דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה צריך לארוז לקראת טיול קמפינג 

מאת    [ 11/06/2012 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 3716 פעמים ]

הקיץ קרב ועימו היציאה לנופשים השונים בארץ ובחו"ל. רוב הנופשים האורכים מספר ימים עולים סכום כסף לא מבוטל ולא כולם יכולים להרשות לעצמם הוצאה כספית זו. על כן, אחד הטיולים האולטימטיביים במקרים אלו הינם טיולי מחנאות הלא הם טיולי קמפינג.

מהם טיולי קמפינג ?

טיולי קמפינג הינם טיולים המשלבים פעילות ולינה בשטח. הלינה מתבצעת באמצעות אוהלים, קרונות קמפינג ולעיתים אף תחת השמיים. קיימים אזורים מיוחדים אשר הוגדרו כאזורי קמפינג וניתן למצוא בהם קבוצות קמפינג רבות. יחד עם זאת, חלק מן המשפחות או הקבוצות היוצאות לטיול קמפינג מעדיפות לחנות באזורים שאינם מוגדרים ככאלה. במצב זה חשוב מאד לשים לב ולא לגרום לנזק כלשהו בטבע.

סוגי קמפינג

קיימים שני סוגי טיולי קמפינג:


    • קמפינג שטח- בטיול קמפינג שטח נהוג ללון תחת כיפת השמיים או באוהלים. כמו כן, נהוג בקמפינג שטח להכין את האוכל ממשאבים הנמצאים בטבע ולבשל באמצעות גזייה או הדלקת מדורה קטנה.
    • קמפינג בקרונות- טיול קמפינג בקרונות עשוי להיות טיול מפנק לא פחות מכל טיול אחר. קיימים קרונות מפוארים למדי כאשר יש בהם מיטות מתקפלות נוחות, שירותים ומטבחון.

מה כדאי לארוז לקראת טיול קמפינג ?

במידה ואתם לא מעוניינים לישון תחת כיפת השמיים או בקרון יש לארוז אוהל. חשוב להקפיד על אוהל איכותי והרמטי על מנת שלא יכנסו יתושים ומיני מזיקים. כמו כן חשוב לארוז שק שינה על מנת שתוכלו לישון בתנאים נוחים ונעימים בלילה, ותשמרו על חום הגוף המומלץ. לגבי כל הקשור באוכל חשוב להביא גזייה, קפה ומצרכים בסיסיים. גם אם בכוונתכם להכין אוכל מהמשאבים בשטח מומלץ שיהיו עמכם מספר ירקות ופירות. במידה ואתם לנים בקרון מפואר, דאגו להביא עימכם מספיק מאכלים לכל המשפחה. חשוב לארוז לבוש מחמם במידה והלילות יהיו קרים ומספיק בגדים תחתונים. אחד הדברים החשובים ביותר אשר יש לארוז הינו מפה של השטח בו אתם לנים ומסלולי טיול באזור. וכמובן, בשום פנים ואופן לא לשכוח לארוז ערכת עזרה ראשונה, כמות מספקת של מים וכובע מצחייה להגנה מפני השמש. וכטיפ לסיום: לא פחות חשוב לדאוג להיגיינה שלכם. זכרו לארוז כמות מספקת של נייר טואלט, מגבונים, סבון נוזלי, שמפו לשיער ואף מעט אבקת כביסה - הקפידו על ציוד קמפינג איכותי וזמין.

מתי לעזוב הכל באמצע ולחזור מיד הביתה ?

במקרים של התייבשות, הכשת נחש או כל דבר אשר פגע באחד מחברי הקבוצה יש לעזוב הכל ולנסוע מיד הביתה או לבית החולים. כמו כן, אם מזג אוויר קשה מתקרב ואינכם מוכנים אליו כגון סופת גשמים ורוחות חזקות מומלץ לסיים את הטיול מיד, לארוז בחופזה את החפצים ולנסוע הביתה.

שכחתם לארוז משהו ?

במידה וגיליתם ששכחתם לארוז דבר מה מומלץ לחפש ביישוב הקרוב ביותר סופר קטן או תחנת דלק אשר כוללת חנות נוחות ובדרך כלל תמצאו שם את חפצכם.

קריאייטים - שיווק דיגיטלי , עבור מסעות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב