דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אתר - הצורה משקפת את התוכן 

מאת    [ 12/06/2012 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 2130 פעמים ]

באתר אינטרנט הצורה והתוכן חשובים באותה המידה – על העיצוב הגרפי להלום את התכנים ולתמוך בהם, ולאפשר חוויית גלישה יעילה וברורה. עיצוב אתר הנו למעשה ההפיכה של כל אתר אינטרנט ממחשבה למעשה, כולל כל השלבים של תכנון, בניית האתר ועיצובו הסופי.

בניית האתר משלבת תכנות בעזרת HTML, XHTML או שפת תכנות אחרת, ותכנות בעזרת שפות תכנות נוספות הקובע את האלמנטים העיצוביים של האתר ואת ניראותו עבור הגולש. עיצוב האתר מכתיב את הרושם הראשוני של הגולש מחווית הגלישה באתר. הרושם הראשוני משפיע במידה מכריעה על מידת השתהותו של הגולש באתר ועל אופן ההתרשמות שלו מהאתר והמכנים שלו באופן כללי.

עיצוב אתר יכול להעשות כיום גם על ידי תוכנות ייעודיות לכך. תוכנות אלו ניתנות להשגה ברשת, וישנם גם אתרים המספקים שטח אכסון וכתובת אינטרנט עבור בנייה של דפי אינטרנט אישיים.

כמו כן ישנן כמובן חברות המתמחות בעיצוב אתרים. חברות אלו יכולות להציע פתרונות עבור הלקוח בתחום הקריאייטיב, בתחום התכנון, בהקמת האתר עצמו, בעיצובו, ובהוספת אלמנטים אינטראקטיביים או דינמיים. חשוב מאוד כי תוכן האתר ייוצג בצורה הויזואלית הטובה ביותר, וחשוב כי האתר יפעל הצורה חלקה ויהיה אחיד למראה.

אם כך, כיום, עיצוב אתר הוא דבר אשר זמין יותר מאי פעם. האפשרויות הן רבות, וכל לקוח יכול למצוא עבור עצמו את האופן היעיל והמתאים ביותר לבניית אתר בהתאם לצרכיו. לדוגמא – עסק גדול או מוסד בעל תקציבים וצרכים גדולים, זקוק לפתרונות שונים מאשר עסק מתחיל, או בעל עסק פרילנס, או אף אתר חובבים ללא מטרות מסחריות.

עיצוב אתר צריך להעשות בהתאם לצרכי המזמין. מידת השליטה והמעורבות של המזמין בתהליך תלויה בגורמים רבים – ממצב שבוא רק המטרה הכללית ניתנת על ידי המזמין ועד מצב שבו המזמין עצמו מעורב באופן פעיל בכל החלטה בעיצוב האתר. ככל שמידת המעורבות גדולה יותר, כך גדל הסיכוי כי התוצאה תהיה לשביעות רצונו.

איזה ידע נדרש עבור עיצוב אתרים?

עיצוב אתרים כולל בתוכו תחומים שונים: שילוב של תיכנות או עבודה בסביבה ממוחשבת, עיצוב גרפי, וכן הבנה של יצירת של ממשק נוח ואטרקטיבי. כיום קיימות תוכנות המאפשרות בניית אתרים כמעט עצמאית גם על ידי משתמש ללא ידע במחשבים, בעוד שבעבר הלא רחוק בניית אתר, גם הפשוט ביותר, הצריכה כתיבת קוד ידנית, וידע בתכנות. כיום, גם ללא נסיון ניתן ליצור אתר מקצועי תוך שימוש בכלים הנכונים.

 

טל אור      בלו בניית אתרים 077-460-20-99 קידום אתרים ופתרונות אינטרנט כוללים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב