דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים מצליחים באינטרנט 

מאת    [ 24/05/2012 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 2088 פעמים ]

על מנת לקבל הצעת מחיר אמיתית וריאלית מחברת בניית אתרים, חשוב לתאם עמה ציפיות, לעשות שיעורי בית לפני קבלת ההצעה ולקחת חלק פעיל בתהליך קבלת ההחלטות. רק כך תוכלו להבטיח לעצמכם שקבלת החשבונית הסופית לא תהפוך להפתעה לא נעימה.

פעמים רבות בעלי העסקים מתנערים מאחריות ומעדיפים שחברת בניית אתרים תעשה את כל עבודת בניית האתר באופן עצמאי. אז נכון, זהו תפקידה של חברת בניית האתרים להקים עבורכם את אתר העסק שלכם, אך כדי שהוא יבנה בדיוק באופן שבו אתם רוצים ותדעו לאיזו הצעת מחיר לצפות, חשוב מאוד שתהיו מעורבים בתהליך.

עשו חושבים עם עצמכם

בדיוק כפי שכל עסק לא דומה למשנהו, כך גם אתרים שונים נועדו לשקף עסקים שונים. אין שבלונה כללית אחת שמתאימה לכל האתרים, ולכן הבחירה בסוג האתר המתאים היא קריטית. כדי לנסות להבין מהו הסוג המתאים עבורכם, נסו לענות על השאלה- מהו יעודו של האתר?

כך, גם אם לא תוכלו להצביע בדיוק על הסוג המתאים משום שאין לכם את הכלים המתאימים, באמצעות הגדרת היעדים תוכל חברת בניית האתרים להרכיב עבורכם סקיצה של האתר הרצוי. האם ברצונכם לאפשר ללקוחות לבצע רכישה באמצעות האתר למשל? הרי שאם זה המצב, חברת בניית האתרים תצטרך להקים עבורכם פלטפורמת מכירה מקוונת. סינון סוגי אתרים תאפשר הרכבת הצעת מחיר לבניית אתר, לפחות במתכונתה הראשונית.

התרשמו מאתרים של אחרים

לא כאן נגמרת אחריותכם בתהליך בניית האתר, שכן לא די בהגדרת סוגו כדי לגשת לעבודה. מומלץ תמיד שתנסו לגלוש באתרים של מתחרים ולהתרשם מהפלוסים והמינוסים של כל אתר. את כל אותם יתרונות שמצאו חן בעינייכם, ניתן לתרגם לאתר שלכם ולהעניק להם פרשנות אישית.

לא רק מדובר בדרך טובה לשאוב רעיונות, אלא גם באמצעי שיבטיח תקשורת פתוחה והבנה עם חברת בניית האתרים. באמצעות הבאת דוגמאות קונקרטיות, תוכל חברת בניית האתרים להבין בדיוק למה אתם מצפים מהאתר שלכם ולהרכיב הצעת מחיר לבניית אתר באופן קונקרטי. לדוגמא - אם אתם עורכי דין ומעוניינים בשירות של בניית אתרים לעורכי דין, כדאי לחפש אתרים של עורכי דין שמצאו חן בעיניכם.

וודאו שאתם מבינים את ההסכם

הבעייתיות בתקשורת בין בעל העסק לבין חברת בניית האתרים נוצרת כאשר החברה מסתמכת על חוסר הבנתו של בעל העסק בתחום, ומנסה להחתים אותו על חוזים מעורפלים שבסופו של דבר עולים לו ביוקר. בעולם העסקים כמו בעולם העסקים- לא חותמים על סעיפים שלא מבינים, שכן רוב הסיכויים שהם נועדו 'לנפח' את גודל ההצעה.

הצעת מחיר לבניית אתר מוכרחה להיות ברורה לכלל, ולא רק למקצוענים מהתחום, והיא לא אמורה להיות נתונה לפרשנות. לכן, לפני שסוגרים עסקה עם חברת בניית האתרים, מוודאים שכל הפרטים החשובים כלולים בתוך החוזה, ומנוסחים בצורה ברורה.

הכוונה לתנאים כמו סיום הפרוייקט, תנאי התשלום והעבודה וההתחייבויות של החברה כלפי בעל העסק לאחר עליית האתר לאוויר (תופתעו לגלות שהן רבות). הצעת מחיר לבניית לאתר אמנם אמורה להיות ברורה ומובנת, אך אסור שזה יבוא על חשבון הפירוט, ולכן חשוב שהיא תכיל את המידע הספציפי שלא ישאיר לאף אחד מהצדדים מקום לספק.

טל גולדפרב, שותף בחברת URL בניית אתרים באינטרנט, המתמחה בהקמת אתרי אינטרנט, קידום אתרים בגוגל ומיתוג עסקים ברשת האינטרנט. צוות URL הינו צוות מיומן ומקצועי ומאחוריו ניסיון עתיר בבנייה וקידום עסקים באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב