דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בגדי ים - הקנייה הנכונה למראה הנכון 

מאת    [ 22/05/2012 ]

מילים במאמר: 586   [ נצפה 3072 פעמים ]

כמו בכל תחום האופנה, גם קניית בגדי ים היא משימה המורכבת מכמה פרמטרים מובילים, שחשיבותם משתנה בהתאם לאופייכם האישי. מצד אחד התלבטות הכרוכה בהעדפות סגנוניות ואופנתיות, מצד שני התפישה שלכם לגבי ההשקעה החומרית הרצויה במוצר מתכלה (האם לקנות בגדי ים יקרים שיחזיקו מעמד שנים ארוכות, או לקנות בגדי ים פשוטים יותר, מתוך הבנה שהחלפתם תהיה נדרשת לאחר עונה אחת בלבד) ומצד שלישי, כמובן, האפשרויות הכלכליות העומדות לרשותכם. אלא שמעבר למאפיינים אלה, המשותפים כאמור לכל תחום קניינות הביגוד בשוק הפרטי, לרכישתם של בגדי ים יש, כידוע, גם צדדים רגשיים שבתחומי אופנה אחרים אינם באים לידי ביטוי, או לכל הפחות לידי ביטוי מופחת.

בגדי ים ? מכסים טפח ומגלים טפחיים מהפנימיות שלנו.

אמנם כל בגד עושה את האדם ואמנם כל בחירה של פריט לבוש היא גם מראה לעולמנו הפנימי, אך דומה כי אין כמו בגדי ים כדי להוות שיקוף של הבחירות האישיות הפרטיות שלנו. בניגוד ללבנים ובגדים תחתונים, בגדי הים נועדו מראש להצגה בראש חוצות. בין אם המדובר בבגד ים שנועד לשמשכם לאימוני שחיה ובין אם כזה שנועד לשמשכם לשיזוף בחוף הים, תהליך הבחירה כולל התייחסות מובנית לכך שעיניים זרות ישזפו את גופכם בעת לבישת בגד ים. למציאות זו המוכרת לכולנו, יש השפעה מכריעה על תהליך רכישת בגדי ים והיא משפיעה עד מאד על סולם ההחלטות שלנו. בשורה התחתונה, ככל שהדברים אמורים בבגדי ים, הפן הרגשי של תהליך הרכישה גורם לכך שיש לנו לרוב מוכנות רבה יותר להשקיע השקעה כספית גבוהה יותר כדי לקבל מוצר שמצד אחד יעמוד בסטנדרטים האופנתיים האישיים, כולל המסר החברתי שבחירות אופנתיות נושאות בחובן ומצד שני יהיה איכותי מספיק כדי לשמש אותנו זמן רב.

בגדי ים ? היתרון הצרכני שברכישת מותגים

המציאות מראה שבגלל המטען הרגשי שיש לבגדי הים ובגלל אותה מוכנות להשקעה כספית גבוהה יחסית, מרבית הציבור נוטה לקנות בגדי ים מתוצרת חברות מובילות בלבד. במקרים בהם המדובר בבגדי ים שנועדו לשמש לצרכים ספורטיביים חובבניים או מקצועיים, ההעדפה הרווחת היא לבחור מבין מותגיהן של חברות המתמחות בשילוב בין אופנה וספורט. רכישת בגדי ים ספורטיביים מתוצרת אופנת ספורט עילית משמעה איכות מעולה של הבדים והתפירה, עמידות גבוהה יותר לפגעי מזג אוויר וכלור וגזרות שנועדו מראש לאפשר נוחות מירבית לצד מראה ספורטיבי מוקפד. בדיוק בשל יתרונותיהם אלה, הבחירה בבגדי ים ספורטיביים מאפיינת גם אנשים רבים שאינם משלבים שחייה כחלק מסדר היום הפרטי שלהם, אלא פשוט מעוניינים בסוג כזה של מראה והצהרה אופנתית.

בגדי ים ? טיפים לקנייה חכמה

כדי להצליח לקנות בגדי ים שיחמיאו לגופכם וישרתו אתכם נאמנה לאורך זמן, מומלץ מאד להקדיש מחשבה טרם הרכישה. חנויות אופנה מובילות המתמחות במותגי אופנה ספורטיביים יוכלו כמעט תמיד להציע לכם מבחר פריטים מעולה תוצרת מיטב היצרנים, ממנו תוכלו לברור את הגזרות המועדפות עליכם תוך ידיעה כי האיכות קיימת תמיד וכי עצם לבישת המותג הנבחר משמעה מסר ברור של עדכניות, אופנתיות והשקעה ברמת ואיכות חיים גבוהות שמשמעה הצלחה.

באופן שנשמע סותר כמעט את התפישות המסורתיות שלנו בדבר הצורך במדידה של פרטי אופנה וביגוד לפני הרכישה, מורגשת כיום בשוק האופנה ובכל האמור ברכישת בגדי ים כחלק מזה, מגמה הולכת וגדלה של קנייה באמצעות האינטרנט. רשתות אופנה ספורטיבית מחזיקות כיום גם בחנויות מקוונות, המאפשרות לכם להזמין את הפריטים מבלי צורך להגיע לחנויות עצמן. האתרים הייעודיים כוללים אפשרות למציאת בגדי ים בקטלוג לפי שם היצרן / המותג או לפי סוג הפריט (בגדי ים לנשים / ילדים / להריון, בגדי ים שלמים / ביקיני וכדומה). שיטת רכישה זו מוצלחת במיוחד לרכישה חוזרת של דגמים שכבר ידוע לכם כי הולמים את גזרתכם, אך גם למי שמכירים את גופם מספיק כדי לדעת אילו גזרות "יישבו עליו טוב". מובן שהאפשרות לרכוש באותה קנייה פריטים נוספים מתחום האופנה הספורטיבית, יוכלו לסייע להשלים מראה עדכני, אופנתי ויוקרתי בעת לבישת בגדי ים בבריכת השחייה ובחוף הים כאחד.

 

חברת דרונט בניית אתרים, הוקמה בשנת 1999 ע"י צוות מקצועני בתחום האינטרנט, במטרה לספק לקהל יעד רחב, שרותי בניית אתרים, עיצוב, שיווק וקידום אתרים במנועי חיפוש בהתאמה מלאה לצורכי הלקוח. בחברה מועסקים כ-120 אנשי מקצוע ובינהם מתכנתים, מנהלי פרויקטים, אנשי תמיכה ומעצבים, כך שכל הפתרונות ללקוחותינו ניתנים במסגרת החברה. אודות לפלטפורמה ייחודית, פרי פיתוח של דרונט, ביכולתנו לספק פתרונות איכותיים, במחירים הנותנים את הערך הגבוה ביותר עבור השקל וכל זאת בזמני שיא.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב