דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב המשרד ברהיטים מעץ מלא 

מאת    [ 30/05/2012 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 2075 פעמים ]

עיצוב משרד, בין אם הוא בחוץ ובין אם הוא בבית, לא חייב להיות משעמם, סביבת עבודה לא צריכה להיות רשמית ובעלת מראה פונקציונאלי ופשוט-גם כאן עם קצת השקעה של זמן, ניתן ליצור סביבה שתהיה גם נוחה ושימושית וגם מעניינת ואישית!

דרך יפה לעיצוב משרד בטעם אישי היא עיצוב המשרד ברהיטים מעץ מלא, וזאת בניגוד גמור למקובל-רהיטים מפורמיקה ומתכות שונות. רהיטים אלו משדרים קור ואיכות בינונית ואף אינם נעימים לעין, בשעה שרהיטים מעץ מלא הם איכותיים, קל לחדש את מראם והם יפים ומשדרים תחושה של ערך ויוקרה. כמובן,  לא כל רהיט מעץ מלא עונה היטב על הגדרה זו - הכוונה לרהיטים מעץ מלא הנעשים מעצים טובים ויוקרתיים, ורצוי - רהיטים מעץ מלא הנעשים בעבודת יד. רהיטים מעץ מלא הנעשים בעבודת יד, מקרינים איכות ויוצרים אווירה נעימה בכל מקום בו יונחו. יש להוסיף שכוונתנו גם לרהיטים מעץ מלא העוברים צביעה כלשהי, כך שאין הכוונה ליצור משרד המלא דווקא ברהיטים בגווני עץ טבעי, אלא לשלב רהיטים מעץ מלא צבעוניים כדי ליצור גיוון ואקלקטיות בעיצוב. לדוגמה, לשלב שולחן כתיבה מעץ מלא בגווני עץ טבעי בהיר כטיק למשל, ולשלב איתו ויטרינה צבעונית ושידה עתיקה מצוירת וכן הלאה. שולחן כתיבה מעץ מלא, או למשל שולחן כתיבה עתיק מעץ מלא, הוא רהיט מעוצב שאי אפשר בלעדיו כאשר רוצים ליצור סביבת עבודה מושקעת ואיכותית. שולחנות כתיבה עתיקים ניתן היום למצוא במגוון של חנויות קונספט, ומהם ניתן לבחור שולחן כתיבה מעץ מלא שיענה גם על כל דרישה של פרקטיות. כמובן, חשוב לבדוק את הדברים הבסיסיים, כגובה נוח לישיבה וכל מה שאתם צריכים, אם אלו מגרות או דלת לאיחסון, משטח עבודה רחב או דווקא שולחן קטן במידותיו-שולחנות כתיבה עתיקים קיימים במגוון של מידות ועיצובים, וכל אחד יכול למצוא את שולחן הכתיבה המתאים לו. מעבר לשולחן כתיבה מעוצב ונוח, צריך לדאוג למקומות איחסון-בעיקר לספרים וקלסרים וכמו שאמרנו - ניתן לרהט את המשרד, לפחות בחלקו, ברהיטים עתיקים מעץ מלא כוויטרינות, ספריות, ושידות מעוצבות אשר ניתן למקם במקומות מסוימים לאיחסון הנחוץ ואשר יהיו בכמה צבעים וגוונים. למשרד המעוצב ברהיטים עתיקים מעץ מלא, ניתן גם להוסיף דקורציה מתאימה כמו דליי עץ עתיקים כסלי אשפה, שעון עתיק, ציורים מענינים, וכל מה שיוסיף את החותם הסופי של אופי ואישיות לסביבה זו. כאשר ניגשים לחפש רהיטים מעוצבים למשרד, כדאי להגיע לאותן חנויות קונספט המתמחות ברהיטים עתיקים ורהיטים מעץ מלא המגיעים מאסיה ולהתרשם מהמגוון והשפע של אוספי הרהיטים והפריטים בחנויות אלו, שבהן ניתן לעיתים גם לבקש התאמות ושינויים אישיים בפריטים הנבחרים.

מרקופולו | marcopolo                                                                                   הצטרפו אלינו לפייסבוק  - https://www.facebook.com/marcopolo.design    מרקופולו – בית קונספט לעיצוב וריהוט, מציע ללקוחותיו גישה חדשה המשלבת סגנונות ריהוט שונים, מגוון אלמנטים ארכיטקטוניים ופריטים משלימים. הפריטים במרקופולו הם בעיקרם יחידים - רהיטים עתיקים הנאספים באסיה וריהוט עכשווי המיוצר בעבודת יד ובהזמנה מיוחדת. מרכיבים אלה יוצרים סגנון אקלקטי,מיוחד ומעניקים אפשרות לעצב בית מסוגנן ומעודכן בו שולט הביטוי האישי.מגוון הפריטים והרהיטים במרקופולו מורכב מאוספים של רהיטים עתיקים ורהיטים מעץ מלא - ויטרינות עתיקות, ספריות מעוצבות, שידות מיטה לחדר שינה, שידות מעוצבות, שולחנות קפה מעץ, קונסולות לכניסה, מראות מגולפות, שולחנות כתיבה עתיקים מעץ מלא, שידות לאמבטיה, שידות מעץ מלא, שידות טלויזיה מיוחדות, שולחנות אוכל מעוצבים: שולחנות אבירים, שולחנות אוכל מעץ, שולחנות כפריים, פינות ישיבה, ארגזים ומזוודות, גופי תאורה, ספסלי גינה, רהיטים מעץ טיק, פסלים ומזרקות, עמודי עץ צבעוניים ועתיקות גינה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב