דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איסוף לידים- קידום מכירות אפקטיבי 

מאת    [ 14/06/2012 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 2255 פעמים ]

ליד - קצה חוט המוביל לקוח פוטנציאלי אשר השאיר את פרטיו ומעוניין לקבל מידע ספציפי יותר לגבי מוצר ו/או שירות מסוים.

איסוף לידים בעולם המקוון של האינטרנט מתבצע בשיטת הנקראת "און ליין", שיטה אפקטיבית לכשעצמה אך כזאת שהלכה למעשה אינה ממקסמת את הפוטנציאל הגלום בה כפעילות "360".

שיטה נוספות חדשנית ומשלימה לאיסוף לידים היא שיטת "האוף ליין", כזאת המתבצעת בשטח ע"י פעילויות מתוחכמות ובעלות עוקץ בנקודות אסטרטגיות על פי צרכי הלקוח.

הדרך הבסיסית ביותר לאיסוף ליד הוא ע"י דיילות הפונות ללקוח הפוטנציאלי ומנסות לדלות ממנו מידע אשר מעניין את בעל העסק, המידע מורכב לרוב משמו של הלקוח, מספר הטלפון שלו ומידע נוסף על פי צרכי בעל העסק המבקש את הלידים.

דרך התשלום תהיה לפי איכות הליד, לקוח פוטנציאלי שהתעניין במוצר/שירות והשאיר פרטים מלאים לצורך קבלת הצעה/תאום פגישה.

איכות הליד מושפעת ממספר פרמטרים כגון: קושי השגת  הליד, רווחיות המוצר/שירות, מחיר ליד מקובל בענף וכו'.

ממה להימנע?

מסחור לידים הנה תופעה שכיחה אצל רוב החברות אשר מוכרות לידים, כאמור, ערכו של הליד שנקנה אינו אפקטיבי משום שנעשה בו שימוש נוסף. לדוג' ליד איכותי ופוטנציאלי אשר נמכר וממוחזר ע"י מספר חברות אשר עוסקות בתחום המים יגרום לתופעה שהראשון אשר רכש את הליד מגדיל את יתרונו.

בכדי לפתור סוגיה זו, מלבד בלעדיות שיש לבקש מספק הליד, רצוי גם לשלב פעילויות "אוף ליין" ייעודיות, אשר תבוצע באופן בלעדי לפי דרישות הלקוח. בתום איסוף הלידים אלו יעברו ישירות ללקוח וכך לא יעברו עוד ידיים. למעשה הלקוח תפס 2 ציפורים במכה – גם חשיפה של פעילות קד"מ בשטח וגם איסוף לידים ממוקדים, ראשוניים, איכותיים ובלעדיים. 

גיוון ויצירתיות באופן פעילות איסוף הלידים תגדיל משמעותית  את עניינו של הלקוח הפוטנציאלי במתן פרטיו האישיים וכך תהפוך את הליד לרלוונטי יותר. לדוג' במקום לפנות בשאלה "האם אתה מכיר את בר המים החדש של חברת X - נעשה פעילות אשר משלבת בתוכה אקטיביזיה אל מול הלקוח, נגרה, נעניין, נאתגר ולבסוף ניקח ונמצב את פרטיו כליד "חם". למעשה פעילות "אוף ליין" מכינה את הקרקע לעצם פעולת המכירה.

לפלטפורמה מכירתית זו מספר יתרונות כך שתוך כדי הגדלת מאגר הלידים של בעל העסק, מתבצעת במקביל גם עושה פעולת ריכוך אצל הלקוח הפוטנציאלי שהנ"ל חושפת אותו ליתרונות המוצר וערכיו.  

פלטפורמות עתידיות של איסוף לידים "און ליין/אוף ליין" ישולבו באפליקציות ייעודיות אשר המפרסם/לקוח יוכל בכל רגע לדעת מה הכמות לידים, מה איכותם ומה סכום ההשקעה מול ההכנסה .

הולמרקום חברת קד"מ המספקת פתרונות שיווק מתקדמים וייחודיים. מתמחים בדיול בנקודות מכירה, תערוכות, כנסים והפקת אירועים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב