דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרחבת דירה-למי זה מתאים? 

מאת    [ 13/06/2012 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 1836 פעמים ]

למה כדאי להרחיב דירה במקום לעבור דירה?

כיום, במדינת שראל, אנו מתמודדים עם קשיים גדולים מאד בתחום הנדל"ן.  מחירי הדירות משדרים חוסר וודאיות , כדאי להחליף , כדאי למכור, או שהמחיר לא ישקף  את המציאות עוד חצי שנה ?... כך נוצר מצב בו אזרחים במדינת ישראל שברשותם דירות, מתקשים  להחליט על  מכירה של הדירה שלהם וכן על קניה של דירה חדשה ואחרת. פעמים רבות, הדירה שלנו עשויה לא להתאים לנו. המשפחה הולכת ומתרחבת והדירה נשארת בדיוק באותו גודל. כדי להצליח בכל זאת להגיע לגודל  דירה מתאים לנו יש צורך לחשוב על תוכניות חלופיות במקום קניית דירה הרבה פעמים ניתן עם שינוי והרחבה קלים לשנות את כמות  החדרים וכאן כמובן נכנס לתמונה הרעיון של הרחבת דירה. למעשה, הרחבת דירה מאפשרת לנו להתאים את הדירה הנוכחית שלנו לגודל המשפחה ולמספר הדיירים וכל זאת בלי לעבור דרך המסע הקשה של למצוא דירה חדשה וקונה לדירה הנוכחית שלנו. כמובן שאת תהליך הרחבת הדירה ניתן לבצע בהתאם ליכולת הכלכלית שלנו וכך בעצם הוא הופך להיות עדיף על קניה של דירה חדשה במיוחד שהילדים קטנים ולא כדאי לעקור אותם מהסביבה בה  בית הספר והחברים..

מי מסייע בהרחבת דירה?

הצעד הראשון הוא למצוא את תוכנית הדירה בה ניתן למצוא בקלות היכן העמודים התומכים, הקורות שמחזיקות את הגג של השכן מלמעלה ועוד .לצורך הרחבת דירה כדאי להיעזר באנשי מקצוע אמינים ומומחים. הרחבת דירה היא תהליך שדורש ידע בתחום ולכן כדאי לבחור בקבלן שיפוצים מוסמך ומוכר. (התוצאה האופטימאלית היא קבלן ביצוע  שהוא גם מעצב פנים .) אבל אם אתם לא מוצאים כזה תיעזרו בתכנון של אדריכל, קונסטרוקטור(בגלל היסודות של הדירה ) ורק בסוף מעצב פנים -. אלה יסייעו להגיע לתוצאה המקצועית והנכונה

מה לקחת בחשבון בהרחבת דירות?

הרחבת דירה עשויה להמשך מספר חודשים ולכן כדאי לדעת שייתכן והבית שלכם- המקום שאתם נרגעים בו ונחים בו- יהפוך ללא נוח כלל. חוסר הנוחות עשויה להוביל אתכם למצב בו תרצו ממש לעזוב את הדירה עד גמר השיפוץ. כדאי להיערך לאי הנעימות מראש ולארגן לכם מקומות לינה אופציונאליים לימים קשים.לעולם , לעולם ,לעולם לא לקחת על עצמיכם את האחריות של הורדת כל קירות הבית ללא אישור של  סמכות המוסמכת לכך !!!!!!!!!!!

המלצות לתהליך של הרחבת דירה

תהליך הרחבת דירה יכול להיות מהנה כאשר אתם יודעים  בכל שלב מה הולך לקרות .. דירה מורחבת מאפשרת לכם לקבל דירה כמו חדשה בסביבת  המגורים הטבעית שלכם  עם שיפור גדול באיכות החיים בבית שלכם.  אם תתכננו כראוי את הרחבת הדירה יש סיכוי רב שבסופו של התהליך העתיד יהיה ממש  וורוד.  

אמנון ברוך - קבלן שיפוצים, הבעלים של קבוצת דניאל, חברת שיפוצים גדולה וותיקה המספקת פיתרונות שיפוצים כלליים לכל מטרה, פרטית ועסקית, חושבת על הפרטים הקטנים ביותר כמו גם על המכלול. החברה מבטיחה לכם רמת תכנון מקצועית, המעלה בקנה אחד את הפונקציונאליות, יופי ועיצוב ועמידה בתקציב המוגדר מראש. בתיק העבודות תמצאו שיפוץ אמבטיה, שיפוץ דירה, הרחבת דירה, שיפוץ בית, שיפוץ משרדים, שיפוץ אולמות אירועים ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב