דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת לימוזינה מסיבת רווקות אקסקלוסיבית 

מאת    [ 21/05/2012 ]

מילים במאמר: 517   [ נצפה 2348 פעמים ]

אם גם אתן יושבות עם מבט עקום מול המסך ומנסות להבין מה זה אומר מסיבת רווקות אקסקלוסיבית תדעו שאתן לא לבד. זה נשמע  ולא מוכר, זה נישמע אפוף מסתורין ובעיקר מיוחד. ואכן, מרגע שמתחילה עונת החתונות מתחילה גם עונת מסיבות הרווקות ורובן כבר נמאסו מעט והפכו לבנאליות. מסיבה אקסקלוסיבית היא מסיבת רווקות שמתאפיינת בכמה דברים חשובים: ייחודיות ויצירתיות, פאר רב וגם, אין מה לעשות, כסף – מסיבות אלו יקרות יותר אבל שוות כל רגע!

ניתן לראות מסיבה כאקסקלוסיבית כאשר יש בה פאר ויוקרה, כך למשל השכרת יאכטה לכמה ימים או ווילה/ צימר בהחלט יכולות להיחשב לאקסקלוסיביות. יש בנות שלוקחות את זה אפילו צעד אחד קדימה ובוחרות לטוס לחו"ל עם הכלה. המטרה היא לשמור על פאר לאורך כל הדרך , וכאן נכנסת לתמונה השכרת לימוזינה

אין ספק שהשכרת לימוזינה תוסיף נופך של ייחוד לכל מסיבת רווקות, כך שגם אם אתן פשוט מעוניינות לנסוע מהבית שלכן למועדון ריקודים זה יכול להיות ממש מגניב לעשות את זה בלימוזינה. מדובר ברכב הכי מרשים ואחד שמסמל יוקרה אמיתית. זהו רכב ארוך כך שכמה בנות יכולות להיכנס בו זמנית. לרכב ספות מרווחות ומרופדות ובר של אוכל או שתייה. התחושה שמקבלים בתוך הרכב היא שאתן הנשים היחידות והמגניבות ביותר בעולם כולו וזו בדיוק התחושה שיש ליצור אצל הכלה במסיבת הרווקות שלה, כך שאם אתן מעוניינות בטרמפ מסוג חדש זו היא אופציה נהדרת עבורכן.

אך בשכירת לימוזינה יש יותר מרק טרמפ, ניתן לערוך את המסיבה בתוך הלימוזינה או באמצעותה, ישנן חברות להסעת לימוזינה שמשלבות גם פעילויות מגניבות בסגנון הספא ואתרי בילוי נוספים שמתאימים למסיבת רווקות. הם יכולים לארגן מופע של חשפן בתוך הלימוזינה (כך הוא יהיה קרוב אליכן מתמיד) ועוד שלל אירועים אחרים שהם מארגנים לכם. כך יש לכם גם מיקום מרהיב ומשגע וגם שלל פעילויות של יום שלם אם לא יותר. ואתן לא צריכות להזיז אצבע, רק לשבת וליהנות.

כאמור, מסיבות אקסקלוסיביות יכולות להיות גם מאוד מפוארות, כך למשל אם תיסגרו על סוויטה במלון לכמה ימים, אתן יכולות גם לסגור על לימוזינה שתלווה אתכן ממקום למקום. כך שאם אתן מעוניינות לקפוץ לשופינג בקניונים הכי שווים או לארוחת ערב במסעדה יוקרתית אתן תוכלו לעשות זאת בלימוזינה.

כבר ציינתי שמסיבות מסוג זה עולות הרבה כסף, אך זה לא אומר שחייבים להיות סופר עשירים בשביל זה. יש פשוט לשנות את הלך המחשבה שלכן, האם אתן יכולות להרשות לעצמכן לנסוע פעם בשנה לחו"ל? אם כן, אז למה פשוט לא לדאוג שהפעם הזו בשנה תהיה דיל של הדקה ה90 עם החברות, בשבוע שלפני החתונה המיוחלת? או באותו אופן שזה יהיה כמה ימים מרהיבים בסוויטה במלון עם השכרת לימוזינה צמודה? מה שמענג בכך היא החוויה הזאת, הגשמת החלום ושמירת החוויה כל החיים. בתום החוויה כל אחת תחזור לעולם המציאות אבל עד אז למה לא להגשים חלומות?

וכמובן יש להבין שאין מדובר במסיבת רווקות שמתאימה לכולן, אם יש חבורה מאוד מגובשת של חברות שרוצה להשקיע כל כך הרבה, זה מושלם ויכול בהחלט לצאת אל הפועל. אבל אם מדובר בכמה חברות שונות של הכלה שלא כל כך מכירות זו את זו עלולה להיווצר בעיה, אין זה אומר שהיא לא ניתנת לפיתרון, זה פשוט יהיה קשה יותר לביצוע.

שיהיה לכן בהצלחה ותמסרו לכלה מזל טוב ממני!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב