דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה להתפשר, כשאפשר לקבל הכל? 

מאת    [ 12/06/2012 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 1713 פעמים ]

בניה קלה זכתה לשמה בזכות החומרים הקלים שמשמשים לבניה, אך בפועל היא קלה גם לביצוע וגם קלה בארנק.

יותר ויותר אנשים פרטיים ואנשי מקצוע עוזבים את שיטת הבניה הקלאסית לטובת בניה קלה. מדובר בדרך הנחשבת כנכונה וטובה יותר, לא רק לכם בעלי הדירות, אלא גם לאיכות הסביבה. בעוד מדובר בשיטת בניה חדישה ומשודרגת יותר, עלויות בניה בדרך זו אינן בהכרח יקרות יותר מאלו בשיטה הישנה.

בניה קלה מהי?

ישנן לא מעט סיבות לביסוס מעמדה של שיטת הבניה הקלה בתחום. השיטה משתמשת בחומרי גלם באיכות גבוהה, ביניהם חלונות אלומיניום ופאנלים מאותו החומר, התורמים לבידוד החלל, כך שאתם חוסכים בהוצאות הקירור והחימום של הבית ובעקבות כך שומרים על הסביבה. בנוסף לזאת, חומרים אלו הינם חומרים אשר אינם מצריכים מכם כל תחזוקה.

בנוסף ליתרונות החומר, מציעה שיטת הבניה הזו יתרונות נוספים. מאחר ומרבית עבודת הבניה מתבצעת בשטח המפעל, נחסך מכם מרבית הבלגן, הרעש והלכלוך אשר נלווים לרוב לעבודות הבניה. למעשה, תוך יומיים של עבודה בבית אתם כבר נהנים מתוספות בניה איכותיות, כמו חדרי שמש שהפכו לאחת מתוספות הבנייה המבוקשות ביותר כיום.

חדרי שמש הינם הדרך הפופולארית כיום להרחיב את הבית, בין אם הם משמשים כהרחבה לסלון, כחדר אירוח, חדר אוכל או משחקים. השימוש בחלונות רבים לסגירת החלל מאפשר לטבע להפוך לחלק מהבית, ובכך מקנה לו זרימה ותחושת חלל רחבה יותר.

הכסף שלכם שווה יותר

לאור העובדה שלשיטת הבניה הקלה יש לא מעט יתרונות, הייתם מצפים שהיא תעלה בהתאם. עם זאת, עלות הבניה בדרך זו אינה עולה לרוב על עלות הבניה בשיטה הקלאסית. איך זה מתאפשר?

החומרים המשמשים בשיטת הבניה הקלה הינם איכותיים יותר מאלו המשולבים בבניה הקלאסית, כמו בטון, חול, ברזל, עץ ואחרים. על איכות כידוע משלמים, ומכאן שחומרי הבניה הקלה, בהם פנל מבודד, פרופילי אלומיניום ועוד,  הינם יקרים יותר, לעיתים אפילו בצורה משמעותית.

מן הצד השני, עלויות העבודה בשיטת הבניה הקלאסית גבוהות יותר מאלו בשיטת הבניה הקלה. בזו האחרונה לא נדרש כוח אדם רב וגם לא שעות עבודה מרובות. עובדה זו מאפשרת לחסוך את עלויות העבודה הגבוהות הנלוות לבניה הקלאסית בשל השימוש באנשי מקצוע רבים, ביניהם קבלנים, טייחים, צבעים וכדומה.

הודות לחיסכון בכוח אדם ועלויות העבודה, ניתן לקבל בשיטת הבניה הקלה בניה מתקדמת ואיכותית יותר מבלי לשלם מחיר גבוה יותר מזה של הבניה הקלאסית.

כל הסיבות שבעולם

שיטת הבניה הקלה היא כיום השיטה האידיאלית לביצוע סגירת מרפסות, בניה של חדרי שמש ותוספות בניה נוספות, גגות מבודדים, חניות מקורות, סגירת מסעדות ועוד.

אם עד כה, השיפוץ נדחה בשל סיבות מוצדקות ביניהן הזמן, הלכלוך או הרעש, כעת אין כל סיבת להמשיך ולדחות את ביצוע העבודה. בניה קלה מאפשרים לכם לקבל תוצאה טובה יותר בזמן קצר יותר וכמעט ללא כל טרדה, וכל זאת בעלות זהה לזו שמציעה השיטה הישנה.

במידה ואתם רוצים להרחיב, לשפץ או פשוט לשדרג את הבית, הודות לבניה הקלה תוכלו ליהנות מחומרים איכותיים, עבודה איכותית ומחיר אטרקטיבי.

פרגולות 7:
עלויות בניה
חלונות אלומיניום
חדרי שמש




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב