דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה כדאי לבנות אתר דווקא בוורדפרס? 

מאת    [ 16/05/2012 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 1863 פעמים ]

השאלה שמגיעה מיד לאחר ההחלטה לבנות אתר היא כמובן – כיצד? אמנם באינטרנט יש אתרים רבים שמציעים בניית אתרים עצמאית, לרוב התוצאה של בנייה מסוג זה תהיה מוגבלות רבות מבחינת המבנה ומבחינת חזות האתר, ולא רק שאינו יהיה מרשים למראה אלא גם לא תוכלו לשלב בו אמצעים שונים שיעזרו לכם לממש את מטרותיכם. עם זאת, בניית אתר "רגיל" מצריכה הבנה מעמיקה בכתיבת קוד ותכנות, יכולות בעיצוב וחשיבה שיווקית - ואין זה ידע שיש בבעלות כל אחד מאיתנו. משום כך הרוב לפנות לחברות שמציעות שירותי בניית אתרים – אך גם כאן צריך לבחור מבין עשרות החברות השונות, כשעלינו לברר באילו שיטות משתמשת כל אחת מהן. בשנים האחרונות רבים ממליצים על חברות שבונות אתרים שמבוססים על מערכת וורדפרס, הנחשבים לאפקטיביים יותר במחיר משתלם במיוחד. אם בעבר בניית אתרי וורדפרס הייתה שכיחה רק בקרב בעלי בלוגים, בזכות היתרונות העצומים של מערכת ניהול תוכן זו, היא הפכה לפופולארית ביותר ברשת כיום.

 

אז למה כדאי לבנות אתרים באמצעות וורדפרס?

מערכת הפעלה נוחה וקלילה – בעבר היה עלינו לדעת שפת קוד ותכנות כדי שנוכל להמשיך לתפעל את האתר לאחר הקמתו - אך בניית אתרי וורדפרס פוטרת אותנו מהצורך הזה. ממשק הוורדפרס ידידותי במיוחד, כך שגם מי שאינו בקיא ברזי האינטרנט יוכל לנהל את האתר בקלות עם הסברים פשוטים בלבד.

שליטה מלאה - בכל רגע  שבו תחפצו בכך, ניתן להוסיף, להוריד ולשנות עמודים, וכן את התפריטים, הקטגוריות ותתי הקטגוריות שמרכיבים אותם – וזאת ללא כל סיוע של מאדם המבין בתכנות. כך האתר שלכם נשאר דינמי ויוצר התעניינות שוטפת אצל הגולשים.

גמישות מוחלטת - בבניית אתרי וורדפרס אינכם מוגבלים בדבר – לא מבחינת מספר העמודים ולא מבחינת אינספור הרכיבים שתוכלו להוסיף לאתר. ניתן לשלב באתר קבצי וידאו, סאונד, מערכות לניהול תגובות ודירוגי גולשים והתקנים מיוחדים כמו adsense, ובכך להפוך את האתר לייעודי למטרותיכם.

קידום אתרים משופר - זה לא סוד שגוגל מעניק עדיפות לאתרים המבוססים על וורדפרס – ומשום שמדובר במנוע החיפוש הפופולארי ביותר, מדובר בחשיפה עצומה ובקידום מהיר יותר של האתר ברשת, כשהמשמעות היא יותר גולשים וכך יותר רווחים.

עיצוב אישי - למרות שבניית אתרי וורדפרס נעשית על מערכת מובנית, הדבר כלל לא אומר שאתרים אלו יהיו אחידים – להפך! אתרי וורדפרס מבוססים על תבניות שעליהן ניתן "להלביש" כל עיצוב ובכך ליצור מראה ייחודי ומקורי ולהשרות את האווירה הרצויה באתר. משום שעיצוב הוא אחד הגורמים המכריעים ליצירת הרושם הראשוני ולהישארות הגולשים באתר, הדבר מהותי ביותר לכם כבעלי אתר.

טעינה מהירה – אתרי וורדפרס ידועים בטעינתם המהירה וכן ניתנים לאחסון במרבית השרתים ברשת.

ביזנס דיזיין הוקמה כדי לספק מענה מקצועי לנושא בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט. מה שמייחד אותנו הוא מקצוענות ושימת הדגש על הפרטים הקטנים. אנו מאמינים ביחס אישי ללקוח והגעה לתוצאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב