דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ברקוד בכל מקום ? 

מאת    [ 22/05/2012 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 2451 פעמים ]

ברקוד בכל מקום ?
לאחרונה אנו רואים ברקודים בכל מקום. ההטמעה המאסיבית של הטלפונים הסלולאריים החכמים בעולם בכלל ובישראל בפרט מעניקה למשתמשים יכולות מתקדמות שלא היו קיימות קודם לכן. לפני 11 שנה כאשר התחילה חברת ScanLife בארה"ב להטמיע את קוראי הברקוד בטלפונים סלולאריים זו הייתה משימה קשה במיוחד.הטלפונים היו חסומים ליישומים חיצוניים והיה צורך לחתום על הסכמים עם יצרני הסלולאר כדי לאפשר זאת. כיום כל אחד רשאי להתקין איזו תוכנה שעולה על דעתו.
האפליקציות אשר המשתמשים מתקינים על המכשיר מעניקות כוח רב לכל משתמש של טלפון חכם. כיום בעל עסק יכול לסלוק כרטיסי אשראי באמצעות אפליקציית סלולאר, לסרוק ברקודים של העסק, ליצור ברקודים, לעדכן מלאי, לעדכן ולהתעדכן מתוכנת ה CRM, וכל זאת בעודו בשטח ומבלי להזדקק למסופון חיצוני.
האם אפשר כבר לזרוק את המחשב?
אנו רואים כעת מגמה בעולם אשר דוחקת את המסופונים ואף את המחשבים הניידים הצידה, בעוד מכשירי הטלפון החכמים לוקחים פיקוד ומאפשרים לבצע פעולות רבות. בתערוכת הסלולאר בברצלונה הוצג לראשונה ה Samsung Note אשר החל כעת שיווקו בארץ. היצרנים הגיעו למסקנה שיש ליצור מכשיר אשר גודלו יהיה בין אי פון לבין מחשבי הלוח - המכונים Tablet. מכשיר כזה יכול להציג נתונים רבים יותר, ונראה שבהחלט יש לו מקום בזירה.
נציגי מכירות נותני שירות ואף רופאים מתחילים להשתמש כיום באופן תכוף יותר במחשבי לוח כגון iPad ודומיו. המשקל הקליל, מערכת ההפעלה הידידותית מאוד, כמות האפליקציות האינסופית והיכולת הגמישה לכבות ולהדליק תוך שנייה את המכשיר לא מותירה את הצרכנים אדישים.
קניתי לאמא שלי שתחי' מכשיר 2 iPad  לפני כשנה והיא פשוט לא יכולה לעזוב את זה. לחשוב שלאדם מבוגר יחסית יש יכולת להתמודד בקלות עם מיטב הטכנולוגיה זהו הניצחון הגדול של מהנדסי המכשירים האלה. ניתן לשלב עבודה אך גם לקבל מבחר עצום של עיתונים, ספרים, תוכניות טלויזיה משחקים וסרטים היישר לתוך מחשב הלוח. עם זאת, אני עדיין מוצא חסרונות במחשבי הלוח ולכן אני לא רואה עדיין איך אנו זורקים את המחשב מהבית או מהמשרד. עדיין קשה מאוד לערוך מסמכי וורד, אקסל ומצגות. זה לא אומר שזה בלתי אפשרי, אך נוחות העריכה לא נוחה במיוחד. הייתי מסכם ואומר שמי שצריך בעיקר לקרוא חומר, לעיין בו, לעדכן בו אך לא לבנות אותו מחדש – מחשב הלוח ממש יספק אותו. אך מי שצריך לבנות מסמכים מורכבים ולעצב אותם וכו' – עדיף שלא יזרוק את המחשב בשלב הזה.
הכותב: שרון דניאל,מנכ"ל סקאן לייף ישראל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב