דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעקבים על ידי חוקר פרטי - סיפור חקירה 

מאת    [ 06/06/2012 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 2332 פעמים ]

כמשרד חקירות המתמחה במעקבים טפלתי בתיקים רבים בהם נדרש מעקב סמוי. איציק (שם בדוי) היה בעל מינימרקט גדול וכאשר הגיע אליי סיפר לי כי רעייתו רוחי (שם בדוי ) החלה להתנהג בצורה שונה  לאחר שהיא מתאפרת ומתלבשת בקפידה החלה להעדר כל יום בשעות הבוקר בטענה לסידורים שונים ונעלמת למשך מספר שעות.

סוכם כי אפעיל צוות מעקב של חוקרים פרטיים שיעקוב אחר רוחי משעות הבוקר. ואכן בשעות הבוקר המאוחרות אחרי פיזור הילדים לגן, נראתה רוחי מהבית לבושה חושפנית, נועלת נעלי עקב גבוהות ומאופרת היטב. עלתה על רכבה החדיש ולאחר כמחצית השעה לערך הגיעה למלון בת"א ונכנסה לאחד החדרים. כעבור שעה יצאה מבית המלון ונסעה למלון אחר כך ביקרה בשלושה בתי מלון כאשר בכל מלון היא נפגשת עם גבר.

בכדי להוכיח את עיסוקה של אשת בעל המינימרקט שהוחשדה בעיסוק בזנות שתלנו אדם שיזמין אותה לחדר בבית מלון, יצלמה בשעת מעשה ויקליט אותה על עיסוקיה וקבלת הכסף בתמורה.

באחד המעקבים אחר רוחי בזמן שהתהלכה בלובי אחד מבתי המלון, הצמדנו אליה חוקר פרטי, בחור נאה, שהחל לשוחח עימה. היא מצידה ניסתה להתעלם ממנו אך הסכימה לומר את שמה – סבטה (שמה הבדוי כמובן). אספנו את כל העיתונים והמגזינים המפרסמים נערות ליווי ובדקנו את כל מספרי הטלפונים הניידים והקוויים המפרסמים נערות ליווי שיתאימו לשם והצלחנו להגיע לאחד ממספרי של מכוני ליווי  התברר שישנה עובדת בשם "סבטה " ותיאורה התאים לרוחי.

שכרנו חדר באחד מבתי המלון והזמנו אותה כלקוח המעוניין בשרותי מין, כאשר הגיעה לחדר נוהלה עמה שיחה בה ציינה כמה היא גובה, והכל תועד כאשר טלפון שהגיע לכאורה מאשתו של אותו חוקר פרטי – לקוח , היה עילה לסיים את המפגש, לא לפני ששולם לרוחי.

כאשר לפני איציק הוצג החומר הוא החוויר, וסיפר לנו כי הוא הזמין לא פעם אחת נערת ליווי מאותה סוכנות ליווי, והביע חששו כי אשתו רוחי ודאי מודעת לכך, ואולי זאת הסיבה לכך שהיא עצמה נערת ליווי.

לפעמים גם לנו כחוקרים פרטיים המספקים שירותי חקירות פרטיות קשה להבין מדוע אישה אשר יש לה כל מה שהיא רוצה בועטת בקיים והולכת לעסוק בזנות, אולם הכלל הידוע הוא שלכל דבר יש סיבה. ומי יודע מה הניע אותה לכך.

* הסיפור נכתב על ידי חוקר פרטי אמיר אברמסון - כל השמות והמקומות צונזרו.

טל גולדפרב, מנהל חברת URL בניית אתרים באינטרנט, המתמחה בהקמת אתרי אינטרנט, קידום אתרים בגוגל ומיתוג עסקים ברשת האינטרנט. צוות URL הינו צוות מיומן ומקצועי ומאחוריו ניסיון עתיר בבנייה וקידום עסקים באינטרנט. מומלץ לבקר באתר: מדריך בניית אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב