דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול בתדרים עם קערות טיבטיות 

מאת    [ 29/05/2012 ]

מילים במאמר: 624   [ נצפה 2056 פעמים ]

רפואת תדרים - תחום רפואת התדרים מבוסס על תיאוריות ומחקרים בתחום הרפואה האנרגטית, הפיזיקה הקוונטית ועוד, המניחות כי כל הקיים ביקום בו אנו חיים, מורכב מרשת מורכבת של תדרים ומיתרים קוונטים המחוברים בינם לבין עצמם.  לכל דבר בטבע וביקום אם כך, תבנית ייחודית. כאשר התבנית ניתנת למדידה היא נקראת תדר (Frequency). התדר מוגדר בפיזיקה כמספר מחזורים בשניה. היחידה המודדת את התדר נקראת הרץ (Hertz). תדרים ניתן למצוא בסביבה הטבעית של כולנו, כשדות אלקטרו מגנטים- השמש, ליבת כדור הארץ והברקים שבשמיים, כמו גם המיוצרים ע"י אדם: טלפונים סלולרים, מיקרוגל, אולטרסאונד, MRI (הדמייה דרך תהודה מגנטית) וגלי הרדיו. כחלק מהטבע, הגוף הפיזי מורכב מטריליוני תאים, אשר כל תא, איבר, מינרל, ויטמין, הורמון וכו' -  משדר תדר מסוים. היחידות מהן מורכב הגוף נקראות אטומים והן נמצאות בתנועה מתמדת ורוטטות בתדרים שונים. כאשר האטומים רוטטים בהרמוניה ובתדר בו נועדו לרטוט אנו בריאים, אך כתוצאה מזיהום אויר, זיהום מגנטי, וירוסים, טפילים, אלרגיות, מתחים, מזון מעובד וטראומות - תדרים מסוימים נמצאים בחסר / משדרים תדר לא סדיר / לא מדויק, כך נוצרים מצבים דיס-הרמוניים, המתפתחים לעיתים למחלה.

 טיפול באמצעות קערות טיבטיות - הקערות הטיבטיות קסמו לי מרגע ששמעתי את צלילן הראשון. הן פתחו בפני עולם חדש וקסום וזימנו לי אפשרויות חדשות לפתח יכולות שהיו חבויות בתוכי. הקערות הטיבטיות ייחודיות ואינן דומות לאף כלי נגינה או כלי טיפולי אחר.  הצלילים עוטפים, חודרים, מלטפים ומחזקים את הגוף ואת הנפש.

 קסם הקערות - המפגש עם הקערות הטיבטיות הוא הזדמנות למפגש עם כלי נגינה קסום, ועם... עצמכם. הצלילים הקסומים של הקערות, חודרים עמוק אל תוך הגוף והנשמה, מביאים לאיזון ולהרמוניה. מקורן של הקערות ה"מזמרות" הוא מטיבט, כפי שניתן לשער משמן. הקערות היו בשימוש /ל המנהיגים הדתיים בטיבט, למטרות של ריפוי ומדיטציה ואף לטקסים שאמאניים וישנם ממצאים המראים כי הן היו בשימוש לפני כ-4000 שנה (כלומר המקור שלהן הוא שאמאני- עוד לפני הבודהיזם).  הצלילים המופקים מן הקערות, דומים מעט לצלילי פעמונים. ככל שהקערה גדולה ועבה יותר, בד"כ הצליל יהיה עמוק ונמוך יותר. הפקת הצליל נעשית ע"י הקשה עם מקל מיוחד מעץ, כשהעץ חשוף או עטוף בחומר ריפוד (עור, לבד או חומר רך אחר). ככל שהמקל מרופד יותר הצליל יהיה נמוך יותר.

 דרך נוספת להפיק צליל היא ע"י חיכוך המקל עם דופן הקערה בתנועה מעגלית סביב הקצה שלה. זו טכניקה הדורשת מעט מיומנות  אך היא מביאה לצליל נעים ועמוק.  

 הרכב המתכות של הקערות הטיבטיות - הקערות הטיבטיות מיוצרות מתרכובת מיוחדת של כמה מתכות. בתקופה העתיקה, יוצרו הקערות מתרכובות של 8-12 מתכות בשילובים שונים, ביניהן:  זהב (Gold), כסף (Silver), ניקל (Nickel), נחושת (Copper), אבץ (Zinc), אנטימון (Antimony), בדיל (Tin), עופרת (Lead), קובלט (Cobalt), ביסמות (Bismuth), ארסן (Arsenic), קדמיום (Cadmium) ברזל (Iron), ברונזה (Bronze) וכספית (Mercury). ערכה של הקערה הטיבטית נמדד באיכות ובאורך הצליל, בסוג הקערה, בעובי המתכת ובהרכב המתכות הייחודי שלה. הקערות מופיעות בגדלים ובסוגים שונים  וההשפעה הייחודית שיש לקערות הטיבטיות נובעת מסוד התרכובת של המתכות ומהתדר המיוחד שכל אחת מהן מפיקה.

 השימוש בקערות ככלי טיפולי - הקערות הטיבטיות משמשות לרגיעה עמוקה; להפחתת מתח; לריפוי הוליסטי; לאיזון הצ'קרות (מרכזי האנרגיה בגוף) מאחר ולכל קערה צליל ייחודי לה, כל אחד יכול לבחור את הקערה המתאימה לו ביותר. אנשים רבים מגיבים לצלילי הקערות הטיבטיות באופן עמוק. הרגשות גואים, מחסומים נפתחים, דרכים חדשות של חשיבה וגישה נפתחות. שינוי פנימי מתחיל להתהוות עם צלילי הקערות. צלילים הם בעלי יכולת ריפוי. באמצעות הטיפול בקערות טיבטיות אפשר גם לזהות חסימות אנרגטיות, וגם לפתוח אותן ולטהר, לזהות כאבים, מועקות, לשחרר ממתחים, ולאזן באופן כללי. הוא מתאים לשחרור ממתחים ולחצים נפשיים, לאנשים שסובלים מנדודי שינה, כאבים, וכמובן, גם כפינוק. לכן הטיפול מתאים כמעט לכולם! פרט לנשים בהיריון. על ילדים, הטיפול בקערות טיבטיות ישפיע אפילו יותר טוב מאשר על מבוגרים. 

כוחות ריפוי - רבים מאמינים שלקערות הטיבטיות כוחות ריפוי. לצלילי הקערות השפעה מידית בשני רבדים - על ההילה ועל הצ'קרות ?  7 מרכזי האנרגיה בגוף. ההילה היא השדה האנרגטי המקיף כל דבר. אנשים, חיות ואף חפצים ולכל  אחד הילה ייחודית משלו. לצ'קרות יש אנרגיה בצורת ספירלה המקשרת בין הגוף הפיזי לאנרגיות המגיעות מהיקום ועוברות דרך ההילה. הצ'קרות והגופים העדינים של ההילה מקושרים כולם ועוזרים להגן עלינו מהשפעות שליליות.

אלדור רגב היא מטפלת ומרפאה בשיטה הוליסטית. בוגרת לימודים בתחום ורוקחת של חומרים טבעיים בתחום הטיפוח והבריאות. ניתן לקרוא עליה, על הטיפולים ועל המוצרים הנפלאים באתר שלה: www.notza.co.il.


 


עורכת ומשכתבת המאמר: מאירה לב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב