דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בריכות מתועשות - מידע חשוב 

מאת    [ 01/06/2012 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 3560 פעמים ]

הילדים משגעים אתכם בקיץ? ייתכן כי הדרך הקלה והמהירה לחזור לשפיות היא פשוטה משחשבתם: רכישת בריכת שחיה מתועשת, שמוכנה כפי שהיא, AS IS, להתקנה בחצר ביתכם. בריכות שחייה מתועשות בטקסטורות, בגדלים ובצורות שונות מוצעות עם מדרגות מחופות מובנות או כאלה שניתן להוסיפן, כאשר השלד עשוי פלדה מגולוונת, הרצפה יצוקה ומעטפת הפנים עשויה יריעות ויניל.

בריכות מתועשות ניתנות להזמנה בצורות גיאומטריות שונות – אם בגלל אילוצי שטח ואם בשל טעם והעדפה. מדובר בבריכות איכותיות, עמידות, בטיחותיות, הנותנות מענה מצוין לימי הקיץ החמים. התועלת הרבה המופקת מהן מצדיקות את עלותן כבר בתוך זמן קצר.

כאשר אתם מזמינים בריכה מתועשת קחו בחשבון שתידרשו גם לתחזק אותה ( אלא אם מדובר בבריכות שמובנות בהן מערכת סינון ומערכת חיטוי משוכללות) לבד מההוצאה הכספית מדובר גם בזמן ובמאמץ כמו כן תידרשו להשגיח באופן קפדני על הילדים הקטנים. בטיחות כבר אמרנו?

יש בריכות מתועשות שניתן לשנע אותן ולאחסנן בתקופה שלא נעשה בהם שימוש. על פי רוב אלה בריכות קטנות יותר.

בריכה וברכה

אין ספק כי בריכה מתועשת עשויה לתת מענה מיטבי למי שמתגוררים במקום רחוב מחוף ים ואולי אף מבריכה ציבורית. אבל גם ביישובים שבהם קיימת בריכה ציבורית – הבריכה המתועשת הפרטית מאפשרת ליהנות בזמן הנוח לכם,ללא תלות בשעת פתיחה וסגירה.

תשתית הבריכה המתועשת מגיעה אל השטח בחלקים מוכנים מבעוד מועד והרכבתה במקום נעשית בקלות ובפשטות על ידי נציגי השירות של החברה. ניתן לבחור את הציפוי בטקסטורה ובצבע המתאימים לכם. משך הבנייה של הבריכה קצר ביותר. יש חברות המתחייבות לשבעה ימי עבודה בלבד. הבריכה המתועשת זולה בכמחצית ממחירה של בריכת שחייה מבטון מצופה בקרמיקה. בשל איכותה – הבלאי שלה נמוך. כמו כן ניתנת להתקינה כמעט על כל סוג של קרקע. ברצותכם תוכלו להזמין ולקבל בריכה עם תעלות גלישה להעשרת החוויה ולהעצמתה.

בריכה מתועשת היא פתרון מצוין למי שאוהבים להשתכשך בימי הקיץ החמים במימי בריכה קרירים. אבל כאשר מדובר בבית שיש בו ילדים קטנים, יותר מכל יש לחזור שוב ושוב על ההכרח לוודא כי לא יאונה להם כל רע; שתימנע מהם גישה חופשית אל הבריכה; שהם לא יוכלו להגיע אליה 'במקרה' כשהם משתובבים להנאתם מחוץ לבית.

בשורה התחתונה: אין הכרח לשבור תוכנית חיסכון כדי לממן עלותה של בריכה תעשייתית, אבל מדובר בהוצאה שאינה כלולה כמוצר בסיסי בסל הצריכה המשפחתי, אבל מי מכם שרוצים ויכולים לאפשר לעצמם רכישה של בריכה תעשייתית ודאי ייהנו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב