דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להגשים חלומות? 

מאת    [ 07/06/2012 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 1903 פעמים ]

בוודאי קראת כבר כמה ספרים שעוסקים בהצבת מטרות, באימון אישי, וגם אם קראת את כל הספרות הזו וראית את הסרט: 'הסוד' וכל את אלו שעוסקים בהתמדה נחישות ויעדים ועוד. ולא ידעת איך ליישם הכל ולמעשה זה דיי מבלבל.

וייתכן אפילו שאמרת לעצמך: ''היכן אני, והיכן זה?'' או איך אני מיישם את כל זה בפועל, זה לא נראה מציאותי, ובכן, אני חשבתי בדיוק כמוך. אבל לא הנחתי לשאלה והמשכתי לחקור.  בעצם כבר מגיל 18 אני זוכרת את עצמי סקרנית מה מבדיל בין אנשים פופולריים יותר לאחרים, מה מבדיל בין מצליחים יותר, לפחות מצליחים, מה גורם לך שאנשים עם נתונים דומים לחלוטין, משיגים תוצאות שונות לגמרי.

דפוסי מחשבה מכשילים

אז ישנם מספר דפוסי מחשבה מכשילים שאם אתה תקוע בהם, סביר להניח שתרגיש שכל המילים היפות על 'התמדה, נחישות והצבת יעדים' עוברות לידך, ואינן מגיעות אפילו אלייך כי ''אין לך את התכונות האלו''.  אז לאחר שאני עצמי הייתי במקומות כאלו ממש בעצמי, ובעצם בחוסר כל טוטאלי, ובעבודה ממש לא ראויה ליכולותיי, ובתחושה ש''הכל סגור בחיי ואין לי כלום ואיך בכלל יהיה?'' 

האמנם ניתן פשוט לבקש ולקבל?

וכעת אני בניתי לעצמי קריירה חדשה לגמרי בכמה תחומים עם סיפוק והרבה הצלחות. ויותר מכל אני יודעת שמה שאני מבקשת אני מקבלת, ממש כך. אני עושה הזמנה, וזה לא לוקח יותר מ-30 יותר וההזמנה מתגשמת  - הגשמת חלומות אינסטנט. בניתי לעצמי מקצוע חדש והכשרתי את עצמי, (זה מקצוע שמצריך תעודות מוכרות של מוסדות אקדמיים מוכרים) וגם התקבלתי למקומות עבודה ממוסדים. ולא כי חיפשתי אותם, אלא הם פנו אליי, וגם ראו שאני משיגה תוצאות יפות. בניתי לי שלושה אתרים, וקידמתי אותם, כתבתי את הספר ששנים רציתי לכתוב, ויש לו ביקוש.

 פשוט מזמינים  - וזה מגיע!

למדתי לזמן לחיי מערכת יחסים מפרגנת ואוהבת שמעניקה לי מעל ומעבר לכל הציפיות שלי. (זו הזמנה שהגיעה בדיוק 30 יום לאחר שביקשתי) כאשר עד לפני שקשר זה הגיע, כל המערכות יחסים שזימנתי לי (בלי להיות מודעת לכך שזימנתי אותן) היו רעות ממש, והביאו אותי ליאוש מכל נושא הזוגיות בכלל. הבית שאני גרה בו היום כולו רוהט מרהיטים שהגיעו אליי,  - ולא עלו שקל! אני מזמינה רהיטים, מכשירי חשמל, הצלחות, מערכות יחסים רצויות, והכל זורם והכל מגיע.

גם ה'בלתי צפוי' הופך לצפוי

אני לומדת איך יותר ויותר להפוך את ה'בלתי צפוי' ו'לא תלוי בי' למאד צפוי ומאד תלוי בי, ולמדתי שמחשבה שלי מזמנת לי את כל האירועים הללו  ה'בלתי צפויים' וה'לא תלויים בי'. ולכן, כתבתי ספר שמתעד את הדרך, שעוזר לך לעשות דרך דומה. הוא נקרא: אימון להצלחה ולניסים. האנשים שקנו את הספר הזה, ועברתי איתם על תוכנו קודם... אמרו : "אני מאושר שקניתי אותו", או: "אני מאמצת בשתי ידיים את כל מה שכתוב פה".

כותבת המאמר: ליאורה מאור היא כותבת הספר: אימון להצלחה ולניסים, הדרך הפשוטה להגשמת חלומות. איך ניתן לעזרת דרכי מחשבה חדשות ושליטה ברגשות להגשים חלומות הרבה יותר בקלות, ממש להזמין ולקבל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב