דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרופילי אלומיניום - הסוגים ושימושם השונים 

מאת    [ 22/05/2012 ]

מילים במאמר: 608   [ נצפה 2889 פעמים ]

כאשר מדברים על פרופילים, מתכוונים למעשה על האלמנטים המשמשים לבנייה ועיצוב הבית אשר נראים לעין כלפי חוץ. פרופילי אלומיניום הם הפופולאריים והשימושיים ביותר בישראל בעיקר בשל תכונותיו המיוחדות של חומר האלומיניום אשר נחשב לעמיד ולגמיש מאוד מבחינה עיצובית ופונקציונאלית.

פרופילי אלומיניום – בכל מקום בבית

האלומיניום הינה מתכת מיוחדת במינה שכן המבנה שלה מאפשר יצירת פרופילים במגוון גדלים ועיצובים אך יחד עם זאת לשמור על חוזק, גמישות ויכולת עמידות לאורך זמן אל מוזל נזקי מזג אוויר ולו אף הקיצוניים ביותר. פרופילי אלומיניום יכולים למעשה להימצא בכל מקום בבית בין אם במטבח, במקלחות, בפרזול, בדלתות, מעקות, סביב אמצעי התאורה, בסוככים והפרגולות וכמובן – בחלונות שזהו שימושם העיקרי. ממגוון השימושים שאנו עושים בפרופילים עשויי האלומיניום אנו למדים כי חומר זה עמיד למים, רטיבות, כנגד חום וקור וכמעט שאינו דורש טיפול ואחזקה.

פרופילי אלומיניום לחלונות ודלתות – השימוש העיקרי בבית

פרופיל הוא למעשה מסגרת וכאשר מדובר בתכנון המסגרות לדלתות והחלונות בביתנו – פרופילי האלומיניום הם הבחירה הטובה ביותר. מדוע?

יכולת עיצוב מרשימה – ניתן לעצב כל מסגרת בקלות ובהתאמה אישית.
יכולת התקנה מהירהפרופילי אלומיניום נוחים מאוד לעבודה והתקנה, ללא רעש, אבק ופגיעה סביבתית.
יכולות איטום ובידוד – האלומיניום מסוגל "לסגור" את פתחי החלונות והדלתות בצורה הטובה ביותר כך שאתם מקבלים בידוד תרמי ואקוסטי מהמעולים שיש. בידוד תרמי משמעותו חיסכון בעלויות בהוצאות האנרגטיות לחימום וקירור הבית ובידוד אקוסטי משמעותו הוא סינון הרעשים מבחוץ שיכולים להוות מטרד לא קטן.
מימדיםפרופילי אלומיניום משמשים כמסגרות לכל גודל של חלון או דלת ומגיעים בעצמם במגוון מימדי עובי מהמגושמים ביותר ועד לדקים והאלגנטיים.
מחיר – האלומיניום הינו מתכת זולה ומשתלמת מבחינה כלכלית.

גם "חובבי העץ" לא צריכים לוותר על היתרונות הרבים שיש לאלומיניום להציע בתכנון פרופילים לחלונות ודלתות, שכן כיום ניתן לשלב פרופילי אלומיניום עם כל אלמנט אחר בחלונות והדלתות, כולל שימוש בעץ על מנת ליצור התאמה בינם לבין שאר פרטי העיצוב שבבית כגון הרהיטים, ארונות המטבח וכו'.

אומרים שלום לאפרוריות המשעממת

צבעו המקורי של האלומיניום הוא אומנם כסוף אך כיום נדיר למצוא פרופילי אלומיניום אשר מותקנים בצבעם המקורי שכן יכולות הצביעה המוצעות כיום למסגרות האלומיניום כוללות מגוון רחב של צבעים וגוונים ממיטב השיטות. משמעות הדבר היא, שצבע פרופילי האלומיניום אינו דבר מוחלט וניתן להחלפה בכל עת כאשר תרצו לשנות ולגוון. פרופילי אלומיניום יכולים לעבור צביעה באמצעות השיטות הבאות :

אילגון – חימצון האלומיניום באופן יזום ונשלט עד להגעה לגוון הרצוי.
• צבעים מטאליים.
צביעה אטומה (RAL) – כאשר הפרופיל נראה כלפי חוץ מכל צדדיו.
צבע עץ – מקנה לאלומיניום להראות ולהרגיש כמו עץ.

באפשרותכם לבצע התאמה מלאה לצרכים שלכם מהפרופילים, בהתאם לתנאי השטח הקיימים ולטעמכם האישי.


פרופילים מעוצבים ומרשימים מכל חומר

חלונות ביתנו נראים מבפנים ומבחוץ ואומרים רבות על דיירי הבית וההשקעה בו. שימוש בפרופילי אלומיניום בחלונות ביתכם הופך אותם למיצגים מרשימים – בין אם ע"י פרופילים מסיביים ואימתניים או קווים דקיקים הגורמים להגדלת תחושת החלל והאלגנטיות של הבית. פרופילי אלומיניום הינם כל כך חזקים עד שניתן לתחום בעזרתם כל סוג של זכוכית, בכל גודל ועובי. אם לא די בכך, פרופילי אלומיניום יכולים לתמוך גם במערכת של תריסים חשמליים ולהשתלב בצורה הומוגנית עם שלבי התריסים העשויים אף הם ברוב המקרים – אלומיניום!

ומה לגבי יכולות הפתיחה?

כל דלת וכל חלון צריכים בסופו של דבר להיפתח מתישהו ורצוי שהדבר יתאפשר בקלות. פרופילי אלומיניום, עקב נוחות העיצוב והחיתוך בהם, מאפשרים ליד היוצר להשתמש בהם כאוות נפשו לצרכי יכולות הפתיחה של החלונות והדלתות עד לפתרונות מתקדמים ביותר אשר אינם גורעים ולו במאומה מהעיצוב ומנוחות השימוש. מבין שלל האפשרויות הקיימות ניתן להבחין בנעילות ביטחון, תריסים מובנים, מוצרי פרזול איכותיים המותקנים על גבי הפרופילים, מנגנוני הזזה והסטה (מגוון צירים), פתרונות הצללה מתקדמים המונעים את הצורך בפתיחת החלון ועוד.

פרופילי אלומיניום יכניסו איכות, חוזק ועיצובים יפיפיים לכל בית.

 

חברת דרונט בניית אתרים, הוקמה בשנת 1999 ע"י צוות מקצועני בתחום האינטרנט, במטרה לספק לקהל יעד רחב, שרותי בניית אתרים, עיצוב, שיווק וקידום אתרים במנועי חיפוש בהתאמה מלאה לצורכי הלקוח. בחברה מועסקים כ-120 אנשי מקצוע ובינהם מתכנתים, מנהלי פרויקטים, אנשי תמיכה ומעצבים, כך שכל הפתרונות ללקוחותינו ניתנים במסגרת החברה. אודות לפלטפורמה ייחודית, פרי פיתוח של דרונט, ביכולתנו לספק פתרונות איכותיים, במחירים הנותנים את הערך הגבוה ביותר עבור השקל וכל זאת בזמני שיא.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב