דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות ליולדות - כיצד לבחור את המתנה המושלמת עבור היולדת ? 

מאת    [ 03/06/2012 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 1660 פעמים ]

מהי המתנה האולטימטיבית? לשאלה זו אין תשובה ברורה וחד משמעית, כי המתנה האולטימטיבית תלויה ומשתנה לפי סוג האדם המקבל את המתנה ותחביביו, היכולת הכלכלית של האדם הנותן, טיב הקשר בין אותם האנשים והסיטואציה בה ניתנת המתנה. נוכל אם כך למצוא מתנה אולטימטיבית לאירוע מסוים ומתנה אחרת לגמרי שתהיה אולטימטיבית בסיטואציה אחרת.

כאשר אנו חושבים על מתנות ליולדת, בדומה למתנות בכל סיטואציה אחרת דוגמת חתונה, בר-מצווה, חג, ארוחת חגיגית או אפילו סתם מתוך רצון טוב להפתיע מישהו מסוים – אנחנו שוברים את הראש. אין מה לעשות, הטבע שלנו הוא לרצות לממש את הנתינה באופן שבאמת יעניק משהו לאדם לו אנו רוצים להעניק אותה. אם כך, אפשר להבין שישנה חשיבות ברורה לכך שבחירת המתנה ליולדת למשל תהיה מבוססת על-פי מה באמת יועיל ויהיה אפקטיבי לאישה היולדת בתקופת הלידה.

בחירת מתנות ליולדות יכולה להיעשות באופן שרירותי ואינסטינקטיבי אך אם היא תעשה כך, כמו שרוב בני האדם שתבקש מהם להגיד את הצבע הראשון שעולה במוחם יגידו "אדום", כך המתנה ליולדת תסתכם בשוקולדים או זר פרחים. כי ככה אנו פועלים הרבה פעמים, הולכים עם הזרם.

אך חשוב להבין שמתנה אמיתית וטובה, כזאת שבאמת תניב אושר, שמחה וחיוך למקבל אותה צריכה להיות שונה. זרי פרחים ושוקולדים יהיו לכל יולדת בשפע ולכן צריך לגוון ולחשוב מעט מחוץ לקופסא על מתנה שבאמת תתאים ספציפית לאותה אישה יולדת ולא מתנה קולקטיבית והוליסטית.

ברוב המקרים, אדם המעניק מתנה ליולדת יכיר אותה היכרות די קרובה. כשהסיטואציה כזו, באמת קל יותר לבחור מתנה שיש בה מגע פרטי, מתנה שתהיה בעלת ערך מיוחד וסנטימנטלי לאותה היולדת ספציפית. ההיכרות העמוקה עם האדם והדברים שהוא אוהב, החלומות שלו והרצונות החבויים בו תאפשר לנו לבחור מתנה סימבולית שתיגע בו באמת. אך מה בדבר סיטואציה שבה אנו לא באמת מכירים את כל הדברים הללו ביולדת ובחירת מתנות ליולדות הופכת להיות משימה הרבה יותר קשה ומורכבת? לא נרצה להמר על משהו ולגלות אחר-כך שקיבלנו אותו בגלגול חוזר כמתנה ללידה של האישה. נרצה לתת משהו שהוא מה שנקרא "Sure Bet", זאת אומרת שאחוזי ההצלחה שלו הם המקסימאליים. למרבית ההפתעה, ישנה דרך פשוטה להגיע למצב כזה;

בעולם המפותח של ימינו, לכל דבר כמעט יש שירות ומגוון אפשרויות רחב. כך גם בכל הנוגע למתנות ליולדות, היום יש מגוון אתרי אינטרנט רחב של חברות שונות המוכרות ומתמקדות ממש ביצירת מתנות ליולדת. אותן חברות עשו את כל השיקולים הפסיכולוגיים, פראקטיים, וחשיבתיים בנוגע למתנה המושלמת בתקופת הלידה ויצרו מגוון רחב מאוד של סוגי מתנות ליולדות. בין השאר ניתן למצוא מתנות כמו זרים מתוקים, סלסילות תינוק לאמבטיה המכילות מגוון מוצרי אמבטיה לתינוק, ואפילו סינרי הנקה המאפשרים לאישה היולדת להניק את תינוקה הרך בכל מקום ציבורי בחופשיות.

 

רויטל מחלב ליולדת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב