דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבות התוכן לבניית דף נחיתה יעיל 

מאת    [ 18/05/2012 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 1864 פעמים ]

המאמר הקודם שהעלינו כאן עסק בחשיבות הכותרת בדף הנחיתה שלכם. הסברנו אודות טווח הקשב הקצר של הגולשים ובשל כך את חשיבותו של 'מבחן המצמוץ' שמסייע בבניית כותרת ברורה. הדגשנו שככל שמתקצר הזמן שחולף עד שהגולש מבין את הצעתכם, כך עולים סיכויי המכירה. מאמר זה יעסוק בחשיבות התוכן בדף הנחיתה ובדרך בה הוא נתפס על ידי הגולשים.

חוץ מהכותרת, גוף דף הנחיתה שלכם אמור לספק הסבר נוסף לגבי ההצעה השיווקית ומדוע אתם ממליצים למבקרים בדף להוריד קובץ מסוים, להירשם לניוזלטר או ליצור עמכם קשר. על מנת לתמרץ המרה שכזו, אתם צריכים לא רק ליצור ולספק ערך בהצעה עצמה, אלא גם להעביר את הערך של דף הנחיתה כולו, ולהבהיר את התועלות הספציפיות שתצמחנה לגולש על ידי ביצוע פעולה כלשהי.

חשוב לעצב את גוף דף הנחיתה שלכם באופן שיקל ככל האפשר על הגולשים להבין את ההצעה, את הערך שלה, ואת הפעולה בה הם מתבקשים לנקוט. השתמשו בדגשים מסוג 'נקודות כדור', 'בולטים' או מספור כדי לפשט את הפריסה החזותית של הטקסט. השתמשו בטקסט מודגש או נטוי כדי להדגיש את נקודות מוקד המכירה העיקריות. סגנונות עיצוב אלה נועדו בכדי למשוך את תשומת לב הגולשים למרכיבים העיקריים בדף במהירות, ולאפשר להם לקלוט ולעבד כמות של מידע תוך זמן קצר יותר. אמרנו זאת במאמר הקודם ונחזור על כך שוב – 'זמן שווה כסף' במיוחד בדפי נחיתה. טווח הקשב של הגולשים קצר ביותר. זכרו, המטרה שלכם היא להעביר באופן ברור את החלקים החשובים ביותר של המידע בדף הנחיתה, באופן כמעט מידי.

דבר נוסף שתופס מיד את תשומת ליבו של הגולש הוא הדימוי של דף הנחיתה, אם תרצו – הפוזה שלו. השתמשו בעיצוב ובתמונות כדי להדגיש את יתרונות ההצעה שלכם, רק זכרו שהן צריכות להיות שובות לב ורלוונטיות לתוכן כולו. אתם יכולים גם להשתמש בקטעי וידאו המסבירים את ההצעה השיווקית טוב יותר כדרך שכנוע נוספת למילוי הטופס או לביצוע כל פעולה אחרת שאתם מייחלים לה.

אך מעבר לכל חשוב וחיוני לוודא שהניסוחים תקינים ושאין שגיאות כתיב או דקדוק בטקסט השיווקי בדף הנחיתה. אתם הרי רוצים לשוות לו מראה מקצועי, ובנוסף לכך מבקשים מהמבקרים לבצע פעולה – אם תעשו זאת עם שגיאות כתיב ובשפת רחוב האתר שלכם יאבד מהאמון שהוא מנסה לשדר ואז אתם יכולים לשכוח ממילוי טופס יצירת קשר... אם יכולת הניסוח שלכם לקויה, או שאינכם בטוחים ביכולתכם להעביר מסר שיווקי באופן חד, ברור, מזמין ומהימן, פנו לכותב טוב שישה עבורכם את העבודה.

המאמר הבא יעסוק בדרך הנכונה ליצור טופס צור קשר בדף נחיתה.

 

"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" -  קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים.
www.kotevtov.com
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב