דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתרון לבעיית ריח 

מאת    [ 30/05/2012 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 2110 פעמים ]

לא פעם וודאי יצא לכם לעבור ליד מקום שהריח שם לא הכי נעים אם זה ליד חדרי אשפה, מפעלים כימיים, מפעלי מזון , רפתות ועוד, כאשר אנו חשופים לבעיית ריח כזו לעיתים אנו פשוט חולפים על פניה וזה משהו רגעי וחולף, אך לא תמיד זה כך יש אנשים שעובדים במקומות הללו, אם זה מפעלים או קיבוצים בהם יש רפתות ולולים שמהם ניתן להריח ריח לא נעים ולזה צריך למצוא פתרון.

פתרון לבעיית ריח ניתנת ע"י חברות שונות המתמחות בתחום זה, ראשית הן מגיעות למקום בו הריח נמצא ועורכות בדיקת ריח , ומאתרות את מקור הריח וע"י ממצאים שונים והבנה הם מגיעים לפתרון בעיית ריח, בידיהן הציוד המתאים והנכון לבעיית ריח בין אם מדובר במפעלים גדולים או במקומות קטנים ששם צריך לדאוג לבעיית ריח כזו או אחרת.

פתרון לבעיית ריח יכול לעזור לנו מאוד בהמשך חיי היומיום כאשר אנו מאתרים את מקור הריח ומטפלים בבעית הריח בזמן ובמקום הנכון אנו יכולים להרוויח מכך שסופסוף נוכל לנשום אוויר נקי יותר נטול ריח רע כמו בעבר, פתרון לבעיית ריח יכול לבוא במגוון דרכים אם זה הפעלת ונטות , או סילוק מקור הריח ממקומו ועוד, כלומר לכל מפגע ריח מטריד ומאיים עלינו קיים פתרון מתאים אך ורק לו.

 

לכן כאשר אנו מחליטים לערוך בדיקת ריח כדאי מאוד לבדוק מהם האפשרויות לפתרון בעיית ריח ולראות אם זה אכן מתאים לנו ואם זה עונה על הדרישות, גם התקציב הוא אינו זול אם אנו מחליטים לבצע בדיקה מסוג שכזה , אך צריך לדעת היכן עושים בדיקה זו ואצל מי כיוון שלא תמיד אנו יודעים בוודאות שאותו איש מקצוע הוא אכן מבין ויודע את התחום, לכן כדאי לעסוק כמו חקר קטן ולברר היכן הכי משתלם וכדאי למצוא פתרון לבעיית ריח.

 

מכיוון שאנו דוגלים ורגישים יותר לאיכות הסביבה מומלץ לבקש מאותו איש מקצוע כאשר הוא מגיע לבדוק את מפגע הריח להשתמש בחומרים שהם ידידותיים לסביבה כך אנו מוצאים פתרון לבעיית ריח באופן מקסימלי ויעיל ביותר ויחד עם זאת גם שומרים על איכות הסביבה שלנו שהיא דבר חשוב מאוד.

 

לסיכום

כיום כמעט לכל דבר קיים פתרון אך צריך לדעת היכן למצוא אותו, פתרון לבעיית ריח היא משהו שהוא לא יומיומי ולכן כדאי לבצע חיפוש גם באתרי אינטרנט שונים ולבדוק שם אילו פתרונות מציעות חברות שונות, ולעשות סיכום כולל בין החברות שנמצאו ולבחור את הטובה ביותר עבורנו .

מיקי מיכאלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב