דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות ליולדת 

מאת    [ 31/05/2012 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 3151 פעמים ]

אחת התקופות הקיצוניות ביותר בחייה של אישה היא ללא ספק הזמן בו היא יולדת. מצד אחד, בקרוב היא תקבל את המתנה הכי גדולה שקיבלה אי פעם בחייה – פעוט מתוק שהוא כל משוא נפשה, אך מצד שני, בזמן הלידה ובתקופה שלאחריה היא נתונה בכאב ראש ותשישות בלתי נגמרת.

זו גם הסיבה שבמידה ומישהי קרובה לליבנו יולדת, מומלץ שנפנק אותה במתנה שימושית מכל הלב שתשפר את תחושתה ואף תסייע לה באופן פראקטי במהלך ולאחר הלידה. בחירת מתנות ליולדות היא לא פעולה פשוטה כלל, יש להשקיע לא מעט מחשבה בבחירת מתנה ליולדת אם ברצוננו שהמתנה תהיה באמת משמחת ושימושית. ישנה אמרה האומרת "לא חשובה המתנה, חשובה הכוונה" – אז נכון, אין כל ספק שרצון טוב לתת ולהעניק למישהו כבר מספיק מעל הכול – ללא קשר אם יאהב את המתנה פחות או יותר, אך אם נהיה כנים עם עצמנו, אנחנו לא רוצים לאכזב במתנה, לא להיות משעממים מדי ואם כבר משקיעים ומעניקים אז הולכים עם זה עד הסוף.

מתנה ללידה היא לא המתנה היחידה שגורמת לאנשים לשבור את הראש, כל מתנה שאנו מעניקים מסבכת אותנו במחשבה החשובה ביותר: מה הכי ישמח את הבן-אדם לו אנו מעניקים אותה. לא משנה אם מדבר במתנות ליולדת, בר מצווה, חתונה או אירוע משפחתי אחר – הרצון הטוב שלנו תמיד יוביל אותנו שאם כבר להיטיב עם מישהו ולפנק אותו, אז לעשות את זה עם סטייל.

קו החשיבה שצריך להוביל אותנו בבחירת מתנה ליולדת צריך להתבסס על ההיכרות שלנו איתה. במידה ונדע מה התחביבים של היולדת, מה משמח אותה ומה פחות – נוכל גם לדעת מה המתנה האולטימטיבית עבורה עם קצת מקוריות והשקעת מחשבה. נניח שהאישה היולדת מחבבת מאוד מוזיקה קלאסית, נוכל להכין לה מיקס שירים בדיסק או לקנות לה דיסק של אמן מוערך ואהוב בתחום. כל זה טוב ויפה כשאנחנו מכירים טוב את רצונותיו של האדם לו אנו מעוניינים להעניק את המתנה, אך מה אם החלק הזה בפאזל דווקא חסר לנו? אז אנחנו בבעיה, אך גם לבעיה הזו יש פיתרון. ישנן מתנות ליולדות המאופיינות בכך שהן מותאמות בדיוק לפונקציונאליות הנדרשת ליולדת לאחר הלידה שלה, זאת אומרת שאין כאן עניין של חיבה או לא חיבה למתנה – היא בסופו של דבר תהיה שימושית בוודאות.

דוגמאות על קצה המזלג למתנות ליולדות הן סינר הנקה המאפשר לאישה להניק גם במקומות ציבוריים ללא חשש לחשיפה אינטימית או הפרת הפרטיות. ישנן מתנות ללידה מסוג קצת שונה כמו סלסילות נהדרות המצוידות בחיתולי בד רכים, מגבות לתינוק, סבון עדין וריחני ועוד שלל הפתעות.

כאשר נבחר מתנה ללידה המבוססת על העיקרון שהיא בוודאות תהיה שימושית ליולדת, אנו מבטיחים את העניין של שביעות הרצון מהמתנה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב