץ לשהתמש בלינקדאין כערוץ אחד מאסטרטגיה שלמה של שילוב ערוצי השיווק והמינוף של העסק או החברה שלכם, כגון אתר האינטרנט וערוצי שיווק נוספים וכך להגיע לקהלים מגוונים.

אם אין באפשרותכם  לנהל את עמוד הלינקדאין שלכם בעצמכם, קיימות חברות המתמחות בפעילות שיווקית בלינקדאין הן ליחידים והן קבוצות לארגונים ולחברות פרטיות. חברה חיצונית תנהל עבורכם קמפיינים שיווקיים ופרסומיים, תכתוב תכנים מתאימים ויפרסמו מידע בעל ערך על מנת להגדיל את מעגלי הנוכחות שלכם באינטרנט, מה שיתורגם בסופו של דבר לרווח כלכלי.

חדווה גבאי, מומחית לשיווק באינטרנט ולפעילות שיווקית ברשתות חברתיות הקימה את "נטפוקוס" במטרה לתת לחברות ובעלי עסקים פיתרון כולל לשיווק וקידום עסקיהם באינטרנט. ערוצי השיווק באינטרנט כוללים: ייעוץ והדרכה בשיווק באינטרנט, בניית אתרים אפקטיביים ומעוצבים, הקמת דפי עסק בפייסבוק, פרסום בפייסבוק, קידום אתרים מקצועי, פרסום בגוגל, שיווק בלינקדאין, כתיבה שיווקית ועוד. נטפוקוס - תמהיל שיווקי מקוון תוצאות לחברות ובעלי עסקים. 050-4042021




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב