דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ספלים מיוחדים לעובדים 

מאת    [ 06/06/2012 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 1674 פעמים ]

ספלים יכולים להיות מתנה מושלמת לכל אדם. יש לכך סיבה אחת פשוטה שאי אפשר להתווכח איתה – ספלים הינם אובייקט שכולם זקוקים לו וכולם משתמשים בו. בעוד ניתן למצוא הרבה מתנות שעלולות להיות לא מועילות (כגון מגנטים – שלא כולם אוהבים, מחזיקי מפתחות – שלרבים יש כבר מחזיקי מפתחות בעלי משמעות, ואם לא, אז בדרך כלל הם גם לא זקוקים להם) ספלים זה אחד הדברים שכולם משתמשים בו, ותמיד ימצאו שימוש לספל נוסף, בגלל יש להם נטייה להישבר. לפיכך, ספלים ממותגים לעובדי חברה הינה מתנה מעולה, יעילה ומשמחת, בתור שי לחג מסוים, או אפילו סתם לאות הכרה על העבודה המעולה שהם עושים. מדובר בתרומה משמעותית וגדולה למוראל שלהם, לכן כדאי מאוד לקחת זאת ברצינות ולהשקיע זמן במיתוג נכון ויפה של הספלים (בכדי שיהיה להם גם ערך אסתטי).


ספלים מיוחדים למכירה

אנשים רבים מחפשים ספלים בלתי רגילים לקפה הבוקר שלהם. מדובר בטקס חשוב ביותר בחיי היומיום של כל אחד מאיתנו. לכן אנשי מכירות רבים ממהרים לנצל את הפופולאריות של ספלי הקפה על מנת ליצור מוצרים ייחודיים שעלות הייצור שלהם לא גבוהה, אך התשואות גדולות ביותר. מדובר בפעילות חכמה ביותר, אך על מנת שזה יצליח, יש להשקיע בעיצוב מקורי ויפה של ספלים אלה, על מנת שיהיה להם ביקוש בשוק הרחב. חשוב ליזכור שעליכם להתמודד עם תחרות קשה ביותר, לפיכך, יש להציב משהו שעומד בתחרות זו בהצלחה מקסימאלית. ניתן למכור ספלים עם דמויות שפופולאריות כיום. עם זאת, חשוב לזכור שלא להפר זכויות יוצרים, משום שזה עלול לגרום לכם לבעיות רציניות בעתיד. נצחו במשחק זה בהגינות, ותקבלו תמורה איכותית למאמצים שלכם.


ספלים מיוחדים לקידום מכירות

ניתן להיעזר בספלים מיוחדים גם למטרות כמו קידום מכירות של חברה מסוימת. העיקרון הפועל כאן הינו שכאשר אנשים מתרגלים לראות לוגו או שם של חברה כלשהי במהלך חיי היומיום שלהם, הם יתנו לחברה זו העדפה בעת בחירה בין החברות השונות המעניקות שירותים דומים. כך, בעזרת הענקת ספלים מיוחדים בתור מתנות לאנשים רבים, ניתן להביא לעלייה משמעותית ביותר של מכירות. ספלים אלה הינם דרך נוספת להתמודדות עם תחרויות קשות בשוק מצומצם יחסית. כיום אנשים רבים כבר יודעים שפרסום רגיל לא עובר את ה"מסננת" שהתגבשה בראשם של הצרכנים, לכן יש לנקות בשיטות הרבה יותר יצירתיות ויעילות. ספלים עם הדפסים מקוריים המשלבים את המותג שלכם הינם פתרון מעולה לקידום מכירות שמספק גם את הצרכנים, גם את החברה, וגם את נותני השירות המספקים מוצרים מיוחדים אלה.

צבי סתוי, מנהל - 30 שנות ניסיון במוצרי פרסום.סתיו מוצרי פרסום ,קידום מכירות, מתנות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב