דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פיתוח מוצר רפואי ופיתוח פטנטים רפואיים 

מאת    [ 10/06/2012 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 1910 פעמים ]

פיתוח מוצר רפואי ופיתוח פטנטים רפואיים הנו תחום בהם ניתן לראות שמוגשות בקשות פטנטים רבות, פיתוח מוצר רפואי מלווה פעמים רבות ברישום פטנטים רפואיים.

פיתוח פטנטים רפואיים מצריך ידע הן בתחומי ההנדסה השונים והן בתחום הרפואי, מניסיוננו בעבודה עם רופאים, אחיות ובעלי מקצוע מתחומי הרפואה אין הם יודעים פעמים רבות כיצד ליישם את המצאתם, אומנם הם יודעים מה התוצאה הרצויה להם, אך לא תמיד יודעים הם איך ליישם טכנית את המצאתם.

בכדי לקבל פטנטים רשומים צריך להציג די פרטים טכניים לעורך הפטנטים בכדי שינסח ויערוך בקשה לפטנט. לכן במקרים רבים, תחילה בטרם עריכת בקשת הפטנט, צוות טכני מבצע תכנון קונספט עקרוני, השרטוטים שהם תוצר תכנון הקונספט מועברים לעורך פטנטים לניסוח בקשת הפטנט, כמו כן בשלב הבא הצוות הטכני מתכנן ומייצר דגם לבדיקת ההיתכנות על מנת לבדוק אם אכן ההמצאה אכן פועלת וניתנת לשימוש באופן יעיל.

מניסיון של פיתוח עשרות מוצרים רפואיים ופטנטים רפואיים חשוב להבין את תחום ההמצאה, פיתוח מוצר רפואי וקבלת פטנט רשום רפואי בין השאר מאפשרים ליזם לגייס הון והשקעות.

חברות הון סיכון וחברות להשקעות וכמו כן חברות בתחום הרפואה מחפשות המצאות רפואיות, כאשר ממציא פונה עם פטנט ודגם קל יותר למשקיע להיכנס למיזם, כמו כן ממציא יקבל החזר נאה על השקעתו שלעיתים אינה גדולה ביחס התקבול עבור ההכנסות מההמצאה.

בין ההמצאות שפיתחנו במעבדה ובבית המלאכה אפשר למנות פיתוח מוצרים בתחומי רפואה שונים, עם המצאות שמצריכות ידע ויכולת פיתוח במכאניקה, פלסטיקה, פיקוד ובקרה, מחשוב ואלקטרוניקה קרי מכשור וציוד רפואי או המצאות הנוגעות לתחום הכימיה, ביולוגיה וביוטכנולוגיה. המצאות רפואיות בתחומים השונים זוכות להשקעות גדולות יחסית, אך ממציאים רבים זקוקים למימון הראשוני בכדי שיוכלו להציג את המצאותיהם בפני משקיעים, גם לכך יש אופציות אפשריות על ידי שימוש בקרנות ומענקים שונים ליזם או לממציא.

בפיתוח מוצר רפואי לעיתים נדרש מחקר ולא רק פיתוח, ניסויים ומחקר ניתן לבצע פעמים רבות על ידי בניית דגם לבדיקת ההיתכנות. חשוב שיהיה שיתוף פעולה פורה בין הממציא, צוות הפיתוח ועורכי הפטנטים כדי להטיב עם היזמות העסקית, בניית אסטרטגיה מתאימה לכל פרויקט ומיזם יכולה בשלב מאוחר יותר להשתלם ליזם על ידי הכנסות ותמורות שיקבל מהמצאתו.

חברתנו משלבת פעמים רבות בעבודה הטכנית אנשי פיתוח מתחומים שונים, רבות הן ההמצאות הרפואיות שזקוקות לצוות טכני שמבין ויודע לפתח במספר תחומים טכניים במקביל, קרי פיתוח תוכנה ופיתוח המכשיר עצמו מבחינה מכאנית, או פיתוח מוצר המשלב מתכות פלסטיקה. למשל פיתחנו מוצר לניתוח מפרצת במוח או פיתוח לתחום הדיאליזה או רפואת שיניים, כל אלו פעמים רבות הצריכו ידע בפיתוח רב תחומי הן טכנית והן שילוב של עורך פטנטים שיגן על תוצרי הפיתוח.

 

אב טיפוס פטנטים והמצאות בע"מ - חברה המתמחה בפיתוח מוצרים, פטנטים והמצאות, בניית אבי טיפוס ודגמים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב