דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שייווק באינטרנט בצפון - יתרונות לחברות שיווק באינטרנט הממוקמות בצפון הארץ 

מאת    [ 07/06/2012 ]

מילים במאמר: 803   [ נצפה 1633 פעמים ]

                                 שיווק באינטרנט בצפון - יתרונות לחברות שיווק באינטרנט הממוקמות בצפון הארץ

 בעלי עסק בצפון הארץ? קבלו את המדריך המלא לבחירת חברה שתבצע עבורכם שיווק באינטרנט.

כולנו היינו רוצים לדעת שבכל מה שנוגע לשיווק באינטרנט -  עשינו את הבחירה הנכונה. שבחרנו בחברה שתעניק לנו את התמורה הטובה ביותר עבור ההשקעה שלנו ולכן, כדאי לבחור בחברה בעלת ניסיון שברשותה עסקים קודמים שכבר רכשו שירותים דומים לאלה שברצוננו לרכוש. עסקים או חברות המופיעים באתר של חברת השיווק בה אתם מתעניינים יעידו לרוב על מקצועיות, אמינות, איכות השירות, וכמובן המומחיות של החברה בתחומה.

במאמר שלפניכם תמצאו עצות חשובות שכדאי לדעת לפני שאתם סוגרים עסקה מול חברה שתעניק לכם שירותי שיווק באינטרנט.

שיווק באינטרנט – מה זה?

שיווק באינטרנט הינו ערוץ שיווק 'אונליין' המתבצע בנוסף לשיווק 'אופליין' (פרסום בטלוויזיה, רדיו ועיתונים ועוד) והופך עם הזמן לערוץ המקבל הכרה המאפשר חשיפה ותקשורת  אחרת עם קהל לקוחותיכם. כדאי לראות בשיווק באינטרנט  'ערוצי נוכחות' מתוגברים בנוסף להיותכם עסק ממשי הפועל בשטח הלא וירטואלי.  שיווק באינטרנט מתבצע לרוב באתר האינטרנט שמוקם לטובת העסק או החברה, בדף הפייסבוק, בדיוור אלקטרוני, בקידום אורגני, קמפיין פרסום ממומן בגוגל, ועוד.
יש באפשרותכם לבצע זאת בעצמכם, אך מומלץ לדעת כיצד ליצור שיווק באינטרנט, ולכך רצוי להיעזר בחברה המתמחה בכך, על מנת לייצר שיווק אינטרנט אפקטיבי שייתן תמורה בטווח הקצר וארוך.

שיווק באינטרנט בצפון
איזור הצפון  ידוע כמקום קסום ונינוח, בו כולם מכירים את כולם בצורה כזו או אחרת. עולם העסקים בצפון אינו שונה.זירת העסקים בצפון מורכבת מעסקים קטנים ובינוניים בענפים שונים כגון מזון, הלבשה וקוסמטיקה, כמו גם מחברות ענק ותאגידי היי-טק, מפעלי קיבוצים בעלי שם עולמי, המגלגלות מיליוני דולרים בשנה. 
על אף שכיום, בעידן הטכנולוגיה, ברור כי קידום ושיווק באינטרנט הינו תחום שנעדר חשיבות מיקום גיאוגרפי, עדיין, ההגיון מצביע על כך כי היכרות אישית וזיקה לקהל היעד המקומי  (לעסקים בינוניים ומקומיים)הינן כלי חזק ומעשי וחברות קידום ושיווק באינטרנט לומדות כיצד לרתום כלי חשוב זה לטובת שיווק העסק או החברה שלכם.

יתרונות שיווק באינטרנט ע"י חברות מהצפון

1) היכרות עם קהל היעד המקומי:  חברות קידום ושיווק באינטרנט בצפון מכירות את אופיו של קהל היעד (ולפעמים גם באופן אישי) אליו אתם מעוניים להגיע, כמו גם עסקים אחרים איתם תוכלו לשלב כוחות שיווק ולפרסם זה את זה.

2) זמינות ונגישות: יתרון גדול  נוסף הינו יכולת זמינות. זה נכון שארץ ישראל היא ארץ קטנה (עם שפם) ונסיעה מקצה לקצה לא עולה על 6 שעות, אך אם זאת, לכל בעל עסק זו משימה לא קלה, שעולה בכסף וזמן וזמן כידוע, שווה כסף. והרבה. בין אם מדובר בפגישת היכרות לאפיון העסק ויצירת תכנית עסקית למיתוג ושיווק באינטרנט ובין אם מדובר בפתרון  תקלות שצצות בזמן אמת, קרבה גיאוגרפית לבעל העסק מאפשרת זמינות ומענה מידיים, מה שחברה הממוקמת במרכז או דרום הארץ תתקשה מאוד לספק.

3) היכרות אישית עם הזירה העסקית: כדאי לבחור בחברה שלה היכרות מעמיקה עם איזור צפון המעניקה שירותי שיווק באינטרנט מקיפים לעסקים בינוניים, כמו גם לחברות ענק ובמגוון תחומים שונים. בד בבד, חברה פריפריאלית בעלת גישה וניסיון לשווקים ובינלאומיים שברשותה כבר פרויקטים של שיווק באינטרנט בחו"ל לחברות ועסקים מהארץ ומהעולם תעיד על חוסן ויכולת עמידות גבוהה בסטנדרטיים עולמיים ותחזק בכם את התחושה שעשיתם בחירה נכונה.

אז באיזו חברה כדאי לבחור?

כדאי לבחור בחברה שתבצע עבורכם שיווק באינטרנט לעסק או לחברה שלכם מתוך הבנה כי ההצלחה שלכם ושלהם משותפת. חברה שמבינה כי לקוח מרוצה הינו לקוח ששיווק העסק שלו נמצאת במגמת עליה, מביא לקוחות חדשים ובשורה התחתונה – מתרגם לרווח עסקי. חברת קידום שיווק באינטרנט מוצלחת היא חברה שרואה בלקוחותיה השקעה ארוכת טווח  הזוכים לתמורה הגבוה ביותר ללא קשר לעלות עבודתה ומעניקה איכות ויחס הוגן בתחומה ובכלל.

ולסיום שלושה טיפים מעולים לשיווק באינטרנט:

אתר אינטרנט - עליכם להקים אתר אינטרנט נוח, בעל תוכן איכותי, כזה שייתן מענה לצרכי הגולשים ויעביר בצורה הטובה ביותר את רוח ומהות העסק או החברה שלכם. מומלץ לבנות אתר שייתן מענה מירבי ולא  ישאיר מקום לבלבול מצד לקוחותיכם באשר למוצרים והשירותים שלכם. מומלץ ליצור רובריקת 'צור קשר' בחלק העליון שלכל עמוד על מנת לעודד פעולה מצד לקוחותיכם.

דף פייסבוק - לצד אתר אינטרנט מומלץ להקים דף פייסבוק שיהווה ערוץ תקשורת ועדכונים רציף עם קהל לקוחותיכם. דף פייסבוק הינו אינדיקטור לרצונות הלקוחות, בקשות מיוחדות, הבנה של הלך הרוח שלהם ומהווה עבורכם משוב מצוין, כך שתוכלו להגיב בזמן אמת לדרישות לקוחותיכם.

דיוור אלקטרוני - ערוץ שיווק מעולה שיישמר את נוכחותכם בתודעת הלקוחות שלכם. דיוור אלקטרוני הינו ערוץ מעולה למשלוח טיפים בנשוא בו אתם מתמחים, ולבצע עדכונים על שינויים המתרחשים מעת מעת בחנות, כמו גם על מבצעים משתלמים ואטרקטיביים.

מחפשים חברה לשיווק באינטרנט בצפון? כדאי לבדוק הצעות מחיר בין מספר חברות ולבחור בחברה שתעניק לכם פתרונות מקיפים לקידום ושיווק באינטרנט בנוסף לשיווק באינטרנט בלבד.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

חדווה גבאי, מומחית לשיווק באינטרנט ולפעילות שיווקית ברשתות חברתיות הקימה את "נטפוקוס" במטרה לתת לחברות ובעלי עסקים פיתרון כולל לשיווק וקידום עסקיהם באינטרנט. ערוצי השיווק באינטרנט כוללים: ייעוץ והדרכה בשיווק באינטרנט, בניית אתרים אפקטיביים ומעוצבים, הקמת דפי עסק בפייסבוק, פרסום בפייסבוק, קידום אתרים מקצועי, פרסום בגוגל, שיווק בלינקדאין, כתיבה שיווקית ועוד. נטפוקוס - חבילת פתרונות מקיפים לקידום ושיווק באינטרנט 050-4042021




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב