דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תאורה לבית 

מאת    [ 30/05/2012 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 1852 פעמים ]

בסופו של יום, ביתכם הוא מבצרכם.  הדירה או הבית הפרטי שלכם הם המקומות שבהם אתם מבלים את שעות הפנאי שלכם : נחים, משקיעים במשפחה ובזוגיות, אוהבים וישנים. מעבר לשעות העבודה וגם אם אתם יוצאים ומסתובבים הרבה  - הבית הוא מרכז החיים שלכם ומראהו משפיע באופן ישיר על איכות החיים שלכם.

מרחב ביתי איכותי נעים וחם אינו שלם ללא פתרונות תאורה ראויים. התאורה הביתית כבר מזמן אינה נתפסת כאמצעי להארה בלבד – היום יודעים כולם, ובעיקר אנשי המקצוע בתחום התאורה, להעריך את החשיבות העצומה שיש לתאורה נכונה על מראה ועיצוב הבית וכתוצאה מכך, על איכות החיים בבית.

המגוון הנרחב של אמצעי תאורה, טכניקות הארה וגופי תאורה מעוצבים מאפשר לכם להתאים את התאורה בכל אחד מחדרי הבית לצרכים האינדיוידואליים שלכם, לאווירה שאתם מעוניינים ליצר ואפילו לחזון תאורה אישי. התאמת תאורה נבונה לבית שלכם יכולה להעשות בתיווך של אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים, המכירים את הטרנדים המובילים היום ואת השילובים הנכונים שישדרגו לכם את החיים ואת אלה תוכלו למצוא ברשתות התאורה, בחברות העיצוב והאדריכלות – בהתאם לצורך.

חשוב לדעת : שדרוג התאורה הביתית אינו בהכרח תהליך יקר או מתיש. מי שחשוב לו לעשות שינוי משמעותי והפרוטה מצויה בכיסו יכול להעזר באדריכלי תאורה מומחים ולשלב בביתם תאורת מעצבים עבודת יד או תאורת מותג יוקרתית, אבל גם בעלות נמוכה ניתן להכניס לבית כמה פירטי תאורה יפים וחסכוניים ממגוון המוצרים המוצעים בשוק. ההתקנה לרוב פשוטה משאתם חושבים וההשקעה הלא גדולה משתלמת ביותר.


עיצוב תאורה

יכול להיות שעד לפני כמה עשורים הביטוי "עיצוב תאורה" היה זוכה להרמות גבה ולמבטי תמיהה. היום התאורה, הביתית והעסקית היא מרכיב מרכזי בעולם העיצוב ובמידה רבה היא גם קובעת את הטון בעולם העיצוב. כל חברות האדריכלות והעיצוב מעסיקות גם אדריכלי ומעצבי תאורה ואנשי מקצוע שהפכו את התאורה לתחום ההתמחות שלהם.

עיצוב תאורה מתייחס לשני שדות מרכזיים : עיצוב של גופי תאורה חדשים, הנעשה על ידי מעצבים ועיצוב של התאורה הביתית או העסקית, מתוך התייחסות לחלל ושילוב התאורה במרחב ובעיצוב הריהוט.

עיצוב גופי תאורה הוא תחום נרחב ופורה במיוחד ומידי שנה מוצגים בפנינו מאות עיצובים חדשים במרחב התעשייתי (ביצור המוני מהסוג שתפגשו ברשתות התאורה הגדולות או בסוכני מותגי התאורה) ובמרחב האומנותי – מעשה ידיהם של מעצבים אומני תאורה. בקרב מעצבי התאורה הפרטיים ניכר באופן מיוחד החופש היצירתי והתיגר שהם קוראים על מוסכמות של עולם התאורה ביצירת גופי תאורה ייחודיים (ולפעמים פרועים ממש) וחדשניים.

בכל מה שקשור לעיצוב ותכנון תאורה לבית – מדובר בעולם ומלואו. קבלנים ואדריכלים יודעים היום לבנות ולתכנן בתים בבניה חדשה כך שיכילו את כל ההכנות הנדרשות לתאורה מודרנית : שקועת קיר, רצפה ותקרה, תאורה נסתרת ועוד. גם בבתים ישנים ניתן בקלות לשלב אמצעי תאורה מתקדמים וגם אם חלקם דורשים בנית תוספות של קיר גבס לתקרה – מדובר בתהליך פשוט יחסית שמקצוענים מיומנים יבצעו עבורכם בקלות.






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב