דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה זה דיאנטיקה? ובמה היא יכולה לעזור לך? 1800-800-107 

מאת    [ 13/06/2012 ]

מילים במאמר: 736   [ נצפה 3443 פעמים ]

דיאנטיקה: שאלות ותשובות על דיאנטיקה

הרבה אנשים לא יודעים מה זה דיאנטיקה, והם רק שמעו את המילה בחצי אוזן. למעשה מדובר בטכניקה שיכולה להציל להם את החיים. אבל לפני שהיא תעשה משהו עבורם כדאי מאוד שהם ידעו מהי בכמה מילים. ומה מבדיל אותה מפסיכולוגיה היפנוזה וכ'

 מהי משמעות המילה "דיאנטיקה"?

המילה "דיאנטיקה" נובעת מ- dia שמשמעותו ביוונית "דרך" ו-nous, "נפש". דיאנטיקה היא טכנולוגיה אותה פיתח ל. רון האברד ואשר חושפת את מקורם של רגשות ותחושות בלתי רצויים, תאונות, פציעות ומחלות פסיכוסומטיות. טכנולוגיה זו מציגה טיפולים יעילים למצבים אלה.

כיצד פועלת דיאנטיקה?

דיאנטיקה מסייעת לאדם להגיע שוב לרגעי כאב וחוסר הכרה מן העבר, רגעים הנעולים במה שקרוי המיינד הריאקטיבי ואשר משפיע על אדם מבלי שהוא מודע לכך. אדם אחר (הקרוי "אודיטור" בדיאנטיקה) מכוון את תשומת ליבו של האדם לעבר אותם רגעים באמצעות הנחיות מדויקות, כמצוין בספר. ההנחיות עוזרות לפרוק את האנרגיה המזיקה, או את העוצמה הכרוכה באותם אירועים, עד אשר אין להם עוד השפעה שלילית על האדם והוא חווה הקלה ממה שהציק לו. כוח הפעולה של דיאנטיקה נסמך על תקשורת טובה בין האודיטור לבין האדם. דיאנטיקה אינה דבר מה שנעשה לאדם מסוים; היא מגייסת את השתתפותו הפעילה לצורך חיזוק החלטיותו העצמית (3) האם דיאנטיקה דומה לפסיכואנליזה או לפסיכולוגיה?

לא. דיאנטיקה אינה דומה ואינה קשורה בשום צורה שהיא לפסיכואנליזה או לפסיכולוגיה.

מהן מטרותיה של דיאנטיקה?

מטרותיה של דיאנטיקה הן להפוך אנשים למלאי-חיים יותר ולהגביר את יכולותיהם, כך שיוכלו לנהל חיים מאושרים ובונים.

האם דיאנטיקה קשורה לסיינטולוגיה?

כן. ל. רון האברד חקר ופיתח את נושא הדיאנטיקה לפני שפיתח את סיינטולוגיה, אך אלו הם נושאים נפרדים. דיאנטיקה היא טכנולוגיה החושפת את מקורם של רגשות, תחושות וחוליים פסיכוסומטיים בלתי רצויים. סיינטולוגיה היא חקר הרוח ביחס לעצמה ולחיים אחרים, והטיפול בה.

האם משתמשים בדיאנטיקה בסמים או בהיפנוזה?

לא. מטרתה של דיאנטיקה היא להוציא אנשים לחופשי ולאפשר להם לחשוב עבור עצמם, כלומר להפוך אותם לבעלי החלטיות-עצמית רבה יותר ולשפר את שליטתם בחייהם. אנשים רבים מכל שדרות החברה העידו על התועלת הרבה שהפיקו משימושם בדיאנטיקה. נושא שכיח בסיפורי הצלחתם הוא כי כעת הם שולטים בחייהם יותר מכפי ששלטו בהם אי פעם.

דיאנטיקה חשפה את הנשק מלחמתי זדוני שהיה בשימוש בסוכנויות וצב ארה"ב

האמת היא שמר האברד היה אחד הראשונים לגלות ולחשוף ניסויים של ממש בשליטה שכלית ובשטיפת מוח, אותם ניהלו סוכנויות צבאיות ומודיעיניות של ארצות הברית במהלך מלחמת העולם השנייה ולאחריה. הוא כינה טכניקות אלה "כאב-סמים-היפנוזה", או PDH (קיצור השם במקור – Pain-drug-hypnosis). בספרו שיצא לאור בשנת 1951, "מדע ההישרדות", כתב האברד כך: "ישנה צורה נוספת של היפנוט. צורת ההיפנוט הזו היתה סוד שמור היטב של ארגונים צבאיים וארגוני מודיעין מסוימים. זהו נשק מלחמתי זדוני, ועשוי להיות לתועלת ניכרת רבה יותר בכיבוש חברה מאשר פצצת האטום. זו איננה הגזמה. היה צורך בהעברת תהליכים של דיאנטיקה כדי לחשוף כאב-סמים-היפנוזה. אחרת, כאב-סמים-היפנוזה היתה נותרת מחוץ לתחום הראייה, לא צפויה ולא ידועה."

 לא זו בלבד שמר האברד חשף ניסויים שהרסנותם כה בוטה, הטכנולוגיה שהוא פיתח, דיאנטיקה, היתה מסוגלת לבטל את השפעותיו של ה-PDH ולשחרר אדם מלפיתת השליטה השכלית. שנים לאחר שמר האברד למד אודות ניסויי השליטה השכלית הפסיכיאטריים הללו, אותם מימנה הממשלה, מסמכים שפרסומם הותר בתוקף חוק חופש המידע תיארו בפירוט עד כמה נרחב היה היקף השימוש באותן טכניקות.

עיסוקים כאלה מנוגדים לחלוטין למטרותיה של דיאנטיקה, שהן להוציא לחופשי את האדם ולהשיב לו את יכולתו לשלוט בחייו.

אפשר להשיג דיאנטיקה היום די בקלות דיאנטיקה עכשיו בכל הארץ! יש קו טלפון חינם 1800-800-107 אפשר להתעניין בדיאנטיקה סרט או בדיאנטיקה ספר או בשם המלא והנכון דיאנטיקה המדע המודרני של בריאות הנפש.

אפשר לקבל ספרון חינם הנקרא: דיאנטיקה כוח המחשבה על הגוף, הספרון מתאר בתמונות את העיקרים של דיאנטיקה, וכן נותן מידע על המסלולים הקיימים להתקדמות אישית תוך שימוש בדיאטניקה בצורה יעילה.

מילון מונחים

1/ לעמת דבר מה, פירושו להיות שם בנוחות ולקלוט בחושים.

2/ מיינד (Mind) הוא מכלול הרישומים המצטבר של מחשבות, החלטות, מסקנות, תצפיות ותפיסות של האדם עצמו; אותו חלק באדם המשמש לפעולות חשיבה ודמיון.

3/ החלטיות עצמית היא המצב בו אדם יכול או יכול שלא להיות נשלט בידי סביבתו, בהתאם לבחירתו שלו. יש לו ביטחון ביחסיו הבין-אישיים. הוא חושב בהגיון אך אינו חייב להגיב; מצב בו אדם מחליט על פעולותיו בעצמו; היכולת לכוון עצמו.

4/ קליר: אדם שאין לו עוד כל פסיכוזות, נוירוזות, דחפים כפייתיים או הדחקות, ואין לו מחלות פסיכוסומטיות.

5/ מיינד ריאקטיבי: חלק במיינד ובו מתועדים הרגשות הכואבים והכאב הפיסי. כאב זה יכול להתעורר מחדש בזמן הווה ולהשפיע לרעה על האדם.

מורדי בוקאי סיינטולוג מקצועי יועץ אישי להתקדמות בחיים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב