דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אולמות אירועים - חגיגה אגדתית ליד מוסך 

מאת    [ 22/05/2012 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 1929 פעמים ]

עבור כלות רבות חתונה היא אירוע חד פעמי, נקודת שיא ואפשרות להגשים את חלומה של כל סינדרלה מצויה – להפוך לנסיכה. זהו אירוע שנערך באופן מיוחד לכבוד הכלה. ביום המיוחד הזה ניתנת לה ההזדמנות לככב בשיא יופיה, בשמלה לבנה עם מחוך, עם תסרוקת ואיפור שעליהם עמלו פיות אמיתיות מסלון יופי יוקרתי. אולמות אירועים מציעים לכלה את מיטב ההוד וההדר, מתעטרים בזרי פרחים ובתאורה דקורטיבית והופכים להיות אולמות מלכותיים לכל דבר.  כרכרה של סינדרלה קיימת גם בימינו, ולובשת צורה של לימוזינה יוקרתית מקושטת בסרטים. בקיצור – זה היום של הכלה המאושרת, כאן ועכשיו היא יכולה לשכוח משגרת החיים ולהתמוגג בתוך החלום.

דבר אחד בלבד יכול להפיג את ההזייה, עליה עמלים אנשי מקצוע כה רבים. מיקום של אולמות אירועים רבים הוא באזור המוגדר כאזור לתעשיה ולמסחר. אזורי התעשייה והמסחר אינם פארקים מלכותיים.  לעתים קרובות ניתן לראות כלה זוהרת מאושר ויפה כמו נסיכה אמיתית, יוצאת בליווי החתן מתוך לימוזינה מבריקה ומהודרת, וצולעת על גבי מהמורות של כביש אספלט עתיק המואר באור צהוב של פנסים מאובקים, בין מוסכים ומפעלים, אל אולם האירועים בו היא עתידה לעלות אל החופה.

הדקות הספורות האלה מחזירות אותה, ולו רק באופן זמני, אל החיים האמיתיים – חיים של עבודה, שגרה ופרוזה. ברגע שהיא נכנסת פנימה, האגדה חוזרת לתחייה: האולם מואר ומקושט, מוזיקה מנגנת ברקע, השולחנות ערוכים והאורחים מברכים אותה.

מיקום של אולמות אירועים באזורי תעשייה ומסחר נקבע על ידי תכניות בניין עיר. תכניות בניין עיר הן מסמכים משפטיים המגדירים את אופי הבנייה, את יעוד המבנים, את צפיפותם ואת עיצובם לפי אזורים. אולמות אירועים מהווים מטרד רעש עבור אנשים שגרים בסביבתם, וזאת בשל המוזיקה הרועשת בשעות המאוחרות של הערב. על כן תכניות בניין עיר מתירות את מיקומם של אולמות אירועים באזורים המרוחקים מבתי מגורים, כגון אזורי תעשייה.

באזורי תעשייה לא מתקיימת בדרך כלל פעילות בערב, ולכן רעש של מוזיקה מתוך אולם אירועים לא יכול להפריע לאף אחד. בנוסף לכך, אולמות אירועים יוצרים עומס תנועה וחנייה בשעות הפעילות שלהם, מכיוון שמאות אנשים מגיעים בנקודת זמן אחת אל מקום האירוע. באזורי מגורים מצב כזה היה יוצר מטרד לתושבי המקום, ואילו באזורי התעשייה והמסחר הדוממים בערב  ניתן תמיד למצוא מקומות חנייה בשפע.

אם כן, קיים הסבר הגיוני למיקום של אולמות אירועים באזורי תעשייה. יחד עם זאת, אנשים רבים חשים שמיקום כזה יוצר קונטרסט חזק מדי בין אופי האירוע לאופי הכניסה אליו, גם עבור המתחתנים וגם עבור האורחים.  יותר ויותר אנשים מעדיפים לקיים את האירועים שלהם בגני אירועים, במקום באולמות אירועים, ונראה שרק תנאי מזג האויר בחורף יכולים לשכנע אותם להזמין את המשפחה ואת החברים לחגוג את שמחתם באולם מקסים בין מוסך לבית דפוס.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב