דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דברים גדולים באים באריזות קטנות: מעצבים לוגו 

מאת    [ 26/05/2012 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 2048 פעמים ]

לכל חברה, עסק קטן, ארגון ותנועה אידיאולוגית יש לוגו - והוא סימן ההיכר הזכיר והקליט ביותר, שעולה במוחנו מידית ונקשר לשם המותג - לעומת סלוגן או ג'ינגל, שנטמע יותר לאט. בשל כך, כדי ליצור מיתוג ומערך תדמיתי לגוף או ארגון כלשהו, ראשית כל צריך לעצב לוגו, תוך הקפדה על עיצוב פשוט, קליט וייחודי שיתאים לאופי של הארגון שאותו הוא אמור לייצג. הצלחת עיצוב לוגו נמדדת על פי מידת הטמעתו בזיכרון הכלל – אם מצליחים לזהות את הארגון מיד לפי הלוגו ללא כל כיתוב נוסף, סימן שמטרתו מומשה. כמו כן, באמצעות עיצוב לוגו עלינו להעביר קונספט מסוים, כלומר רעיונות ומסרים - דבר שנעשה בעזרת אלמנטים גרפיים שונים. בעזרת לוגו, אנחנו יוצרים זהות לתאגיד תוך הבדלתנו מהמתחרים. למרות שמדובר בסמל קטן למדי, אין לזלזל בו, משום שבסופו של דבר הוא יופיע בכל מקום - על טפסים משרדיים, שלטים, מכתבים, מדי עובדים, פרסומות, מוצרים, אריזות ועוד.

איך מעצבים לוגו?

כדי לעצב לוגו מוצלח דרוש ידע וניסיון רב עם תוכנות עיצוב מתקדמות. עיצוב לוגו שייעשה באופן חובבני ישדר חוסר מקצועיות, לעומת לוגו מרשים שייצור את תדמית רצינית. רק מעצב עם עין יצירתית, רגישות לצבע וצורה וחשיבה מקורית יוכל לספק את הסחורה. טובי המעצבים יעידו שעיצוב לוגו הוא אחת המשימות המאתגרות והתובעניות במסגרת עבודתם! חשבו על כך: לוגו הוא בעצם תמצות כל מהות הארגון למערך צורני קטן ופשוט, שלא יכול לדמות לשום לוגו אחר בשוק. אמנם קיימים לא מעט אתרים שיציעו לכם עיצוב לוגו זול מאוד ואף חינמי - אתם בוחרים סגנון וכיתוב, והם "אורזים" עבורכם לוגו בזמן קצר במיוחד - אך לרוב התוצאה תהיה לוגו לא מיוחד כלל, וזוהי הרי אחת ממטרותיו העיקרית. בשל כך, יש לשכור את שירותיהם של אנשי מקצוע מנוסים, ובטרם העיצוב להבהיר להם מהי מהות הארגון או העסק ומיהו הקהל שאליו אתם פונים - ובהתאם לכך, הם ייצרו עבורכם את הלוגו האפקטיבי ביותר. מרבית החברות לבניית אתרים מציעות כיום שירותי עיצוב גרפי שונים, בהם עיצוב לוגו לאתר שהם מקימות עבורכם, מתוך ראיה והבנה של החשיבות הגדולה בעיצוב לוגו מוצלח. בטרם הבחירה בחברה כלשהי, חשוב לראות את תיק העבודות שלה ולראות האם היא קולעת לטעמכם ועיצבה בעבר לאתרים בתחום שדומה, כדי לוודא שהלוגו אכן יהיה מוצלח ויתאים לאווירה שאתם רוצים להשרות על הגולשים באתר.

ביזנס דיזיין הוקמה כדי לספק מענה מקצועי לנושא בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט. מה שמייחד אותנו הוא מקצוענות ושימת הדגש על הפרטים הקטנים. אנו מאמינים ביחס אישי ללקוח והגעה לתוצאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב